high high Steundje weer met en nieuw hoofdstukje 
heb er al even over liggen twijfelen om een nieuw verslagje te beginnen .
maar uit eindelijk heb ik er toch weer zin in jullie wat bezig te houden , en zo kan ik nadien weer eens lekker terug kijken .
ik ben eer gisteren begonnen met zaadjes op tisseus te leggen.
deze morgen waren ze allemaal open met een worteltje van 1 a 2mm uit hun hulsje ,wel op 3 na die wouden nog efe slaapie slaapie doen
.
de keuze Qua zaad is geworden .
5 x White Strawberry skunk van Strain hunters .
4 x Exodus Cheese van Greenhouse .
2 x Ak 47 huismerk van Dutch headshop .
allemaal zijn het fem zijden en hopelijk is het ook zo wand we gaan voor een lekker vol hokje
.
de setup is :
600watt dimbare nanolux met koelribben .
momenteel nog de philips Son-t greenpower 600w , word vervangen door lumatek 600w dual spectrum . in bloei gavita 600w .
wing reflector .
davin schakel kast.
rowenta tafel ventilator.
Torin softbox 750m³ .
variac 2a .
phat koolstof filter 840m³.
sonnoconnect ter verbinding en lucht inlaat (160mm).
horti hygro meter.
blue lab ph meter en Adwa ec meter .
11 x 18 liter vierkant .
gevuld met speciaal samen gestelde light mix door vader van klant uit de growshop die professor is , en de juiste samen stelling aarde voor ons geliefde plantje heeft gemaakt .
ze kopen dat in pallets in van duits bedrijf . we zullen het wel zien of dat dan echt zo is hij klonk toch eerlijk en verkoop praat was het niet wand ie wou ook wat anders bestellen voor me .
qua voeding heb ik plagron terra ( grow,bloom ,power roots , enzyme , sugar royal , greensensation , ph - )
in de kast staat ook de biobizz lijn en wat extra's moest ik ze eens willen testen maar dat zal na deze buskes zijn .
wat gaat er gebeuren deze kweek :
3 of 4 weken 18/6 .
beetje knakken als het nodig is .
dieven ,alles wat teweinig licht gaat vangen of wat door tegen de zeikanten te staan geen licht krijgt weg snoeien .
perfecte afstand zoeken tussen lamp en plant volgens gekregen tabel .
de rest zal op de moment zelf gebeuren , en wat ik vooral ga doen is genieten van het kweken en weer veel bij leren
!!!

Groene Vrienden & Vriendinnen , hopelijk lezen en kijken jullie elke keer mee en genieten jullie van steund's gezwets en foteketos .
de asbakken staan op de tv kast , de roll plaat ernaast drinken en voedsel/snoepsel/eetsel is wat verder tevinden .
zet u neer relax , enjoy & let's get steund
Tot volgende update , nog een goede avond .
&
De groeteeee ,Steundje
.

heb er al even over liggen twijfelen om een nieuw verslagje te beginnen .
maar uit eindelijk heb ik er toch weer zin in jullie wat bezig te houden , en zo kan ik nadien weer eens lekker terug kijken .
ik ben eer gisteren begonnen met zaadjes op tisseus te leggen.
deze morgen waren ze allemaal open met een worteltje van 1 a 2mm uit hun hulsje ,wel op 3 na die wouden nog efe slaapie slaapie doen
de keuze Qua zaad is geworden .
5 x White Strawberry skunk van Strain hunters .
4 x Exodus Cheese van Greenhouse .
2 x Ak 47 huismerk van Dutch headshop .
allemaal zijn het fem zijden en hopelijk is het ook zo wand we gaan voor een lekker vol hokje
de setup is :
600watt dimbare nanolux met koelribben .
momenteel nog de philips Son-t greenpower 600w , word vervangen door lumatek 600w dual spectrum . in bloei gavita 600w .
wing reflector .
davin schakel kast.
rowenta tafel ventilator.
Torin softbox 750m³ .
variac 2a .
phat koolstof filter 840m³.
sonnoconnect ter verbinding en lucht inlaat (160mm).
horti hygro meter.
blue lab ph meter en Adwa ec meter .
11 x 18 liter vierkant .
gevuld met speciaal samen gestelde light mix door vader van klant uit de growshop die professor is , en de juiste samen stelling aarde voor ons geliefde plantje heeft gemaakt .
ze kopen dat in pallets in van duits bedrijf . we zullen het wel zien of dat dan echt zo is hij klonk toch eerlijk en verkoop praat was het niet wand ie wou ook wat anders bestellen voor me .
qua voeding heb ik plagron terra ( grow,bloom ,power roots , enzyme , sugar royal , greensensation , ph - )
in de kast staat ook de biobizz lijn en wat extra's moest ik ze eens willen testen maar dat zal na deze buskes zijn .
wat gaat er gebeuren deze kweek :
3 of 4 weken 18/6 .
beetje knakken als het nodig is .
dieven ,alles wat teweinig licht gaat vangen of wat door tegen de zeikanten te staan geen licht krijgt weg snoeien .
perfecte afstand zoeken tussen lamp en plant volgens gekregen tabel .
de rest zal op de moment zelf gebeuren , en wat ik vooral ga doen is genieten van het kweken en weer veel bij leren

Groene Vrienden & Vriendinnen , hopelijk lezen en kijken jullie elke keer mee en genieten jullie van steund's gezwets en foteketos .
de asbakken staan op de tv kast , de roll plaat ernaast drinken en voedsel/snoepsel/eetsel is wat verder tevinden .
zet u neer relax , enjoy & let's get steund
Tot volgende update , nog een goede avond .
&
De groeteeee ,Steundje
.

!
Comment