Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47af; 400W.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AK47af; 400W.

    Korting op 420shop
    20150110_155321.jpg de 3 zusters dalton. De laatste staat in de hoek van de tent dus ik denk dat daar de strekking van komt.
    20150110_154918.jpg
    20150110_154948.jpg
    20150110_155016.jpg
    20150110_155200.jpg
    20150110_155121.jpg

    Toen ik enkele foto's 2 weken geleden plaatste was de duidelijke reactie op JD dat ze honger hadden, nu staan ze er dus beter voor zoals ik morgen zal updaten. Plantjes zijn tussen de 55 en 70cm. Zoals ik zei zijn ze hier 7 weken en ik denk dat ik deze volgende week op een waterregime ga zetten.
    20150110_155104.jpg

    De kleine zuster dalton is deze
    20150110_155131.jpg Is een nirvana sky van flash seeds , deze heb ik vorig jaar buiten gekweekt en de structuur is zowat hetzelfde nu. Heel klein plantje. Ik heb ze helaas nog niet gerookt, de beestjes waren sneller!

    Deze foto's zijn genomen om 15.30h. dus op het einde van hun nacht.
    Hopelijk hebben de ervaren kwekers nog tips en tricks zodat dit kweekje tot een goed einde komt.

    Grtzzzz.
    Attached Files

    #2
    Re: AK47af; 400W.

    Ik kan je nog niet zoveel zinnings meegeven, maar ik kijk graag even mee, succes..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #3
      Re: AK47af; 400W.

      Wees welkom!

      Comment


        #4
        Re: AK47af; 400W.

        Thanx
        waarom staat er rqs voor de topic, zijn toch flash seeds
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #5
          Re: AK47af; 400W.

          5 ervan zijn RQS AK47 autoflower, die ene kleine is van flash seeds.

          Comment


            #6
            Re: AK47af; 400W.

            Ah vandaar, heb mijn eerste kweek ook rqs gehad
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #7
              Re: AK47af; 400W.

              staan er mooi bij of toch mooier.
              zou wel wat langer doorvoeden die moeten zeker nog een week of 3 a 4 mss zelfs 5.
              aangezien ze al wat ondervoed waren in het verleden zou ik nu niet te vlug stoppen. zou toch zeker wachten tot alles milky is van trichome's.
              die kan je bekijken met een vergrootglas, maar zelfs daar is het nog wat vroeg voor. dus zou zeker nog niet stoppen met voeden
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #8
                Re: AK47af; 400W.

                Zonnig dagje voor een update!

                Plantjes zijn nu 8 weken. De problemen zijn gestopt maar nog niet weggetoverd.

                @thugz: ik geef je gelijk hoor, dacht om 1-tje wat sneller te oogsten om mezelf een plezier te doen maar gisteren een stukje afgehakt om eens te kijken en het is idd wat te vroeg.

                Hun groei is voorbij dus ze hoeven nu enkel maar aan te dikken.


                20150117_114156.jpg

                20150117_114225.jpg

                20150117_114327.jpg

                20150117_114358.jpg

                20150117_114427.jpg

                20150117_114515.jpg

                20150117_114302.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: AK47af; 400W.

                  Mooie autoflowers! Zal wel wat lekkers vanaf komen.

                  Zelf ben ik opzoek naar een goede autoflower die ik gemakkelijk buiten kan kweken. iemand ideeen?
                  Mijn vorige autoflowers gingen allemaal schimmelen.. 3 verschillende soorten

                  Comment


                    #10
                    Re: AK47af; 400W.

                    Mijne ook, ik had ook nog gewone feminised power flower staan en deze is ook volledig weggegooid wegens schimmel, jammer, was denk ik 500gr.

                    Ik hoor veel over northerlight voor buiten maar heb ikzelf nog niet geprobeerd.
                    Ik denk echter wel dat schimmel meer aan de omgeving ligt dan aan de soort.

                    Comment


                      #11
                      Re: AK47af; 400W.

                      Ja dat is een feit, zullen wel soorten zijn die er beter tegenkunnen maar schimmelbestendig is geen soort..
                      Maar ik vind het jammer dat ze allemaal begonnen te schimmelen, en ze stonden nieteens in de regen..

                      Nog geen gram autoflower kunnen oogsten maar wel voor 70 euro zaadjes kwijt, zonde
                      We zijn gewoon in het verkeerde land geboren! met veel regen en weinig dagen zon

                      Comment


                        #12
                        Re: AK47af; 400W.

                        Thugz,

                        je hebt helemaal gelijk hoor maar wat ik nog steeds moeilijk vind en ook niet echt een antwoord op vind is wanneer de plantjes ver genoeg zijn om te stoppen met voeden , wanneer moeten ze nog 2 weken? Zal wel beteren met ervaring. Volledig amber is niet waar ik voor ga, ik ga voor een creatieve high om met muziek bezig te zijn.
                        Moet je bij bio voeding ook de 2 weken volgen? Weekje water en dan weekje droog?

                        Dit is de eerste kweek waarbij ik me met watergift richt op het gewicht van de potten, ben blij want ik heb het gevoel dat ik zo toch beter mijn plantjes leer kennen. Zijn wel zuiptrienen, 250-500ml./dag.

                        Comment


                          #13
                          Re: AK47af; 400W.

                          Autoflowers staan er wel om bekend dat ze wat gevoeliger zijn voor schimmels.
                          Het gaat er niet om wat de leeftijd van de plantjes is, maar hoe lang ze in bloei staan.
                          Dus wanneer had je de eerste echte pruikjes.
                          Aan de hand daarvan kun je een schatting maken wanneer je stopt met voeding.


                          -- niet droog zetten
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: AK47af; 400W.

                            Ha QnQ,

                            fijn je te horen, ik volg je graag in jouw tips en verslagen!
                            De eerste pruikjes kwamen na +/- 3-1/2 week, sommige iets later. Ik dacht dat bij af-jes je kon tellen vanaf het zaadje de grond ingaat. niet dus?
                            Nu heb ik ze zaterdag nog eens goed bekeken en ze moeten toch nog wel een tijdje, nou ja dan worden ze ook dikker he. Heb al 'ns een proevertje afgeknipt maar dat was nog niets.
                            Ik staar ondertussen al dagen naar Monty's bladprobleem oplosser, heb maar het zekere voor het onzekere genomen en een beetje N korrels en ook een beetje zeewierkalk erbij gestrooid. Toch hebben 2 plantjes in dezelfde ruimte nog steeds mooi groen blad en beetje blinkend terwijl de anderen steeds lichtergroen worden en lijken op calciumprobleem foto's.
                            Ik gaf de eerste 5 weken 1/3 kraanwater en 2/3 regenwater, nu geef ik enkel nog regenwater.
                            Mmm, kan geen foto's meer toevoegen?

                            Dus jij gelooft niet in de groeispurt na het droogzetten?
                            Nu, veel hoef ik niet, als ze maar lekker zijn, dan rook ik minder.

                            Grtzzzz.
                            Last edited by kristo; 20 January 2015, 13:19.

                            Comment


                              #15
                              Re: AK47af; 400W.

                              dan he je nu ongeveer 4.5w bloei.
                              kam makkelijk nog 4w duren
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              Bezig...
                              X