2e rit 2x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lesley
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 130

    #76
    Re: 2e rit 2x amnesia haze

    dag 72 12/12

    foto's zijn weer geweldig excuses weer

    13-6 008.jpg13-6 007.jpg13-6 006.jpg13-6 005.jpg13-6 004.jpg13-6 003.jpg13-6 002.jpg

    Comment

    • lesley
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 130

      #77
      Re: 2e rit 2x amnesia haze

      eindelijk wat betere foto's

      13-6 016.jpg13-6 014.jpg13-6 011.jpg

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #78
        Re: 2e rit 2x amnesia haze

        mooi mooi.
        controleer je dagelijks op rot ook?
        vindt die gele blaadjes maar eng dicht bij je toppen komen
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • lesley
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 130

          #79
          Re: 2e rit 2x amnesia haze

          Ja dat vind ik dus ook. Ik houd het goed in de gaten. Hopelijk kan het nog minimaal een dagje of 10 staan

          Comment

          • purplehazeboy
            Expert Stoner
            Member
            • Jun 2015
            • 77

            #80
            Re: 2e rit 2x amnesia haze

            mooi bezig zal ik zeker blijven volgen tot het einde !
            "Weed is not a Drug,it's a plant,
            So i'm not a drugdealer,
            i'm a Florist"

            Comment

            • lesley
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 130

              #81
              Re: 2e rit 2x amnesia haze

              Het einde komt sneller als verwacht . Bovenburen zijn aan het verbouwen en nu is er een leiding geraakt, na vrijdag een dag zonder stroom te hebben gezeten is er nu een nood oplossing . Wat inhoud dat op dit moment bij mij er een plafon uit moet en dat ze ook bij de schakel kast moeten zijn die naast mijn tentje zit pfttt... Tent verplaatsen heeft geen nut en gaat niet lukken denk ik. Heb de zenuwen nu ze in en uit lopen haha.. vanavond gaat boel weg..ga niet risico lopen door toch een dag te wachten. .. maandag komen we terug met een nieuw verslag en hopelijk nu zonder blad probleempjes..voordeel is dat toppen er wel goed uitzien enniet het gevoel heb echt veelste vroeg te oogsten hoewel een weekje erbij leuker was geweest..

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #82
                Re: 2e rit 2x amnesia haze

                En hoe is het afgelopen ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • lesley
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 130

                  #83
                  Re: 2e rit 2x amnesia haze

                  De boel hangt te drogen...maandag beginnen we met nieuwe .. zo gauw het droog is zal ik een update maken, hoe het eruit ziet en hoeveel het is gworden.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #84
                    Re: 2e rit 2x amnesia haze

                    Mooi Lesley, geen rotte plekjes dus ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • lesley
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2014
                      • 130

                      #85
                      Re: 2e rit 2x amnesia haze

                      Neen gelukkig niet..droog 208 gram dus niet verkeerd denk ik en rookt lekker .

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #86
                        Re: 2e rit 2x amnesia haze

                        Gefeliciteerd, dat het mag smaken !
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • amazing
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 1699

                          #87
                          Re: 2e rit 2x amnesia haze

                          mooi getal lesley
                          heb je er foto's van ?
                          geniet er maar van en idd wat een pech... (kutwerken)

                          Comment

                          Bezig...