Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner na 3 weken bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginner na 3 weken bloei

    Korting op 420shop
    Hallo, hier dan toch eens een klein verslagje met fotos. Eerst wat info welk medium ik gebruik, tentgrootte, lamp...

    -Ik heb gekozen voor een growtent van 80 op 80 160 hoog.
    (een goeie tent maar de volgende word groter, dit omwille dat er in het begin een bevochtiger erbij moet en daardoor was het puzzelen om alles erin te krijgen, kwalitatief werken ze heel goed)
    -lamp 400 w phillips son t pia
    -klein ventilatortje om de warmte te verspreiden.
    -smalle draairadiator
    -goeie afzuiging met overcapaciteit
    -klein kacheltje
    -thermostaat met max en min afzuiging


    voor de rest kweek ik op batmix ik denk 15L potten. sweet afhani delicious en ben nu ook begonnen voeding te geven.(plagron terra bloom en plagron green sensation) Over die voeding heb ik wel nog een vraag, hoeveel keer per week geef ik het best die voeding? en mag die samen worden gegeven?
    Attached Files
    Last edited by Bro; 15 March 2009, 16:10.

    #2
    ik geef om de 2 of 3 dagen voeding mee de 3de en de 4de week en vanaf de 5de week tot en met de 7de week 25% bloei en 75% topbooster dan een week spoelen en nadien een week droog zetten!

    ik zie op je foto dat je je electriciteit in je hok hebt hangen,ik zou deze persoonlijk aan de buitenkant bevestigen...

    voor de rest zien de planten er goed uit he voor zover ik kan zien!

    grtzzz

    Comment


      #3
      ziet er goed uit man succes verder
      grtz

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
        ik geef om de 2 of 3 dagen voeding mee de 3de en de 4de week en vanaf de 5de week tot en met de 7de week 25% bloei en 75% topbooster dan een week spoelen en nadien een week droog zetten!

        ik zie op je foto dat je je electriciteit in je hok hebt hangen,ik zou deze persoonlijk aan de buitenkant bevestigen...

        voor de rest zien de planten er goed uit he voor zover ik kan zien!

        grtzzz
        tis een 1 ste opstelling he, later ga ik het allemaal nog verbeteren, voorlopig wel veilig genoeg. natuurlijk combinatie water en electriciteit altijd opletten.

        Comment


          #5
          idd...

          veel succes verder met je kweekje!

          grtzzz

          Comment


            #6
            ziet er best al leuk uit.
            mooi veld met prachtige witte toppies.
            doe zo voort zou ik zegge

            Comment

            Bezig...
            X