Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12x jackberry 120x120x180

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: zadenrun jackberry

    En de uitslag is eindelijk bekend, de laatste twee dagen is de voorbloei er overal doorgekomen en dit na bijna 6 weken. Er zat nog stiekem 1 man tussen. 13 van de 20 jackberry's zijn vrouwelijk, 3 van de 4 heribei x jackberry freebies. Dus ik had dubbel zoveel vrouwen dan mannen. Was de vorige keer omgekeerd.

    Comment


      #47
      Re: zadenrun jackberry

      over de grote zee zijn ze al efkes bezig met onder CMhi aan het afbloeien .
      weet nie precies wa het verschil is me gewoon Mhi licht maar denk wa meer verrood .
      kweet wel daje daar en ander evsa'ke voor nodig hebt dus zal wel en specialeke zijn .
      en trouwes nice gedaan he man leutig wa vrouwkes over gehouden en schoon plantekes vindk .

      ben wel benieuwd als je ge afbloeie onder mhi , ik noemde da van de andere lamp maar efe op omdaje interesse hebt om aftebloeie onder ne normale mhi .

      nog veel succes ermee he man !


      Groeten Steuneke .

      Comment


        #48
        Re: zadenrun jackberry

        dag 1 12-12.jpg

        Dag 1 12/12
        Temp 19-26
        LV 45-55

        Voorlopig kunnen ze alle 17 in de tent, wel niet in de 30 liter tonnen maar in 11 en 7 liters. Misschien met wat geluk kunnen ze daar blijven, het zijn ten slotte indica's en aangezien ik ze getopt heb zullen ze nu vooral in de hoogte groeien. We zien wel wat ze de komende 2 weken doen. De man zal binnen een paar dagen wel in afzondering moeten zodat we het stuifmeel kunnen opvangen.

        Als ze nu in een gewoon tuincentrum eens simpele vierkante potten verkochten, dan konden die laatste 4 ook in 11 liters. Maja.

        Comment


          #49
          Re: zadenrun jackberry

          dag 7 12-12.jpg

          Dag 7 12/12
          Temp 18-26
          LV 45-55

          Stabiele waardes. Bleek dat er toch nog een man tussen zat. Die ga ik nu ook gebruiken voor stuifmeel. Die tripod was te instabiel. Eenmaal getopt ging hij ook maar voort met de normale dubbelle vertakking.
          Al de rest is wel vrouwelijk, nu nog eentje selecteren voor te bevruchten. De man mag blijven staan voorlopig, ik verwijder voorlopig de ballen en ga hem wsl nog wat kortwieken. Dame moet minstens 3 weken bloei hebben.

          Comment


            #50
            Re: zadenrun jackberry

            lekker bezig zeg
            Heb nu mn 2e indoor ronde ook 4 jackberry's in scrog staan.
            Bedoeling was ook een paar toppen te bevruchten en zo enkele zaden voor buiten op te kweken.
            Zit echter dit keer best te balen nu 3e week bloei en wel heel duidelijk alleen maar dames.
            ging er vanuit dat er wel 1 of 2 heren tussen zouden zitten dus volle bak nu in kasje van 50x100

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Re: zadenrun jackberry

                dag 11 12-12.jpg

                Dag 11 12/12. Ik ga ze vanavond eens deftig bekijken en dan wordt dit mogelijk dag 1 van de echte bloei. Heb de man apart gezet, moet nog een manier vinden om gemakkelijk stuifmeel te verzamelen.

                Comment


                  #53
                  Re: zadenrun jackberry

                  IMG_1673.jpgIMG_1671.jpgdag 17 12-12.jpg

                  Comment


                    #54
                    Re: zadenrun jackberry

                    mooi tentje vol zo. ik schuif ff aan om dit te volgen

                    Comment


                      #55
                      Re: zadenrun jackberry

                      dag 21 12-12.jpgIMG_1686.jpgIMG_1688.jpg

                      Ik stoor ze ni graag, maar toch effe foto's gemaakt voor zonsopkomst. Dag 11 echte bloei, 21 12-12. Er staan er een paar op potten, maar voor de rest is het het meest egale veld dat ik al gehad heb. De heribei'en haal je er ook zo uit.
                      Trichomes beginnen er goed door te komen. Nu is het wachten of er paarse tussen zitten of niet. Zou graag een paarse nemen voor zaadjes.

                      Comment


                        #56
                        Re: zadenrun jackberry

                        Amai, mooie planten hoor.
                        Doe vooral zo verder.

                        Thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #57
                          Re: zadenrun jackberry

                          Thanks, fingers crossed dat het zo voort gaat.

                          Comment


                            #58
                            Re: zadenrun jackberry

                            nice man zoals thugz al zegt schoon dames .
                            en je zie idd nie echt verschil van die heribei, vind ze zelfs nie echt direckt ghehehe .
                            hoop voor je dater en paarse tussen zit , nog succes he !

                            Comment


                              #59
                              Re: zadenrun jackberry

                              Op de overzichtsfoto zie je het niet, als ik in de tent kijk dan duidelijk wel. Ze zijn lichter van kleur en hebben dunner blaadjes rond de toppen. Die jackberries zijn puur indica's. Grote brede bladeren, dikkere takken. Het lijken stekken, zo'n gelijke pheno's. Stabiele F4, kon dat van de killing fields niet zeggen.

                              Comment


                                #60
                                Re: zadenrun jackberry

                                aah okej , vet man hou wel van indica's ghehehe .
                                was die minder stabiel misschien de killing fields ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X