Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 apapulco gold barneys farm 250watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4 apapulco gold barneys farm 250watt

Groei dag 15

De 3 kleine (overvoede) is niet veel verandert groeit langzaam.
    De grootste groeit stevig Door is al goed wijt met al serieuse stam voor 15 dagen! Wat ik wel wat raar vind ze drinken tot wel 300 ml per dag! En tensio meter zit weer rap aan de 130 mbar kan dit wel? Foto's volgen straks grtz
    HOBBY GROWER

Comment

Als je het niet vertrouwt moet je even kijken of de tensiometer nog vol met water zit. Of eens op andere plaats steken en uurtje wachten, kijk wel uit voor je wortels.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@ stemma: heb al gecheckt water was vol en heb meter van pot al verwisseld zelfde verhaal. Ga dit wel niet meer doen ivm wortels zoals je zegt
        HOBBY GROWER

Comment

Je moet ze wel iets van de rand afhouden en misschien is 11 liter net te klein voor een tensiometer ? Er was een minimum potmaat maar weet die maat even niet. Je kan ook evt.potten optillen met de hand en ze dan zo wegen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Stemma: heb ze iets van de rand, heb ergens gelezen dat 11liter het minste moet zijn. Ik zie straks wel als het licht is wat de meter geeft en dan foto time
            HOBBY GROWER

Comment

Hoe groot zijn ze nu dan ? 200-300ml is niet reuzeveel toch ? Een groot deel verdampt. Wat is de bodemtemperatuur ?
              Heb je nieuwe foto's...zijn die misvormde mongooltjes, of groeit het er al uit met het nieuwe blad ?
              Op welk schema baseer je je voedingsgift ? (omdat je nog steeds root geeft, en geen grow?)
              Tensio mag best tussen de 100 en 200 staan.
              ec kun je niet betrouwbaar meten bij biobizz, dus dat mag je achterwege laten.

Een post vol vragen
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ QNQ: de grootste is nu 16 cm de 3 mormels rond de 10 cm.
                Weet de bodemtemperatuur niet (zwarte potten) is in de kast rond de 30 c laatste dagen.
                Ik heb het schema van biobizz voor Light-Mix maar had in eerste week root/heaven gegeven met gevolg 3 mutants Door overvoeding? Ik neem aan dat dit schema voor stekken is dus heb alleen nog water met root juice gegeven. Wanneer geef jij al voeding Qnq? Hier nog wat foto's groetjes

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik zit te denken mss eens te scroggen omdat ik met die 1 ne grote zit dan top ik die grote en fimm ik die mormels ga dan kippen gaas op 30 cm van pot monteren (heb bevestiging daar). Wat vinden jullie van dit voorstel? Sorry voor mss domme vragen is mijn 2de kweek met 2 jaar ertussen
                Attached Files
                HOBBY GROWER

Comment

Pfff...dat valt niet mee man.
                  Ik weet niet zo snel wat ik van die drie moet denken.
                  Het lijken wel genetische mislukkingen. (vraag anders eens of ze van Barneys hier kunnen kijken?)

Die grote mag in ieder geval wel Grow en Heaven hebben.
                  Een beetje heh...begin eens met een halve ml van beide, en dan kijk je 2 dagen wat er gebeurt..
                  Zie je geen verkleuringen, dan geef je dat nog eens. Blijft het goed gaan, verhoog je de dosis een beetje.
                  En hoe pas je de pH aan, wat gebruik je daarvoor, en hoe meet je dat ?
                  Als dat niet helemaal zeker is, probeer het even zonder pH aan te passen.

Wat je met die andere drie aan moet durf ik niet te zeggen, ik had die vorige week al weggemikt denk ik.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

volgens mij staan die te nat niet? die bladeren krullen allemaal naar beneden?
                    volgens mij staan die echt te nat

wat je doet moet je echt zelf beslissen dit is ook mijn 2de kweekje waar ik mee bezig ben en je moet zelf eens porberen wat je wil ik heb nu voor het eerst getopt bij men planten mss de volgende keer ga ik voor een scrog

grtz dieseltj

Comment

Op foto 5 en 6 ziet het echt als te nat uit, dikke bollende bladeren....

Steek je vinger eens aan de onderkant van de pot naar binnen, misschien is de aarde daar wel zeiknat.
                      Heb je in alle potten tensiometers ? Elke plant drinkt weer anders.

Stemma doet stout (2016)

Comment

@qnq: ik zuur altijd naar 6.3 +- doe dit met citroensap en ph meter (leiding water is hier 8.2) ik geef die 3 mormels nog een week en anders ga ik met de grote verder alleen krijgt zz wa meer groei. Thx

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ diesel&stemma: aan de onderkant is het beetje vochtig ik denk niet dat ik te veel water geef omdat ze in begin dit al hadden en toen gaf ik niet veel. Heb 1 meter bij de grootste grtzz
                        HOBBY GROWER

Comment

Probeer toch maar eens minder water te geven, als een plant te nat staat zal ze ook achterstand in groei hebben. Zoals je zegt, de plant die je meet is de grootste....

Stemma doet stout (2016)

Comment

HOBBY GROWER

Comment

Q is de scrogg kampioen onder 250 W, ik heb nog nooit een scrogg gedaan

Stemma doet stout (2016)

Comment

Dag 17 groei

heb gisteren de grootste gefimd zo hoop ik 3-5 toppen te krijgen in plaats dan 1. Heb ook gelezen dat fimmen minder stress bezorgt dan toppen en dat hier de groei nog beter doorgaat.

wat foto's grtzz
                                Attached Files
                                HOBBY GROWER

Comment

Bezig...
                                X