Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Steund's New Adventure

Korting op 420shop
    high high Steundje weer met en nieuw hoofdstukje

heb er al even over liggen twijfelen om een nieuw verslagje te beginnen .
    maar uit eindelijk heb ik er toch weer zin in jullie wat bezig te houden , en zo kan ik nadien weer eens lekker terug kijken .

ik ben eer gisteren begonnen met zaadjes op tisseus te leggen.
    deze morgen waren ze allemaal open met een worteltje van 1 a 2mm uit hun hulsje ,wel op 3 na die wouden nog efe slaapie slaapie doen .

de keuze Qua zaad is geworden .
    5 x White Strawberry skunk van Strain hunters .
    4 x Exodus Cheese van Greenhouse .
    2 x Ak 47 huismerk van Dutch headshop .

allemaal zijn het fem zijden en hopelijk is het ook zo wand we gaan voor een lekker vol hokje .

de setup is :

600watt dimbare nanolux met koelribben .
    momenteel nog de philips Son-t greenpower 600w , word vervangen door lumatek 600w dual spectrum . in bloei gavita 600w .
    wing reflector .
    davin schakel kast.
    rowenta tafel ventilator.
    Torin softbox 750m³ .
    variac 2a .
    phat koolstof filter 840m³.
    sonnoconnect ter verbinding en lucht inlaat (160mm).
    horti hygro meter.
    blue lab ph meter en Adwa ec meter .
    11 x 18 liter vierkant .
    gevuld met speciaal samen gestelde light mix door vader van klant uit de growshop die professor is , en de juiste samen stelling aarde voor ons geliefde plantje heeft gemaakt .
    ze kopen dat in pallets in van duits bedrijf . we zullen het wel zien of dat dan echt zo is hij klonk toch eerlijk en verkoop praat was het niet wand ie wou ook wat anders bestellen voor me .

qua voeding heb ik plagron terra ( grow,bloom ,power roots , enzyme , sugar royal , greensensation , ph - )
    in de kast staat ook de biobizz lijn en wat extra's moest ik ze eens willen testen maar dat zal na deze buskes zijn .

wat gaat er gebeuren deze kweek :

3 of 4 weken 18/6 .
    beetje knakken als het nodig is .
    dieven ,alles wat teweinig licht gaat vangen of wat door tegen de zeikanten te staan geen licht krijgt weg snoeien .
    perfecte afstand zoeken tussen lamp en plant volgens gekregen tabel .
    de rest zal op de moment zelf gebeuren , en wat ik vooral ga doen is genieten van het kweken en weer veel bij leren !!!

Groene Vrienden & Vriendinnen , hopelijk lezen en kijken jullie elke keer mee en genieten jullie van steund's gezwets en foteketos .
    de asbakken staan op de tv kast , de roll plaat ernaast drinken en voedsel/snoepsel/eetsel is wat verder tevinden .
    zet u neer relax , enjoy & let's get steund

Tot volgende update , nog een goede avond .
    &
    De groeteeee ,Steundje .

Re: Steund's New Adventure

Helemaal goed maatje !
    Zet mn stoeltje er weer bij en ga je weer volgen hoor ...

Suc6 en plezier...

Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

hee maatje ,

gheheh je bent er als eerst bij geniet ervan voorlopig is er nog veel plaats in de zetel he !

bedankt succes komt altijd van pas en het genot onbreekt zeker en vast nie mercikes maatje .

Groeten ,
      Steundjee

Comment

Ik kom der bij zitten suc6 zier netjes uit
        God was never on your side..

Comment

hee bellaku ,

bedankt daje er bij komt zitten en ja ik probeer het zo mooi mogelijk temaken voor de plantjes .
          de mnm's liggen in de kast en thee of koffie met caramele weetje wel tevinden he .

Groetjes ,
          Steundjee

Comment

Leuke setup, al had ik zelf de softbox buiten de tent opgesteld. Veel succes steund, we kijken weer mee.

Comment

Succes ermee steund

Mooie zaadkeuze, zal je update`s volgen

Gr Hortuz
              sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

Succes steund! Komt goed deze ronde. Leuke soortjes heb je.

Comment

Mag ik ook aanschuiven ?
                  Leuk om je weer te volgen Steundje
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Succes ermee Steunemans, moge jij veel grote dikke toppen kweken!
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

Yo steund succes met deze ronde!!! Ben benieuwd naar je Exodus Cheese, ik heb zelf the doctor ook van Greenhouse.

Greetz LittleDwarf

Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

Comment

Dat viel me ook meteen op, die softbox.
                        En wat zijn die slangen aan de linkerkant ?

Mooi materiaal, daar kan het niet meer aan liggen
                        Succes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

high high flint ,

bedankt man !
                          ja die softbox hangt wel en kleinkleinklein beetje in de weg voor sommige maar ik zou die kant knakken en/of , men kapje wat scheef hangen tegen over die gene .
                          met de tijd en mits de juiste boor enz zou ik de box er wel uit hangen op een schapje met piepschum eronder en dan koolstof filter verticaal ofso .
                          voorlopig probeer ik het zo en hoop dat het lukt .

hee hortuz ,

ja ik ben wel en smaak roker en hopelijk heb ik de juiste keuzes gemaakt he .
                          en bedankt man !
                          ik ga proberen jullie wekelijks of om de week wat nieuws tebrengen , en dat zal wel lukken .

aloa cooki ,

thanks man !
                          ja ben wat op de smaakje af gegaan he je kent me wel
                          ik hoop ook dat het n lekkere run word en ga dubbel n dik men best doen

heej stemmaku ,

natuurlijk mag jij aanschijven neem maar en theeku koeksku beentjes omhoog en geniet van't mee kijken !
                          bedankt he !

ieeeps Djax ,

bedankt maat! ik hoop het ook we gaan der weer vollenbak tegen aan en kweken die toppen en steunen de koppen .

yoo dwarfke ,

bedankt man ! ja ik ben ook wel benieuwd ben nen hele grote chees van en was wa aant zoeken naar den 'originele' en kwam uit bij deze , die van buddha seeds de buddha chees welliswaar , en de no name van ik weet het niet meer maar als het wil weten zoek ik het wel efe op ben momenteel beetke steund .
                          ja das ook wel iets nice dien doctor veel geluk ermee .

halo halo Qnq ,

bedankt datje mee komt kijken .
                          en ja de dames verdienen en beetje verwennerij he ,en nee das al en punt !
                          die buizen zijn de lucht inlaten , die liggen boven op de tent met nylon kousen over binnen en buiten de tent voor licht inval en door de bocht en omdat de tent zo hoog is komtr geen tikkel licht binnen .
                          ook het ruitje langs de kant van de muut staat 24/24 open.
                          enkel dat aan de kant van de ballast enz sluit ik als ik ga slapen .
                          en die softbox ik ben efe gaan meten en er kan een plant van 90cm en dan kan ik ze nog goed belichten met kapje wat anders hangen enz .

even wat over de status van stand .
                          de tempratuur is getest en goed gekeurd , heb de temp sensor wel op de latere afstand van bulb al gehangen(42cm) dus op plant hoogte is het de eerste dagen wat graden minder al scheel dat nie zooo veel .het schomelt tussen de 26/28,4 c° de Lv is 51/56% . snachts is de temp 23/20c° en iets van een 65% omdat het toen aant regenen was dus de ruit inter volg best dicht laten .

momenteel is er ook nog nikske boven das natuurlijk normaal enkel dagen geduld en tfeest kan beginnen .
                          zo da was het weer uuhm allemaal zeer dikke merci voor de reacties echt leutig da jullie mee volgen .

allemaal nog ne goeden avond hou jullie goed !
                          &

Groetjes Steundjee
                          Last edited by steundheufd; 13 October 2014, 21:19.

Comment

Alright zalig steund succes amigo!

Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

Comment

Ik kijk ook mee. Succes!
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                              X