Santa Maria eerste kweekverslag..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • steundheufd
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 1234

    #136
    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

    echt schoon hok man !
    en tis duidelijk daje meer kan dan meje voetjes spelen .
    wel sterkte meje ziekte man !
    ik heb last van sleitage op ma l3 en l4 en int midden van me rug maar precies weten ze nog niet wat allemaal ben ook nog heel jong dusja .
    voor de pijn neem ik alsk pijn heb 3/6 tramadols van 50mg en enkele dafalgans van 1g forte .
    helpt wel wat maarja al die pille zijn nie gezond he ...
    olie helpt me ook maar dan zelf gemaakte pure , en dan nog moe ik tramadol nemen voor de pijn askt heb ..
    maja beke tanden bijten he zeggen we dan .

    sterkte en het beste he man !

    en moooie plantjes you got green toes men .

    Comment

    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4721

      #137
      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

      Thanx Steundheufd,
      Dat is niet zo mooi met je rug, Zuur zeg dat je zoveel medicatie ernog bij moet nemen.
      Ik heb zelf al meer als 20 jaar gravity boots(kadootje van me vriendin , mijn ruggewervervels zijn dan niet versleten maar scheef getrokken, en kan ik ontspannen door ergens aan te gaan hangen. Heeft voor mij veel baat gehad, Maar ik weet dus niet of dat wel mag met jouw klachtten, en met versleten wervels. Zou ik wel ff aan je fysio vragen en google ff inversion therapy. Want misschien mag je juist niet oefenen of core spieren trainen en is het juist gevaarlijk om te doen. Maar dacht misschien ken je dat inversion therapy nog niet. Ik leer elke dag weer iets nieuws

      Jij ook sterkte
      Last edited by Greyvol; 27 April 2015, 07:11.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • dieseltj
        Advanced Grower
        • Dec 2014
        • 1020

        #138
        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

        die santa's zien eruit om te watertanden lekker wietje man

        Comment

        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4721

          #139
          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

          Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
          die santa's zien eruit om te watertanden lekker wietje man
          Thanx Dieseltj,
          Kan alleen niet plaatsen wat ik nu ruik, is gewoon een geur die ik niet ken denk ik. Geconcentreede Oma's kast zou ik zeggen, mottenballen met kampfer?
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #140
            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

            verse weed ruikt heel anders als gedroogde he speciaal dan ofwat? ik vond mijn eerste keer dat ik ook rare geuren rook maar das normaal hoor sommige stadiums ruik je echt speciaal geurtjes vond ik


            mijn ak bevoorbeeld die rook naar LOOK

            grtzz

            Comment

            • Greyvol
              Amazing Grower
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 4721

              #141
              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

              Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
              verse weed ruikt heel anders als gedroogde he speciaal dan ofwat? ik vond mijn eerste keer dat ik ook rare geuren rook maar das normaal hoor sommige stadiums ruik je echt speciaal geurtjes vond ik


              mijn ak bevoorbeeld die rook naar LOOK

              grtzz
              Echt vet ja, ze ruiken ook niet allemaal hetzelfde, de een wat meer van dit en de andere weer meer van dat. Maar naar drie keer snuiven weet ik het niet meer, hahaha echt wel bijzonder plantje. Ben ze nu voor het eerst aan het klonen en zou de geur min of meer gelijk moeten zijn per plant. Ben benieuwd,
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment

              • Greyvol
                Amazing Grower
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 4721

                #142
                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                Santa Maria bijna klaar
                image.jpg
                image.jpg
                image.jpg
                Blaadjes beginnen goed te hangen, voornamlijk wit en enkele amber bolletjes
                image.jpgimage.jpg
                image.jpgimage.jpg
                image.jpgimage.jpg
                image.jpgimage.jpg
                image.jpgimage.jpg
                Stekjes van de tweede batch SM, blaadjes knip ik morgen een stukje korter.
                image.jpgimage.jpgimage.jpg
                image.jpgimage.jpgimage.jpg
                image.jpgimage.jpgimage.jpg
                image.jpg
                Zo staan de moeders en dochters naast elkaar
                image.jpg
                Attached Files
                Last edited by Greyvol; 3 May 2015, 00:04.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment

                • Eclecticon
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 2073

                  #143
                  Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                  Wat een prachtige kast!
                  Baas in eigen brein.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #144
                    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                    Ik hoor altijd een muziekje in jouw topic

                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #145
                      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                      Santa's hebben ook een echt eigen geur, en smaak. Er is niet één soort die er op lijkt.
                      Pas je wel op de luchtvochtigheid, ik zie zoveel bekers water staan, Santa's zijn, vanwege de compacte toppen, wel enigszins gevoelig voor toprot.
                      Waarom hangen de blaadjes zo, geef je geen water meer ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Greyvol
                        Amazing Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 4721

                        #146
                        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                        Die geur is echt apart, en sterk. heb gisteren een dagje overgeslagen met watergeven en dat is goed te zien. Zal dat water wegzetten, lv is slecht 29 a 30 procent. Maar dat water hoeft daar niet te staan. Thanx QnQ
                        Lucht bevochtiger gekocht, maar niet gebruikt. Vind het wel goed zo, geen zin in kalk op mijn kappen en lage lv stress is juist nu wel goed ivm toprot.

                        - Stemma, ik nu ook hahaha (erg fout)
                        - Thanx eclecticon,
                        Eindelijk af, je moet mij echt niks laten kitten
                        image.jpgimage.jpg
                        Voor en na het kitten, en dan nog niet lichtdicht, dus vanbinnen zit het net zo'n nette laag kit achja denk niet dat ik daar iets van zal proeven, maargoed dat die sanitairkit bij de action zo goedkoop is, heb nu zelfs een youtube fimpje gevonden hoe je zelf schoenen kan maken van siliconenkit een paar teensokken en maismeel..

                        Twee van deze staan aan voor de droogruimte en koelen de vsa een klein beetje, die moet ik nog verplaatsen. Zodat de lucht er beter langs gaat. Evsa upgrade zit er voorlopig niet in. Waslijntjes en plankjes al op maat gemaakt om de ruimte wat beter te benutten. Schroef ik er pas in als die weer leeg is de toppen zijn flink gekrompen al, misschien iets te hoge temp en teveel luchtverplaatsing. Temp 22 en lv 30 in het kastje.
                        image.jpgimage.jpg
                        Het schuifgedeelte heb ik meerdere keren in en uit elkaar gehaald omdat het niet lichtdicht was. Het hout is te dun en laat dicht door en heb toen alle binnenkanten zwart/wit gespoten en die is daardoor weer krom gaan trekken. Had dus beter iets dikker hout kunnen nemen, en meteen verven. al doende leren we..

                        Paar oude foto's voor de liefhebbers
                        image.jpgimage.jpg
                        Onder zie je lucht inlaat, normaal staan daar de planten voor lucht voel je naar binnen stromen bij die luchtinlaat.
                        Achter die plaat zit de verwarming, nog niet aan gehad. En een extra gat naar buiten, heb ik ook nog niet hoeven gebruiken alleen lucht van binnenhuis.
                        image.jpgimage.jpg
                        image.jpgimage.jpg
                        Attached Files
                        Last edited by Greyvol; 3 May 2015, 08:25.
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #147
                          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                          iemans las tussen me regels door en past het toe, doet me deugd

                          Comment

                          • Greyvol
                            Amazing Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Dec 2014
                            • 4721

                            #148
                            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                            iemans las tussen me regels door en past het toe, doet me deugd
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment

                            • FlintStoned
                              Banned
                              • Oct 2012
                              • 5580

                              #149
                              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                              woorden te kort

                              Comment

                              • Greyvol
                                Amazing Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 4721

                                #150
                                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                                image.jpgimage.jpg
                                image.jpgimage.jpg
                                Santa Maria eerste batch

                                1 feb ontkiemt onder 24/0
                                11 feb 12/12 eerst onder HPS en toen weer terug TL neon (foutje)
                                6 maart Eerste bloei en weer onder HPS (61 dagen)
                                Zojuist met de voetjes aan het plafond en afwachtten..

                                Thanx iedereen voor het meekijken en commentaar geven
                                Nog twee weekjes drogen, curen, hokje schoonmaken en dan Santa Maria tweede batch
                                Last edited by Greyvol; 6 May 2015, 13:20.
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...