Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
echt dikke joekels man .
en je mexican heeft schoon dun vingerkes !
de soma amnee precies wat smaller blaaikes maar dien is ook zeker nie mis .
succes nog met de dames he man !
Hey steund, merci jong. De Mexican begint ook goed pistels aan te maken dus de bloei kan beginnen. Netje niet volledig vol en langs ene kant van de Mexican had ik geen plaats meer om te binden.
is nikske man .
ooh da beke plek maak nie uit he , zulle waarschijnlek serieus toppen worden .
ben benieuwd naar de vordering van die bloei , hoelang moet ze ongeveer bloeien ?
Hey Flint, ook bedankt man. Die Soma is de mist in gegaan om te scroggen.
Die heb ik platgebonden voor ze het rek bereikt had. Ze groeide veel te traag en achter 1 maal naar beneden binden, heb ik ze naar boven laten groeien. Te weinig sativa.
De Mexican ontleent zich veel beter voor een scrog. Bij deze heb ik de pech dat ik achteraan geen plaats meer heb om te binden, zodat ik daar de stukken omhoog laat groeien. Zelfde gedacht gelijk mijn 2 torens van de Dinafem. Heb dat daar al ne keer geknakt, maar dat hielp niet veel. Nu dat ze beginnen bloeien is, laat ik ze ook met rust.
De Dinafem heeft wat probleemkes, ze heeft te zuur gestaan en heb daar niet op geänticipeerd of toch wat laat. Dus ben bezig met corrigerende actie om de pH op peil te krijgen.
Haartjes worden alsmaar meer bruin, we zijn richting einde aan het gaan. Dagen bloei op het pakje is 60-70 aangegeven dus zo heel ver is het niet meer. Calyxen moeten nog beginnen opzwellen en de trichs moeten de juiste kleur hebben, nog ff geduld maar begin al te watertanden van de geur als ik me tentje open
De stukken die in de hotspot staan van de lamp, zien al redelijk geel. Terwijl stukken die in de schaduw staan, nog beduidend donkerder groen zijn.
Het meeste staat wel in de sweet spot, want deze gaat mooie dikke toppen geven met weinig fluf, is mijn indruk.
Temperatuur gaat van minimum 19° tot maximum 25°.
Luchtvochtigheid gaat van 45 tot 55.
foto1: toren links van voor
foto2: toren rechts van voor
foto3: staat juist voor toren rechts van voor
foto4: staat bal onder de lamp, afstand lamp-plant is 15cm op dit punt
foto5: platgelegde toren links van achter
foto6: platgelegde toren rechts van achter
foto7&8: vooraanzicht
Comment