Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    @Rebel, ok ik zal de foto's van mijn cannabalisme plaatsen

    9 juni

    Korte update.

    Gister de planten iets hergeschikt in hoogte waardoor ik genoeg hoogte had voor de lamp om naar 440W te boosten, dat heb ik dus ook gedaan.

    Vandaag bijna alle planten ( op de P2-8 na) extra ondersteuning gegeven.
    Van de gelegenheid gebruik gemaakt om ze per duo vanaf de voorkant/zijkant op de foto te zetten.

    Er is goed te zien dat ook onder aan veel topjes groeien en dat valt me eigenlijk mee.
    Zal dit de beloofde dieptestraling zijn van de Nortstar kap ?

    Ook is redelijk te zien hoe de planten zich hebben gesplitst ten hoogte van de fim/top.
    Ik vind dat dit wel goed gelukt is bij de autoflowers, maar denk dat dit per strain anders uit kan pakken.
    Ik ga dit toppen/fimmen ook bij mijn buitenkweek afjes uitvoeren.

    De foto's

    9 juni en 6 juni , wat 1 plant minder en ondersteuning voor een verschil kan maken
    P1030916-1.jpgP1030783-1.jpg
    9 juni
    P1030908-1.jpgP1030905-1.jpg
    P1030900-1.jpgP1030919-1.jpg

    En dan nog op speciaal verzoek van Rebel, niet geschikt voor gevoelige kijkers


    P1030877-1-2.jpgP1030878-1.jpgP1030880-1-1.jpgP1030882-1.jpg



    P1030884-1.jpgP1030886-1.jpg

    En afgedekt met vaseline en zeezout om schimmelinfecties tegen te gaan.

    Zo, wil je wat drinken om bij te komen van de schrik ?

    Tot de volgende keer
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Stemma,

      Dat zout met vaseline mix op de wonden ken ik niet.... werk dit ook voor bv gespleten takken bij Knakken, afgebroken takjes etc.?
      Geneest het dan beter?
      en hoeveel zout/vaseline gebruik je dan (verhouding)?
      Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
      Verslag:
      1e n00b binnen kweek...
      Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

      Comment


        Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        bah dat valt toch reuze mee Stemma goeie training,we moeten allen ergens beginnen toch ,stekjes nemen enzo nice job green sister

        Comment


          Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Doe mij toch maar ff een biertje..

          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            @Ariebombarie, ik gebruik vaseline en zeezout na een tip van LR2. Ik mix maar wat bij elkaar.

            @Rebel, thanks !
            @De Witte, alsjeblieft

            12 juni,

            Met het mooie weer maar een korte update, met veel foto's.
            Ditmaal een hermie special, de Dark Devil buiten wordt steeds donkerder paars
            ik heb ook overbelichte foto's gemaakt zodat er iets meer te zien is.
            Verder heb ik met mijn microscoopje wat trichomen shots gemaakt van een klein blaadje en calyx uit de top(je).
            Met de microscoop is maar op "1 diepte" scherp te stellen vandaar dat niet de hele foto scherp is.
            Zelf vond ik de trichomen prachtig, maar het is dan ook mijn eigen plantje

            De foto's

            Het plantje
            P1030966-1.jpgP1030967-1.jpg
            P1030974-1.jpgP1030970-1.jpg

            Trichomen op een klein blaadje uit de top

            20150611-211506WCP.png20150611-211806WCP.png
            20150611-211548WCP.png20150611-212002WCP.png
            20150611-211910WCP.png20150611-214015WCP.png

            Trichomen op een calyx

            20150611-213054WCP.png20150611-213916WCP.png
            20150611-213306WCP.png20150611-212935WCP.png
            20150611-214428WCP.png20150611-212915WCP.png
            20150611-214220WCP.png20150611-212443WCP.png
            20150611-212748WCP.png20150611-212653WCP.png
            20150611-212617WCP.png20150611-212837WCP.png
            20150611-214253WCP.png20150611-214315WCP.png

            Nog een fijne paarse dag
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Wow gaaf weer Stemma,
              Dat paars is heel diep van kleur en die trichome pics zijn lekker spacey lijkt wel een sterrenhemel. (The Pillars of Creation)
              Prachtig
              Last edited by Greyvol; 12 June 2015, 14:30.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                purple trichomes mooi om te zien,blijkt maar weer eens dat bepaalde autoflowers,toch beter buiten staan

                Comment


                  Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Mooi dat donkere Gaat lekker daar
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    DD is assorti met de growbag, leuk
                    mooie macro's, jij lijkt wel van alle markten thuis

                    lekkah kleurtjeh
                    Last edited by member16666; 13 June 2015, 11:43. Reden: spelling

                    Comment


                      Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      super mooi die paarse tricho's stemmaku !
                      lijkt me wel ietske moeilijker voor tekijke of ze dan helemaal klaar zijn he ?
                      maar dan nog echt super prachtig , zijtr ma fier op !

                      Comment


                        Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Zo die buitenplantjes zijn bijna zwart! Mooie kleuren.
                        Wellicht is het beter om het blaadje zo weinig mogelijk bij de trichomen vast te pakken. Merendeel van de trichomen op de foto hebben hun kopje al verloren daardoor.
                        Dat is de plak die je op je vingers voelt na het vastpakken. De kopjes zelf kunnen namelijk ook best kleur bevatten

                        Erg mooie foto's iig!

                        Comment


                          Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Stem ik ben verliefd op je dark devils. Wat zijn ze toch onwijs mooi... Wauw!

                          Comment


                            Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Administratief gedeelte

                            P2 (Punisher#2) ontkiemd op 29 maart
                            P2 getopt/gefimd op 7 april
                            P2-1 MAN
                            P2-2 vr. bloei (20 april)
                            P2-3 op 16 mei lijkt voorbloei te zijn begonnen( bloei zet niet goed door en plant blijft giga groeien, op 8 juni naar buiten en voor 2/3 gesnoeid)
                            P2-4 vr. bloei (26 april)
                            P2-5 vr. bloei (12 mei nadat licht op 14/10 is gezet)
                            P2-6 Wegens wangedrag verwijderd uit tent, op 12 mei naar buiten, 18 mei voorbloei, 22 mei geknakt en getopt stekken staan in waterlawaai,
                            6-6 stekken slaan niet aan dus weggegooid. getopte plant staat er goed bij.
                            P2-7 en P2-8 vr. bloei (22 april)

                            DD (Dark Devil) ontkiemd op 30 maart
                            DD getopt/gefimd op 9 april
                            DD1 herma op 17 april /18 april in de kliko/19 april reanimatie en naar buiten

                            DD-1 als hermie buitengezet bloei ( 1 mei)
                            DD-2 vr. bloei (24 april)

                            Temp 19-30 C
                            LV 44-68

                            Voeding Biobizz lijn "uit de losse hand", bloeiende planten 1 x per week Guano extract van No Mercy, vanaf 22 mei wekelijks Bacterial No Mercy


                            Licht 14/10


                            Lamp boost naar 440 W , op hetere momenten gewoon op 400 W
                            -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                            Muchas Gracias voor de complimenten voor ons paars duivelinnetje
                            @Cooky, ik had het topje en blaadje los geplukt om rustig onder de microscoop te kunnen bekijken, vandaar alle platgedrukte tricho's .

                            18 juni

                            Zo weer de hoogste tijd voor een update !

                            Ik geef vanaf de 14 juni alleen water omdat de oogst nu wel in zicht komt, de planten (op de P2-5 na) bloeien nu zo'n 7,5 tot 8,5 week tricho's overwegend 10 % clear 70 % milky en 20 %amber met op de P2-2 ook al wat donkerbruine tricho's.
                            Terwijl de P2-2 enkele donkerbruine tricho's laat zien begint er onderop een topje aan een dubbele bloei (zie foto's)

                            P2-5 die bloeit nu zo'n 5,5 week en die kan nog wel een paar weken , op haar zijn de tricho's nog clear/milkey.
                            Ik zal de P2-5 nog wel wat voeden, halverwege de plant worden de bladeren gelig, ze kan nog wel wat gebruiken.

                            Er gaat dus geoogst worden deze week. Mijn zoon heeft voor de fun al een plukje van de P2-2 afgeplukt (zie foto) en gevaped met zijn Volcano en die kwam net al stoned als een garnaal beneden met een smile van oor tot oor. Al zeer tevreden dus !

                            Een aantal bladeren van de P2-8 zijn ook behoorlijk paars geworden zie de foto's.

                            De DD-2 heeft volgens mij fluffy toppen, maar vol met tricho's. De P2-5 is daarentegen knetterhard en ik denk dat de top wel de helft van de plant beslaat , zo'n 45 cm als het niet langer is.

                            De foto's !

                            18 juni en 9 juni

                            P1040028-1.jpgP1030916-1.jpg

                            18 juni

                            P1030991-1.jpgP1030986-1.jpg

                            P1030994-1.jpgP1030997-1.jpg

                            P1040009-1.jpgP1040008-1.jpg

                            P1030998-2.jpgP1040002-1.jpg

                            P1040003-1.jpgP1040007-1.jpg

                            P1040012-1.jpgP1040016-1.jpg

                            P1040024-1-1.jpgP1040020-1.jpg

                            P1040022-1.jpgP1040018-1.jpg

                            P1030982-1.jpg
                            Attached Files
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Mooi hoor stemma. Benieuwd naar je resultaten. De laatste loodjes.

                              Wat ben ik jaloers op al dat mooie paars in je tent.

                              Thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Administratief gedeelte

                                P2 (Punisher#2) ontkiemd op 29 maart
                                P2 getopt/gefimd op 7 april
                                P2-1 MAN
                                P2-2 vr. bloei (20 april) geoogst 21 juni
                                P2-3 op 16 mei lijkt voorbloei te zijn begonnen( bloei zet niet goed door en plant blijft giga groeien, op 8 juni naar buiten en voor 2/3 gesnoeid)
                                P2-4 vr. bloei (26 april) geoogst 21 juni
                                P2-5 vr. bloei (12 mei nadat licht op 14/10 is gezet)
                                P2-6 Wegens wangedrag verwijderd uit tent, op 12 mei naar buiten, 18 mei voorbloei, 22 mei geknakt en getopt stekken staan in waterlawaai,
                                6-6 stekken slaan niet aan dus weggegooid. getopte plant staat er goed bij.
                                P2-7 en P2-8 vr. bloei (22 april) geoogst 21 juni

                                DD (Dark Devil) ontkiemd op 30 maart
                                DD getopt/gefimd op 9 april
                                DD1 herma op 17 april /18 april in de kliko/19 april reanimatie en naar buiten

                                DD-1 als hermie buitengezet bloei ( 1 mei)
                                DD-2 vr. bloei (24 april) geoogst 21 juni

                                Temp 22-31 C
                                LV 54-68

                                Voeding Biobizz lijn "uit de losse hand", bloeiende planten 1 x per week Guano extract van No Mercy, vanaf 22 mei wekelijks Bacterial No Mercy


                                Licht 14/10
                                op 20 juni uit

                                Lamp boost naar 440 W , op hetere momenten gewoon op 400 W
                                ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Oogstfeest !

                                21 juni

                                Afgelopen avond/nacht heb ik de P2-4, P2-4, P2-7, P2-8 en DD-2 geoogst. Samen met mijn zoon 3 uur bezig geweest met een gezellig muziekje op .
                                Omdat de vorige kweek eigenlijk te snel droog was naar mijn zin, heb ik nu iets meer blad in de buds laten zitten (of alleen puntje afgeknipt).
                                Zakje met fijn knipafval en minitopjes in de vriezer om later nog eens mee aan de gang te gaan.

                                Voor de goede orde P2-7 en DD-1 Hermie staan nog met hun voetjes in de aarde.
                                De P2-7 wil ik nog 1 week laten staan, ze staat nu in het donker omdat de geur in een doos toch erg sterk was en we de planten in de tent te drogen hebben gehangen.
                                De bedoeling is om de P2-7 elke dag minstens 6 tot 10 uur buiten te zetten zodat ze nog wat af kan bloeien, het zijn eigenlijk te weinig uren maar dat is puur vanwege praktische redenen.
                                Ik heb een verduisteringsmogelijkheid in gedachten maar weet niet of dit haalbaar is, zolang zal ze 's "nachts" in de "droogtent" moeten alhoewel ik weet dat ik ook niet blij ben met beestjes in mijn tent
                                Moet het vandaag maar even uitbreinen wat we gaan doen.

                                Zaken die me op vielen tijdens het oogsten; veel beginnende dubbelbloei met aangroei calyxen/pistels en een verdroogde top van de P2-2 dit zal zijn door de warmte van de lamp ?
                                Ik had 1 top per ongeluk geknakt dus dat zou voor die top ook wat verdroging kunnen betekenen aangezien de sapstroom verstoord is ?

                                Het fimmen/toppen is bij de meeste planten goed gelukt volgens mij. LR2 kan dit het beste beoordelen, aangezien de Punisher2 door hem "gebreed" is en hij er dus meerdere voorbij heeft zien komen

                                Zelf ben ik van mening dat toppen/fimmen prima gaat bij autoflowers mits je het op het juiste moment doet. Ik heb geen stilstand gezien bij mijn plantjes, iets wat je vaak hoort.
                                Ik heb getopt bij het verschijnen van het 5e paar blaadjes in de knop, dus piepkleine nog niet opengevouwen blaadjes nog.
                                Voor een fim had ik een stukje steel moeten laten zitten, dat is erg lastig in te schatten als het allemaal nog zo piepklein is. Ik heb ondertussen ook ergens gelezen dat je bij een fim eigenlijk een klein van de blaadjes moet laten zitten. Ik ga dat wel uitproberen in mijn buitentopic.


                                En nu de foto's

                                P1040030-1.jpgP1040032-3.jpg
                                P1040033-1.jpgP1040034-1.jpg
                                P1040038-1.jpgP1040039-1.jpg
                                P1040036-1.jpgP1040041-1.jpg
                                P1040045-1.jpgP1040043-1.jpg
                                P1040054-1.jpg Tot laters !

                                Attached Files
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X