"Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #136
    Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

    Thanks voor jullie goeie post weer manne, we kunnen er weer even tegenaan nog !!!

    Vandaag laatste dag voeding en boost.
    Vanaf dinsdag j.l. week 10 12/12 voor mijn dikke meiden .

    binnenkweek 20142015 001.JPG binnenkweek 20142015 002.JPG binnenkweek 20142015 003.JPG binnenkweek 20142015 004.JPG binnenkweek 20142015 008.JPG binnenkweek 20142015 009.JPG binnenkweek 20142015 010.JPG binnenkweek 20142015 011.JPG binnenkweek 20142015 012.JPG

    binnenkweek 20142015 013.JPG binnenkweek 20142015 014.JPG Mn mascotte is ook weer aanwezig, die komt van t balkon in een walhalla....binnenkweek 20142015 006.JPG binnenkweek 20142015 007.JPG ...!!
    Een wijnfles, ja als ik die laat zien doen ze wat meer hun best ghehe .

    Till next time ...

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • MWay
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 4999

      #137
      Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

      Ziet er nog steeds goed uit.
      Hoelang ga je spoelen hip?

      Comment

      • AudioSystemRolla
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1709

        #138
        Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

        gaat erg mooi hier zeg ...

        alleen 1 kanttekening ; je mascotte komt van het balkon ? met beestjes ? pas daar maar mee op
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment

        • de oerhippie
          Ultra Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 2132

          #139
          Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

          Hoi Mway,

          Ze drinken nu wat minder dan voorheen.
          Blijf regelmatig trycomen bekijken, toppen hier en daar verschillen nogal wat dat betreft.
          Hier en daar valt er wat over elkaar heen en leg ze dan ook zo gunstig mogeliijk te rusten .
          Alhoewel ik telkens meer mooie witte trychomen zie met een mooie bol erop .
          Wil 2 weken gaan spoelen, doe rustig aan met watergift afgezuurd water en zal waarschijnlijk tot
          een goed einde komen.

          Zal de lumen wat naar beneden draaien.

          Een plant kan ook afbloeien in de schaduw ...

          Thanks Mway tot horens,

          Hippie .

          PS...

          Thanks System, mascotte gaat elke dag onder de douche...geen zorgen...droogtrommel en hij is weer de ouwe ...
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #140
            Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

            Die fles wijn ziet er zo klein uit naast die toppen
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #141
              Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

              Leuk om Ernie weer eens te zien

              Maar wat een TOPPEN !!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • de oerhippie
                Ultra Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 2132

                #142
                Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                Maar beter zo Djax, kunnen ze nog enigzins op hun naaldhakjes blijven staan

                Dank je voor je post!

                Hips .

                Net gepost....

                Zie 'k Stemma .
                Ernie rules ghehe !
                Dank voor je post en we gaan wat tegemoet waar ik al lang op heb moeten wachten.

                Hippie .
                Last edited by de oerhippie; 6 February 2015, 11:39.
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #143
                  Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                  Zend ns een top met een postduif naar hier hippie ik stuur hem dan terug,met een tent

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #144
                    Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                    Comment

                    • El Plantos
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1609

                      #145
                      Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                      Love this Oerhippie toppenshow! Geweldig hoe alles er bij staat, ik zeg proost en trek die fles maar vast open!

                      grtz Plantos
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                      Comment

                      • steundheufd
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Mar 2014
                        • 1234

                        #146
                        Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                        dikke toppen maatjuuu .
                        binnen kort kan je lekker smullen !
                        nog efe geduld en je hebt je eerste binne wietje tepakken he .
                        succes met de laatste meet en doe ze en knuffel van ome steun die dikke knotse gheheheh .

                        groetuuuu

                        Comment

                        • smoking leo
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 352

                          #147
                          Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                          Mooi Hip

                          Comment

                          • de oerhippie
                            Ultra Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Aug 2011
                            • 2132

                            #148
                            Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                            Iedereen weer hartelijk dank voor jullie support !
                            Ik kan er niet tegenop schrijven.

                            Vandaag di. 10 febr. 2015 week 11 12/12.
                            Reeds overgegaan op enkel afgezuurd water, hun voedingsperiode inclusief wat PK en Boost heeft wel wat moois opgeleverd.
                            Geen toprot tot op heden maar vele toppen hielden het niet meer en liggen horizontaal in een zo'n gustig mogelijke positie.

                            Hier wat foto's van vanavond.

                            binnenkweek 20142015 001.JPG binnenkweek 20142015 002.JPG binnenkweek 20142015 003.JPG binnenkweek 20142015 004.JPG binnenkweek 20142015 005.JPG binnenkweek 20142015 006.JPG ...

                            binnenkweek 20142015 007.JPG binnenkweek 20142015 008.JPG binnenkweek 20142015 009.JPG binnenkweek 20142015 010.JPG binnenkweek 20142015 011.JPG ...

                            Aftellen geblazen, zal de wacht houden en waken tot het tijd is om te gaan oogsten .
                            Volgende keer wat foto's erbij zonder HPS voor de liefhebbers.

                            Till next time...

                            Hippie .
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment

                            • royalcheese1grow
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2013
                              • 672

                              #149
                              Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                              Ziet er goed uit he hippie,
                              Die toppen man .
                              En ze zijn precies nog een beetje aan het zwellen .
                              Gaat een lekker wietje worden m8 .

                              Grts Cheese

                              Comment

                              • steundheufd
                                Advanced Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Mar 2014
                                • 1234

                                #150
                                Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

                                wa en fucking joekels maat kan je met gaan honkballen !
                                jij gaat echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeee tijd kunnen roken maatje doe je longen effe de laats groeten van mij gheheheh .
                                nou hup hop hip hap naar de laatste meters/liters/dagen en vragen en je kan je kamertje vol rook gaan jagen .


                                succes nog maatje !

                                groetuuuu

                                Comment

                                Bezig...