Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

    Hey nu niet met vuil gaan smijten om da iemand niet reageert zoals jij het zou willen.
    Als jij problemen heb met dat mensen jou een pm verzoek doen om da ze wiet bij je willen kopen dan Moet je da Bij een Moderator melden
    En niet achter af gaan lopen zeiken of dreigen in dit topic.

    Dat jij gepak ben en uit je huis word gezet is uit eindelijk wel jou eigen verantwoording op moment dat jij binnen ging kweken!!!
    Pak je eigen bij elkaar als een Volwassen man en deal er mee , maar ga niet met vuil lopen gooien om da je niet kan krijgen wat jij wil.

    Vald me tegen van je Tuinbroek
    God was never on your side..

    Comment


      #47
      Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

      Ik zou er zelf geen problemen mee hebben als iemand zo iets vroeg. Antwoord is op zich wel duidelijk enzo en mja.

      Belladonna, hij noemt hier trouwens geen namen.

      En tot slot lijkt het me eigenlijk ook wel dat tuinbroek nu sowieso geen wiet heeft voor de verkoop...
      Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

      Comment


        #48
        Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

        Oorspronkelijk geplaatst door tuinpik View Post
        Zzelfs vragen om bij mij te kopen nee ik noem geen naam maar what comes around goes arround
        In nood leert men zijn vrienden kennen.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #49
          Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

          Ik noem nooit namen en zo hoef je metbmij niet te praten ik zeg alleen waar hetvop staat belle en drijg nergens mee

          Comment


            #50
            Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

            Kwam hief zelf aan de deur en een goed wokrd ho maar ik denk zelfs datvhij het ook geweest kan zijn jaloezie is een mens niet vreemd

            Comment


              #51
              Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Hey nu niet met vuil gaan smijten om da iemand niet reageert zoals jij het zou willen.
              Als jij problemen heb met dat mensen jou een pm verzoek doen om da ze wiet bij je willen kopen dan Moet je da Bij een Moderator melden
              En niet achter af gaan lopen zeiken of dreigen in dit topic.

              Dat jij gepak ben en uit je huis word gezet is uit eindelijk wel jou eigen verantwoording op moment dat jij binnen ging kweken!!!
              Pak je eigen bij elkaar als een Volwassen man en deal er mee , maar ga niet met vuil lopen gooien om da je niet kan krijgen wat jij wil.

              Vald me tegen van je Tuinbroek
              Er zijn momenten waarop, ook als je gelijk hebt, je beter je mond kan houden. ( denk ik )
              Laat hem effe lekker zijn hart luchten.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #52
                Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                En daarvlaat ik het bij

                Comment


                  #53
                  Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                  Hoi Tuin, kijk niet naar de mensen die niet reageren maar kijk naar de mensen die er voor je zijn
                  Ben blij dat je je weer wat rustiger voelt en dat je hondje weer is opgeknapt. Het zal nu stil zijn thuis waardoor je de geluiden van de buren
                  meer hoort. Laat de bovenburen maar aanzooien. Jij moet je energie bewaren voor je vrouw, jezelf en jullie hondje, de rest zoekt het maar uit !
                  Gaat het een beetje met je rug ? Probeer toch goed te slapen en hou je koppie erbij man, morgen weer lekker naar je lieve vrouw
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #54
                    Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                    B n niet gemeenb last mssr crisis teamb gestuuur doott mn vrouwddd nu opas goede ggulp.

                    Comment


                      #55
                      Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                      Dr Is een intevetie geweeest hel nu prof.
                      Hulp ik mot kort zijn mijn tel zit bijna zonder stroom

                      Comment


                        #56
                        Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                        Vergeef me van gister ik was in crisis sjtuatie en mn vrouw heeft de nachtarts gebeld en hij
                        Heeft om interventie verzocht.
                        .nu eerst tel ergens laden

                        Comment


                          #57
                          Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                          Sterkte tuinpik!

                          Comment


                            #58
                            Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                            Wat een rot berichten allemaal!
                            Hopelijk kom je tot rust en tot goede beslissingen.
                            Sterkte kerel voor jou en de rest van je gezin
                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                              Heb nu goede hulp krijg tot 1januarie nog mijn huis dan kan ik rustig zoeken.Eerst moest ik dreigen voor er noodhulp kwam in de vorm van een politie agent.Goed gesprek gehad,en mischien een huis in een dorp WE gaan helemaal overneuw beginnen is dat wat of niet,ergens krijg ik toch ergens kracht weg.Ik denk aan divine intervention en ik ben nu ook geintreseerd in een geloof waar ik steun uit kan halen.
                              En allemaal zelf geregeld ik was het zo zat he die overlast die zulke gasten meebrengen ik heb de echte bewoner nog niet eens gezien.En het lawaai begon vanmorgen alweer.
                              We gaan lekker verhuizen weg uit dat ghetto.Ik sprak mijn vrouw net nog via whats ap het moet daar in de bossen zijn.Een mooi verpleeghuis.Het gaat me lukken helemaal een nieuwe start.
                              Je gevoel van veiligheid is ook weg nu er is ingebroken is wat een kut gevoel dat er iemand in je huis is geweest.
                              Het goud van mn vader hebben ze in de sneligheid niet gevonden.En krijg nou goede hulp bij de hele mik mak.
                              Dank jullie voor alle steun ik word met de dag sterker en zie weer een toekomst.
                              Gr tuin

                              Comment


                                #60
                                Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                                Kan via tuinpik geen pm versturen.
                                We gaan voor een ander huis.
                                Er komt te staan dat ik geen permissie heb en contact moet opnemen met de moderator.
                                Mvg tuinpiks nieuwe avontuur en het geeft veel hulp.
                                We moeten per 1dec er uit maar heb al goed aanbod.
                                Voor een 4kamer huis voor 550 te gek he ben zo blij we gaan helemaal een nieuwe start maken.Hoor ik nog even waarom ik geen pm,s kan versturen?
                                Vriendelijk bedankt
                                Tuinpik

                                Comment

                                Bezig...
                                X