Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

    Korting op 420shop
    Heej iederen!
    Zoals gezegd ben ik opnieuw begonnen.
    De dames zijn nu 10 dagen oud, staan in 3.5l potten in lightmix en ben van plan ze dit weekend over te potten naar grotere potten met Batmix.
    heb sinds gisteren een luchtbevochtiger ingezet want de luchtvochtigheidsgraad stond op LL en mijn bladeren begonnen allemaal te krullen dusja dacht ik dat ze het wel goed konden gebruiken..
    Kben ook van plan er maar max 5/6 te houden om zo stel dat de politie ooit binnenvalt ik toch kan aantonen dat het voor eigen gebruik is.
    Vragen/tips? Stel/vertel ze maar!
    Grtzzzimage (1).jpgimage (2).jpgimage (3).jpgimage (4).jpgimage.jpg

    #2
    Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

    De volgende keer is het beter dat je ze meteen in de bestemde potten plant op deze grote, die 3l hebben geen nut en overpotten stresst je plant.
    Ook is het beter om je plantjes lager te planten, tot aan de lobblaadjes, dan zijn de wortels ook sneller onderaan de pot en kan je sneller onderaan wateren.

    Voor de rest zien ze er wel goed uit...
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

      Heej de witte!
      Dat wist ik niet, want er had mij namelijk iemand gezegt op dit forum dat ik ze het beste de eerste 2 weken in lightmix zette en dan erna in grotere potten met batmix moest steken.. Dacht dat dit wel een goed idee was omdat je ze toch niet direct in batmix mag steken?
      gr

      Comment


        #4
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

          Mooie ziet er goed uit

          Comment


            #6
            Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

            Ik heb een paar 11l potten staan en dacht ze van ze daarin te doen, maar omdat ik er toch maar max 6 ga houden denk ik eraan om toch een paar 18l potten te bestellen en nog een zak batmix, is mss beter nee?

            @Semkoek thanks!

            Comment


              #7
              Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

              11l moet voldoende zijn, je gaat toch geen maanden voorgroeien.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                1 maandje wou ik ze laten voorgroeien en dan overgaan op 12/12. ik dacht dat dit niet uitmaakte van hoelang ik ze liet voorgroeien al dan niet met 11 of 18l potten maar dacht dat het gewoon ten goede kwam aan de uiteindelijke oogst?:p

                Comment


                  #9
                  Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                  Voorgroeien moet je ook plaats voor hebben qua wortels, er wonen geen kilo planten in 11l potjes.

                  Mischien bij de hydro sectie (Wietefras), maar ik denk het niet....

                  En met een maand voorgroeien is een 11l pot dus genoeg, en een 3l pot overbodig.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #10
                    Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                    Heey medegrowers!

                    heb vandaag 50 cl water gemengd met 0.5ml soil booster + 0.5ml atazyme en heb ze daarvan elk 3 cl gegeven. Het is de eerste keer dat ze water krijgen, ik denk wel dat ze het nodig hadden want hun bladpuntjes hangen wat naar beneden.. temperatuur is max 28 en minimum 18. luchtvochtigheid is als de lamp aansta rond de 45% en als de lamp uitsta staat weer LL.. dit komt doordat mijn luchtbevochtiger samen met mijn lamp aangaat en ik denk als die de hele dag gaat branden dat het veel te vochtig gaat worden in de tent..

                    @ De witte: Cv dit weet ik dan ook al weer

                    Grtzzzimage.jpgimage[1].jpgimage[2].jpgimage[3].jpgimage[4].jpg

                    Comment


                      #11
                      Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                      50 ml met 0.5 booster en atazyme.
                      Dat komt overeen met 10ml booster/atazyme per Liter water.
                      Is dat niet wat veel ? (10x teveel ofzo?)

                      Dosering Soilboost :
                      Week 1 en 2: 0,5 - 1,0 ml per liter water. ( == 0.05ml/50ml)
                      Week 3 en 4: 0,1 - 0,5 ml per liter water. ( ==0.025ml/50ml)
                      Week 5 en 6: 0,1 - 0,5 ml per liter water.

                      Dosering Atazym :
                      2 ml per liter voedingswater.

                      Maar wat anders ... op het schema zie ik geen Atazym staan.
                      Wel andere dingen die nodig zijn.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                        Heej Qnq! Je hebt waarschijnlijk verkeerd gelezen. Ik heb geschreven dat ik 50 CL met 0,5 ml soil booster en 0,5 ml atazym heb gemengd. Dus geen 50 ml
                        en op het schema staat er wel atazym maar het is geschreven als ata clean.
                        grtzz

                        Comment


                          #13
                          Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                          Ahja, ik zie m'n rekenfout. 50cl = 0.5L
                          Nja, het was ook nog vroeg heh, excuus.
                          Maar Ataclean is toch wat anders als Atazym ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                            Als je blaadjes afhangen en de steeltjes naar boven staan, een beetje stijf, dan geef je teveel water.
                            Als je blaadjes EN je steeltjes beiden afhangen dan hebben ze dorst, volgens mij geef je iets teveel water.

                            Je blad geeft eerder een te natte dan een te droge indruk.
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              #15
                              Re: 5 Blue cheese x 3 Liberty Haze x 1 Critical Kush

                              @Qnq: Hehe kan gebeuren eh en aja? heb het nochtans in een box gekocht van atami en heb er een schema bijgekregen, en daar staat ook ata clean op maar geen Atazym dus dacht ik van ja het zal wel atazym zijn dat ze bedoelen doordat er geen ata clean in zat maar wel atazyme.

                              @dewitte: Denkje? Want nochtans, gisteren was mijn eerste keer dat ik ze water gaf.. Had gewoon voordat ik m'n zaadjes in de grond stopte de aarde wat natgemaakt en tot gisteren niets meer van water gegeven. Wat ik denk is dat het door de lage luchtvochtigheid komt als de lamp uit staat want dan staat mijn luchtbevochtiger ook uit, zou dit niet kunnen? Kweetniet he, ben ook nog maar een beginner

                              Fototje van hoe de planten er vandaag bij staan:image.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X