Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 apapulco gold barneys farm 250watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4 apapulco gold barneys farm 250watt

Kom er gerust bij WW

Idd jammer van die andere 3 had direct voeding gegeven zoals op mijn schema stond maar dit was voor stekken bedoeld...
    Bij biobizz moet je niet naar ph/ec zien als je leidingwater +- 7 is.
    Hier in belgie is dit 8.3 ik zuur dus af naar 7 en dan voeding erbij en klaar biobizz doet de rest in combi met hun aarde. Rootjuice geef ik tot de klok 12/12 gaat. Succes met je kweek mss linkje? Grtz
    HOBBY GROWER

Comment

Heb je dat nagemeten, van die pH ?
      Leidingwater is hier 8 en na Biobizz toevoegen zakt dat rap, dus ik doe daar niks aan. (gemeten)
      Voila, het zal niet zo ver weg zitten, anders zag de plant er niet zo goed uit eh..

Ahja, je hebt geen scrog....bij een scrog heb je de topjes op het gaas staan, dus krijgen ze allemaal voldoende licht.
      Tja, wat echt geen licht krijgt zal waarschijnlijk niet veel worden.
      Alhoewel je je daar flink in kan vergissen soms, ik heb al diverse keren keiharde topjes op 10cm onder het bladerdek vandaan gehaald.
      De 'pluisjes' tegen de stam dief ik weg, kleine topjes op een steeltje laat ik vaak zitten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Zelf probeer ik zo lang mogelijk te wachten met voeding. Heb altijd met zaadjes gekweekt en pas voeding beginnen geven vanaf week 3.
          Voor de wortelstimulatie gebruik ik linzen'sap' (mss heb je er wel al van gehoord)
          Ja het is zo wat ze zeggen, op aarde en bio kweken moet je niet naar ph kijken, toch probeer ik altijd rond de 6.5 te zitten na toevoeging van voeding.
          Een voordeel van waar ik woon is dat er hier verschillende waterbronnen zijn, met allemaal verschillende ph-waardes, kan er lekker gemixt worden

Zelf heb ik geen verslag, zal mss voor de volgende ronde zijn of het kan zijn dat het er nog van komt deze keer maar dan zal het een 'speedverslagje' worden hehe.

En die toppen zullen wel nog een pak aandikken hoor. Je hebt toch nog een 6-7 tal weken te gaan he.
          Groetjes

@QnQ ik gebruik aan 1 wand spiegels om zo wat licht onderin te brengen. Weet niet of het echt helpt omdat ik het altijd zo gedaan heb. Nooit echt iets fluffy gehad. Zelf vanonder waren de toppen goed hard.
          Heeft iemand er mss ervaring mee?

Comment

@qnq: bij mij zakt het niet veel ze 8.5 word na voeding 8 ofzo.. ik volg de raad van op hun site leidingwater tussen 6.8/7.2 dan voeding en klaar.ik wist dit de eerste 2 weken niet en zuurde af naar 6 mss daarom die 3 kleine mormels. Scrog is voor de volgende run, ze mag wel stoppen met groeien nu ze grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ww: is wel handig en ja ze gaat nog wel serieus aanzetten begint juist ben echt benieuwd Qnq had al gewaarschuwd dat het een doorgroeier soort is. Geven die spiegels geen hot spots? Grtz
            HOBBY GROWER

Comment

Dat is dan wel niet veel nee dat ie zakt. als ik de grow, bloom en top toevoeg aan ph8 water zakt de waarde al snel naar 6.

Nog niets gemerkt van hotspots, neen. En de ventilator draait maar 15 min per uur en op de warme momenten 30 min.

Als ik mag zet ik even een fototje van vorige keer.
              250gr droog in totaal.
              Niet echt denderend voor 400watt, maar als we iets hebben om te roken zijn we altijd blij he

_DSC0401.jpg

Hoeveel plaats heb je nog in de hoogte? 1 meter plant vind ik al een serieuze madam

Comment

Ja doe maar toch al wel wat 250 gram.
                Hoogte is 2.20 ofzo bonanza extensie set.
                Is idd serieuse madam ben benieuwd wat het eindgewicht is
                HOBBY GROWER

Comment

Had het net gezien in je openingspost dan heb je wel nog hoogte vrij.
                  Tentje staat wel goed vol zo te zien, straks mag je nog van geluk spreken dat de anderen het niet gehaald hebben

Comment

@ ww: ik kom met 1 plant wel toe op 60x60, en ik kweek in een kast en die is goed vol
                    HOBBY GROWER

Comment

En hoe is het met de madam?

Comment

Dag 25 groei
                        Dag 11 12/12
                        Dag 14 zichtbare bloei
                        Temp 18/21
                        Lv 44/60
                        Hoogte 103 cm

Alles gaat goed, had ze paar dagen alleen water zonder voeding gegeven omdat ze wat verbrande bladpuntjes Had.
                        Ze krijgt nu de helft van wat voorgeschreven is per L 2 ml heaven+1 ml topmax+1.5ml grow+1.5ml bloom ze drinkt +- 2 liter per dag.

Nog wat foto's vind ze er toch nog wat te groen bij staan.
                        Grtz the frog
                        Attached Files
                        HOBBY GROWER

Comment

Dag 25 groei
                          Dag 11 12 / 12
                          Dag 18 zichtbare bloei
                          Temp 19/23
                          Lv 44/53
                          Lengte 103 cm

Voeding mag terug beetje hoger zoals je kan zien op de foto's.
                          Toppen worden goed groot , heb de 250 Watt lamp vervangen Door 400 watt met ventilator onder de kap hoogte 40 cm van plant en dit gaat goed geen hitte problemen.

Nog wat foto's grtz
                          Attached Files
                          HOBBY GROWER

Comment

Als ik de foto's zo bekijk vraag ik me af hoe je 4 planten in je kast had moeten bergen
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@stemma: haha week groei en dan 12/12 en scrog.
                              Maar 1 is idd voldoende
                              HOBBY GROWER

Comment

Ziet er goed uit man! Ook wel goed leuk dat je de lamp hebt vervangen. Ben benieuwd hoe dat gaat!

Comment

Bezig...
                                X