Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone
Elk z'n goeiendag !!!
We zijn nu zo'n 2 weken bezig op 12/12 dus kunnen we zeggen dat ze al 1 week officiele bloei achter de rug hebben. Zie je het beste op de SLH , Hoofdtoppen van de SLH heb ik al onder controle , nu is het gewoon hier en daar een zijtak die wa wilt uitschieten. Dan knak ik ze gewoon en desnoods wa tegenhouden met touwtjes.
Morgen begin ik met m'n bloeivoeding bij de SLH , Clones en één kalashnikova .
Super Lemon haze ;
SLH,AKA,OC 006.jpgSLH,AKA,OC 001.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpgSLH,AKA,OC 004.jpgSLH,AKA,OC 013.jpg
Original Clone ;
SLH,AKA,OC 009.jpgSLH,AKA,OC 007.jpgSLH,AKA,OC 008.jpg
Kalashnikova's ; waarvan ik er maar 2 op een verhoog heb staan en weet dat die andere het ook zouden kunnen gebruiken , maar zit zonder potten momenteel...
SLH,AKA,OC 010.jpg
Hier nog wa gezamelijke foto's en tot de volgende !!!

SLH,AKA,OC 012.jpgSLH,AKA,OC 011.jpg
Elk z'n goeiendag !!!
We zijn nu zo'n 2 weken bezig op 12/12 dus kunnen we zeggen dat ze al 1 week officiele bloei achter de rug hebben. Zie je het beste op de SLH , Hoofdtoppen van de SLH heb ik al onder controle , nu is het gewoon hier en daar een zijtak die wa wilt uitschieten. Dan knak ik ze gewoon en desnoods wa tegenhouden met touwtjes.
Morgen begin ik met m'n bloeivoeding bij de SLH , Clones en één kalashnikova .
Super Lemon haze ;
SLH,AKA,OC 006.jpgSLH,AKA,OC 001.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpgSLH,AKA,OC 004.jpgSLH,AKA,OC 013.jpg
Original Clone ;
SLH,AKA,OC 009.jpgSLH,AKA,OC 007.jpgSLH,AKA,OC 008.jpg
Kalashnikova's ; waarvan ik er maar 2 op een verhoog heb staan en weet dat die andere het ook zouden kunnen gebruiken , maar zit zonder potten momenteel...
SLH,AKA,OC 010.jpg
Hier nog wa gezamelijke foto's en tot de volgende !!!

SLH,AKA,OC 012.jpgSLH,AKA,OC 011.jpg

Comment