White Whidow x 3, Snow White x 3
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: White Whidow x 3, Snow White x 3
De Brazil is wel flink gegroeid, ik blijf me verwonderen over de lange pistels
Comment
-
thx stemma is idd nog flink gegroeitDe Brazil is wel flink gegroeid, ik blijf me verwonderen over de lange pistels
dit na 50dagen bloei nog...
Wauw zien er lekker uit thugz!!
thx Spoaxie. we doen ons best.
hi angel,beetje verwarrend die info van white widow
er staat 10-11 weken ultra fast yielding
beetje verder naar onder staat 8 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja idd, je hebt gelijk. ik heb enkel gekopieerd en geplakt dus de info komt rechtreeks van de site.
had het zelf nog niet helemaal gelezen. maar white whidow heeft meestal toch wel een week of 9 nodig.
maar dat weet jij ook wel.
thugzComment
-
Update!
25-04-2015DSCI0008.jpgDSCI0007.jpgDSCI0006.jpgDSCI0005.jpgDSCI0004.jpgDSCI0003.jpgDSCI0002.jpg
Klok 12/12 dag 93
brazil Amazoina 19 dagen voorbloei/ 1 man verwijderd
Dag 62 Bloei
temp/lv
25.4/22.5
33/ 45
300w spaarlamp 10cm 12/12
Brazil Amazonia reg- 500ml dagelijks
afgezuurd water + 2ml/l alga bloom/plagron 2x/week, 1 x in de week 1ml/l green sensation
bloei gaat gestaag verder. ze begint de toppen nu weer wat op te vullen. en het zwellen is nu ook zichtbaar bezig.
hoop ook dat de groei er nu uit is. verder weinig te vermelden.
Brazil Amazonia
plant 1
Plant 2
DSCI0010.jpgDSCI0009.jpgDSCI0013.jpgDSCI0012.jpgDSCI0011.jpgDSCI0014.jpg
Overzicht
DSCI0001.jpg
dat was em weer
tot latersz.
ThugzComment
-
Ik vind het een mooie plant, de pistels zijn net lange wimpers
Comment
-
Mooi hoor, ze moeten nog minstens een weekje of 4-5 denk ik.
Yep, de echte landrassen staan rond de evenaar constant onder een 12/12 zonnetje, dus op die korte dag moeten ze ook groeien.ik heb toch wat vraagjes over sativa soorten....
is het normaal dat het aandikken zo lang op zich laat wachten? ik heb de indruk dat de plantjes niet veel meer doen
Daarom verloopt de bloei heel langzaam en groeien ze ook nog weken door tijdens de bloei, maar het levert wel erg mooie wiet op.
Comment
-
Denk dat de calyxen er mooi gaan uitzien als die klaar zijn wel. Foto 7 was me dat jong, da ne foxtail yoohoo. Zocht die het licht ofwa?Comment
-
hee shiva, volgens mij niet. want licht hadden ze voldoende. is idd nen ferme he. hehe.
thx QnQ die info lijkt idd logisch waarom het zo lang duurt.
thx stemma, ik vindt het een speciaal plantje. heheComment
-
Hee amazing.
Thx mate. Idd raar maar wel mooi. En ze zou me idd zomaar eens kunnem verassen.
Ja normaal nog een 4 tal weken te gaan.
ThugzComment
-
Update!03-05-2015
Klok 12/12 dag 101
brazil Amazoina 19 dagen voorbloei/ 1 man verwijderd
Dag 70 Bloei
temp/lv
25.4/22.5
33/ 45
300w spaarlamp 10cm 12/12
Brazil Amazonia reg- 500ml om de dag
afgezuurd water + 2ml/l alga bloom/plagron 2x/week, 1 x in de week 1ml/l green sensation
hi folks,
vandaag weer een update. plantjes beginnen toch wel minder te drinken ook nu wat ik ervoor dagelijks gaf moet nu telkens een dag tussen zitten.
ze doen mooi verder en groeien heb ik ze niet meer zien doen, wat ik trouwens niet erg vindt. nu zie ik ze tenminste verder doen in de bloei.
er zal een huge top tussen zitten als die volledig toe groeit. denk zo een 20cm.
verder weinig te vermelden dus foto's
Budshots plant 1
Brazil Amazonia Bloeidag 70 (9).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (8).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (7).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (6).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (5).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (3).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (10).jpg
Budshots plant 2
Brazil Amazonia Bloeidag 70 (15).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (14).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (13).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (12).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (11).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (16).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (1).jpg
Overzicht
Brazil Amazonia Bloeidag 70 (2).jpgBrazil Amazonia Bloeidag 70 (4).jpg
dat was em weer.
tot laters,
thugzLast edited by thugz; 3 May 2015, 11:23.Comment

Comment