Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bij deze ook mijn eerste Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bij deze ook mijn eerste Kweek

    Korting op 420shop
    hallo luitjes,

    na me voorgesteld te hebben op het forum en al een vraag te hebben gesteld in de de topic's voor binnen kweken, wil ik ook wel proberen mee te doen met mijn kweekverslag.
    Het is voor mij/ons de eerste keer, eerst maar wat info over de start en zo.

    Via een grow shop heb ik een tweetal stekkies gekregen van de powerplant, we hebben ze nu 4 dagen in huis met zijn tweeen in een 20L pot op de ligthmix.
    In de bestelling staat de wortelverbeteraar en de BN grond voor de bemesting, deze waren toen ik de planten ging halen niet voorradig die krijg ik overmorgen, de stekken hebben dan een week op eigen kracht moeten groeien.

    We belichten nu 18/6 uur op advies, overdag zet ik ze beschermd achter folie buiten in de tuin uit de wind onder een afdak.
    De temperatuur is vrij contstant op 25 graden met een vochtigheidsgraad van rond de 58%.

    De hoogste stek gemeten tot aan het bovenste blad is 21,5 cm, hij was 15 cm bij binnenkomst, Die andere is een paar cm lager.
    Bij deze wat foto's vanaf dag 1 tot aan vandaag
    Vanzelfsprekend is alle goede en slechte kritiek, opmerkingen en advieze welkom.

    Alvast bedankt, world.
    Attached Files

    #2
    succes en welcome to the world

    Comment


      #3
      veel succes en dat dikke toppe moge worde

      Comment


        #4
        Goodluck inderdaad

        Comment

        Bezig...
        X