Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Nou als je niet altijd ff helder bent is 18L ook wel een oplossing. Nemen alleen wel meer ruimte in.

Comment

hoe meer aarde hoe beter ook al staan ze maar 3 maanden
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

ivm met die stimulator ja,zou hem deze keer maar 1 keer gebruiken en niet de hele dosis in wateren en daarna niet meer geven.
        Nooit van gehoord namelijk is het geen hydrovoeding?
        En voor je de planten dit de 2de keer gaf begonnen toen ook de problemen soms.
        Zoja dan zou ik het helemaal niet meer gebruiken.

Comment

Update + Reacties
          Ik heb ze gisteravond in de Batmix gezet onder de 400W HPS, op dit moment staat de lamp nog 24u aan. Morgen of overmorgen ga ik overschakelen naar 18/6.

MWay, ik heb het inwateren gedaan zoals jij me aangeraden had: 100ml in het kuiltje waar de cocosspongepotjes ingaan en 300ml langs de randen van de pot.
          Ik heb inderdaad niet de volle dosis wortelstimulator gebruikt, maar wel ongeveer 80% daarvan.
          Ik denk dat ik het bij eenmalig houd, vond het water er al vrij donker uitzien en ik denk dat ze wel genoeg stimulans gehad hebben.

Nee, het is geen hydro stimulator - zo hebben ze het me in ieder geval niet meegegeven.

Ik blijf bij m'n 11 liter potten, dat past beter in de kast en die heb ik lekker al in huis. Daarnaast ben ik nu precies 1 zak Batmix kwijt, dus dat komt ook wel handig uit.
          (Potten zittten dus niet tot de rand vol, als het goed is dus zo'n 10l per pot.)

Ik heb met een wc-rol een holletje gemaak in de batmix, ingewaterd, er een handje stekaarde in gegooid, nog wat natgesproeid aan de zijkanten, cocospongepotje erin en vervolgens aanvullen met stekaarde tot ze mooi vast ingegraven stonden.
          Ik was zelf wel tevreden met het resultaat. Ben alleen glad vergeten om wat foto's te schieten, maar die zal ik morgen uploaden.

Dan nog een vraagje: Ik heb er eentje die naast de twee lobblaadjes, maar één gewoon blaadje heeft i.p.v. 2. Is dat erg? Of zal dat vanzelf bijtrekken als ze opgroeit? Ze had wat moeite om haar helmpje af te schudden, ik denk dat het daardoor gekomen is. Ze was ook de laatste geloof ik, maar ze staat er verder goed bij.
          Morgen ook hier een foto van, uiteraard.

Dat was het weer,

- VapingMMJ.
          Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Dat komt wel goed met die ene.
            Laat ze nu maar lekker gaan.

Comment

Ik heb geen ervaring met batmix maar het is beter om je potten helemaal te vullen.

Comment

Ok, mooi, ik wacht geduldig af.

@Rayfie, ja dat weet ik, maar ik laat het hier even bij.
                Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Ze zien goed uit en die ene gaat wel goed komen.

Comment

en we zijn weer van start , dus ik kom weer bankhangen !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Hey Vaping! Ik kom er ook bijzitten. Ik volgde je vorige verslag ook alleen had ik dat niet gemeld. Met alle hulp die je krijgt moet het deze x vast goed komen!

Comment

Welkom AudioSystemRolla en toren van piza!
                        Ja, we gaan voor een succesvolle ronde deze keer.

Verder niets te melden, ik kijk twee keer per dag maar doe verder niets. Ik laat ze lekker met rust.

Comment

Update:
                          Vandaag zitten ze precies een week in de Batmix. Ik zie wat tekenen van overvoeding, maar ik maak me (nog) niet heel veel zorgen.

(@MWay: ) Ze hebben nog niets te drinken gehad sinds het verpotten, maar ik zit te denken om ze straks of morgen toch eens wat te geven? De grond ziet er aardig droog uit en is ook al aan het inklinken. Hoeveel ml per pot zou je aanraden?

De lamp staat sinds een paar dagen op 18/6, ze ze hebben een dagje gehad dat de temperatuur daalde naar de 17 graden (als het goed is wel wat warmer bij de wortels, ik kan daar niet exact de temperatuur meten, maar ze hebben een warmtekabel.) Verder gaat het goed.
                          Last edited by Lacy LaPlante; 25 February 2015, 10:24.

Comment

Fotos:
                            Met lamp aan helaas...

uploadfromtaptalk1424857015687.jpg
                            uploadfromtaptalk1424857057115.jpguploadfromtaptalk1424857120906.jpguploadfromtaptalk1424857140390.jpguploadfromtaptalk1424857174951.jpguploadfromtaptalk1424857190068.jpg

Dan nog een vraagje:
                            Is het normaal als de lobblaadjes al geel worden zo snel? Heb dat met name bij één plantje: uploadfromtaptalk1424857260557.jpg

Comment

Ivm water geven even voelen aan de pot is deze licht dan 100ml geven langs de rand van de pot.
                              Je zou een sateprikker in de pot kunnen steken en deze daar laten zitten om af en toe te checken het onder in de pot nog vochtig is.
                              Die lobblaadjes zou wel door de batmix komen,aan je bladpunten te zien valt het wel mee.
                              Het plantje is inmiddels wel sterk genoeg voor de batmix.
                              Ze staan nog onder de TL of niet?

Comment

Bezig...
                              X