Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

    Ik miste je al
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

      He ouwe alles goed.?
      Ziet er heerlijk uit.
      Je kan het bijna ruiken!!!!!.

      verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

      Comment


        Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

        Volgens mij is die aan de schaar blijven plakken😀😀Of aan een plant.lol.

        verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

        Comment


          Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

          ghehe goeike tuinpants !
          idd mway ben je wat hard aan't spacen van je banana's ofso ?.

          Comment


            Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

            Nee heb een beetje zware griep gehad.


            Eindgewicht:362gram,dit viel me wel wat tegen ook zit er hier en daar een zaadje in.
            De kwaliteit is super zeker nu ze een tijdje in de potten zit lekkker zoet aards snoepgeurtje.

            De zaden die waren niet als de eerste die ik had dus dit waren totaal andere phenos????????????
            Banaan vind ik in deze niet terug.
            Wat ik wel jammer zeg maar rustig een teleurstelling vind.
            Maar de wiet is schoon smaakt goed en is super wazig als je er 1 te veel rookt.
            Het begint nu te ruiken als een licht zoete aardbeiensnoepje en dit begin je nu ook soms te proeven tijdens het roken.
            Ik geef deze keer daarom een 8 als eindcijfer.
            Zal nog wat foto`s van wat toppen plaatsen.

            Had eigenlijk een doorstart in de planning maar heb de hele boel afgebroken omdat er kanalaen vervangen moeten worden van mijn hete luchtverwarming.
            Deze zitten door het hele huis dus moeten ze zo goed als overal wezen.
            Opstarten daarna heeft geen zin gezien ik dan in de warme periode moet afbloeien.

            Daarom hebben we besloten buiten planten neer te zetten.
            Ga 2 soorten ontkiemen,beide reguliere zaden.
            Deze worden thuis ontkiemt en door de luiers heen geholpen waarna ze naar hun bestemming gaan.
            De bedoeling van deze run is om van alle planten die overblijven hash van te maken en voor dat ze geslacht tonen ze te stekken en thuis te wortelen en daar mee verder te gaan.De vrouwen zullen dan op smaak van de hash grotendeels beoordeeld gaan worden en als mams overblijven.
            Had dit liever binnen gedaan maar moet nu maar van een nood een deugt maken.
            Zodra de planten uitgezet worden zal ik het verslag starten.
            De soorten zullen zijn.
            Spirit in the sky peyote Purple x Starfighter F2 Bloeitijd 7/8 weken.
            Locktite:Gorilla Glue #4 x MT Rainier Bloeitijd:8/9 weken.

            Alle bedankt voor het volgen en de leuke commentaren.
            En tot de volgende run binnen,dit zal beginnen met het volgen van de stekken van hierboven.
            De buitenplanten die de hashmolen ingaan zullen op 3 manieren verwerkt worden ook hier zal ik een verslag van maken.
            Dus tot het volgende avontuur.

            Comment


              Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

              Wel weer opgeknapt ? Je moet ook eerst uitzieken he, duurt allemaal veel langer als je te snel weer aan de bak gaat


              Gefeliciteerd met je oogst het klinkt heerlijk,
              misschien wat minder gewicht dan je had verwacht maar de kwaliteit is goed en dat is het belangrijkste uiteindelijk.

              Ben benieuwd naar je volgende kweek avontuur !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                serious happiness kan ik je aanraden,als je opzoek bent naar veel thc in een plant om hash te maken,ongelooflijk hoeveel ervan af komt,bij 1half gevuld hashshaker potje,1,8 gram blonde hash,heerlijk rokertje,jammer genoeg enkel feminised te verkrijgen
                veel s6 met de volgende run mway

                Comment


                  Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                  Zelfde toppie met en zonder flits en in het daglicht.
                  Zo ziet alles er ook uit nu
                  Van alles 263.jpgVan alles 264.jpgVan alles 269.jpgVan alles 271.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Van alles 259.jpgVan alles 261.jpgVan alles 271.jpg

                  Comment


                    Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                    Ziet er verdomde goed uit, mooi verslag ook... veel rookplezier!

                    Comment


                      Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                      Mooi strak geknipt

                      Jammer dat we het niet kunnen ruiken

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

                        Wietefras thc olie 40%
                        10 ml kost 43 euro is dat duur?Dat word op een medische site verkocht.

                        verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

                        Comment

                        Bezig...
                        X