Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste ronde KO kush en herijuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste ronde KO kush en herijuana

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    ziet er goed uit ik volg je

    Comment


      #3
      Hoi ziet er leuk uit hoor die schatjes van je die trieste plant is een mixed kush of niet?
      Met mixed kush heb ik dat ook al tegen gekomen die zijn gewoon zeer compact en groeien niet echt snel volgens mij is dat gewoon eigen aan deze soort.

      Comment


        #4
        He iedereen

        Bedankt om te reageren, het zijn inderdaad de kush soorten die zo laag blijven. Ben ondertussen al aan dag 19 van het groeiproces en sommige planten halen de 10 cm niet. Het eigenaardige van de zaak is dat ze een dikke stam hebben en dat de internoden elkaar opvolgen dat het niet meer schoon is.
        Ik heb momenteel 10 planten staan uit zaad dus er volgt nog een strenge selectie dus ik hou het op 4 vrouwen dus er zal in elk geval voldoende plaats zijn in de tent.
        Met de hoogte zit ik momenteel ook niet aangezien ik 2 m heb en de gemiddelde grootte van de planten is 80 cm.
        Bij ingesloten een paar foto"s van de internoden en bedenk dat dit plantje maar 10 cm hoog is

        Maar zoals ik begrepen heb is dit eigen aan de soort en zal ik waarschijnlijk meer geduld moeten opbrengen en de groeiperiode nog wat verlengen.

        Nogmaals bedankt iedereen en tot gauw

        See ya

        Wannes
        Attached Files

        Comment


          #5
          Attached Files

          Comment


            #6
            moet dees niet in binnenkweek staan ipv het welkom sub forum?

            Comment


              #7
              Hoi wannes kweekje ziet er leuk uit,
              mss eens kijken om je LV op te krikken.

              Heb je thread naar binnenkweek verplaatst

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                mmmmmmmm herijuana succes ermee ga deze erker volgen

                Comment


                  #9
                  up met de lv

                  Comment


                    #10
                    ziet er goed uit ik ga deze ook maar eens volgen
                    First thing to grow, than you need to blow...

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste ronde KO kush en herijuana

                      Dag iedereen

                      Het is een tijd geleden dat ik gepost heb maar er was eigenlijk niet veel te melden tot ik gisteren in de tent kwam. s' morgens had ik de toppen wat bewonderd met een J natuurlijk en ik was zeker onder de indruk van de kush plant die links in de tent stond. Bij het openen van de tent om de dames goedenacht te wensen zag ik tot mijn verbazing dat de bewuste plant en zijn top serieus was gegroeid en zelfs op dat moment was ik overtuigd van mijn aanpak want de toppen groeien zoals kool...
                      Ik was toch niet overtuigd en ben weer gaan kijken en volgens mij heeft hij mij goe liggen gehad. Kan iemand bevestigen of dit een mannelijke plant is of niet. Ik zal eerst een paar foto's tonen van de tent met de 4 resterende planten ---> 3 X herijuana en 1 X KO kush.
                      Ik heb ook net besloten om een luchtbevochtiger aan te schaffen want het handmatig sproeien lukt me wel maar hier en daar zie ik toch schade aan de bladeren omdat het sproeien niet altijd even nauwkeurig gebeurt en de planten lang hebben voor gegroeid. Bedankt voor de tip en ik hou jullie op de hoogte.

                      Wannes
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste ronde KO kush en herijuana

                        Foto 1, 2, 3 en 6 zijn duidelijk mannetjes.
                        Heb ook een die mixed kush gehad die niet groot werd en internoded had met enkele cm tussen. Was wel een mannetje.
                        Veel succes nog!

                        Greetz,
                        zion

                        Comment

                        Bezig...
                        X