Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Silver Cheese - 2de ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

    - ziet er mooi uit en van die gele bladeren geen zorgen maken dat is volgens mij omdat ze te droog staat.
    - beter te droog dan te nat.
    - en waarom denk ik dat . omdat ik miniem geef aan mijn plant en heeft dezelfde symtonen .
    - geen paniek

    Grts Amazing

    Comment


      #62
      Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

      Thanks voor de feedback. Hij trekt wel iets verder weg maar wij gaan gewoon door. Geef max bloei voeding en soms heel klein beetje aangebrand en dan doe ik 3/4 en dat gaat goed volgens mij. Bloei verschijnselen zijn er volgens mij al sinds een dag of 4, zal morgen even wat betere fotos maken! Op de laatste foto kan je het zien als je klikt/grote versie. Heb wat gedieft/gesnoeid aan de onder kant, staat niet op de foto's.

      Geplant: 20-11, alles boven op 24-11
      Groeidagen: 45
      Dagen 12/12 (23-12): 15
      Bloei: 3


      Comment


        #63
        Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

        Ziet er goed uit schoenendoos,
        Hoeveel water geef je ?
        Ziet er mij eerder wat te nat uit dan te droog, maar kan mij vergissen.

        Grts cheese

        Comment


          #64
          Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

          - het is ook beter om ze NIET nat te maken als de lamp aan is ( ivm verbranden bladeren)

          - Grts Amazing

          Comment


            #65
            Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

            Hoe staan de toppen erbij schoenendoos ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #66
              Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

              ...

              Comment


                #67
                Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

                HUILEN

                haha, het spijt mij heren, ik kan blijkbaar werkelijk niks goed. Mooie setup hier thuis staan en al het onkruid wat ik eronder zet gaat spontaan dood. En dat na al die liefde die ik erin stop. Planten zijn 3 weken na mijn laatste bericht compleet geel weggetrokken. Helaas weg moeten doen ook vanwege de kosten van het uitzitten ervan wat ik niet zag zitten gezien de staat van de plantjes. Ik ga toevallig deze week het helemaal opnieuw aanpakken en IK STOP NIET TOT HET MIJ GELUKT IS . Even een makkelijk soortje uitkiezen en hele nieuwe lijn halen. Ga nu voor canna aarde en voedingslijn, wil als aarde die terra pro gebruiken en dan mij bij de shop even laten adviseren welke canna producten ik allemaal nog meer nodig heb. Jullie zijn nog niet van mij af en binnen kort kom ik (helaas?) met een nieuw kweekverslag. Mijn eerste doel is gewoon 1 simpele korte kweek met 5 plantjes succesvol afronden, dat moet toch niet teveel gevraagd zijn lijkt mij ? Nu lekker stoppen met zeiken en ik ga er weer met frisse moed tegenaan!

                Comment


                  #68
                  Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

                  Deze keer zou je beter de reflectie van de vloer halen, dat zorgt voor stres (je moet de natuur proberen nabootsen)
                  Als je water in een fles doet en de pH waarde regeld dan blijft die max 24u goed, best is elke dag vers water,
                  de pH waarde in de potgrond stijgt met de tijd, maar in het begin geef ik zeker lager dan pH 6.2 (je kan dan na een maand een potgrondtest doen)
                  De bodem van de pot kan na verloop van tijd uitdrogen terwijl het bovenaan nog vochtig is, dan kan je best vanonder eens water geven of zelf eens wat te veel geven en de dag nadien niks of weinig.
                  Je kan ze ook beter eerst in een kleinere pot steken en later verpotten, zo is de vochtigheid beter te controleren en heb je verse grond die je toevoegt bij het verpotten.

                  Ik denk dat het probleem zal liggen in het organisme van de grond dat op een of andere manier met verloop van tijd verstoort word

                  Comment


                    #69
                    Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

                    - oei , ik had iets anders verwacht , spijtig om te lezen
                    - maar ik wens je alvast veel succes me je volgende ronde
                    - kop op , het lukt je wel eens

                    - Grts Amazing

                    Comment


                      #70
                      Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

                      Thanks heren aan de ondersteuning hier heeft het niet gelegen ben het hele hok opnieuw aan het inrichten om optimale verse lucht e.d. te kunnen regelen. Bedankt voor de opmerkingen en succes

                      Comment

                      Bezig...
                      X