Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical Kweekverslag 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Critical Kweekverslag 1

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,,
    Ben een nieuweling op het vlak van hobby kweken,, maar hoop alleen maar prachtige planten te bekomen..
    Ik doe het ook gewoon voor m'n eigen kweek goed te kunnen volgen
    Hopelijk kan ik terugvallen op velen van jullie hun ervaring moest er iets vreemd aan de hand blijken!
    Laat het me gerust weten wanneer er iets beter kan gedaan worden of er iets is wat aan mijn oog ontvalt whatever..

    Het ontkiemen heb ik niet vastgelegd op foto's enzo,, en de eerste 2 weken ook niet.
    Maar zal vanaf nu wekelijks of 2-wekelijks foto's posten.. Gwn leuk om te volgen..

    Thanks,
    Critical88

    #2
    Re: Critical Kweekverslag 1

    Altijd leuk om te volgen wel afmaken he

    Heb je nog wat info over de soortjes?

    Succes!

    Comment


      #3
      Re: Critical Kweekverslag 1

      Ga ik vanaf nu tot in de puntjes doen & zal het verslag zeker wel afmaken tot zelfs na het drogen dus.. chill
      Deze nu is een indica die zowat 1 meter hoog zou moeten worden en een 75 gr. zal "produceren" met iets van een 18% thc.
      Maar dan is er ook nog es het medicinale effect ervan waarvan ik het gehalte nog van moet vinden en zodus nu ni weet..

      De volgende die gaan ontkiemen zijn Ice & Bubblegum XL.. Is iets voor later

      Heb wat foto's toegevoegd van m'n eerste Critical.. Denk dat het wel goed zit momenteel,, hopen dat het zo blijft duren

      1. PERFECT ZIJKANT.jpg 2. PERFECT BOVENKANT.jpg Zijkanten D17.jpg Zijkanten D17(1).jpg

      2 Weken ver nu..
      Hopen dat het zo blijft gaan dan maar

      Grtzz Critical
      Last edited by Critical88; 7 June 2015, 08:24.

      Comment


        #4
        Re: Critical Kweekverslag 1

        Hey iedereen!

        Zit nu met iets vreemds zowat 3 dagen na die vorige foto's zijn genomen.
        Heb wat zitten opzoeken op het net, en ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk een siamese tweeling zou zijn?!
        Alleen komt er nu blijkbaar zelf een 3e doorgegroeid & weet ik niet echt wat ik ermee moet aanvangen??

        Moet ik wachten om te zien of het ook vrouwtjes zijn en mede hierdoor nog effe wachten?? Of er gewoon uithalen zodat de eerste plant niet minder goed doorgroeit ??
        En wat als het mannetjes zijn? Nu ja... Zijn zorgen voor later zekers,,

        Ik zet er de komende uren zeker foto's van de drieling lol

        Laterzz Critical

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ben trug met wat foto's

        Veel verandering in grootte is er niet.. 2 centimeter op 3 dagen maar lijkt me normaal..
        Vandaag ziet ie der als volgt uit:

        Foto 1.jpg

        Foto 2.jpg

        Foto 3.jpg

        Lijkt me allemaal in orde te zijn en meet nu 18 cm.

        Zit dus wel zoals eerder gezegd met een tweeling ofzo weet het allemaal niet zeker & kan daarom zeker wat raad gebruiken van echte kenners
        Ik voeg er gewoon wat meer foto's bij

        Foto 3 close up Drieling.jpg

        Close up...

        Foto 4 Close up 3e.jpg

        Laat me weten wat ik het beste kan doen als er iemand wat meer over weet! Alle hulp is welkom

        Thanks, Critical
        Last edited by Critical88; 9 June 2015, 11:51. Reden: Foto toegevoegd

        Comment


          #5
          Re: Critical Kweekverslag 1

          Ik weet niet wat je bedoelt met die tweeling hoor.. volgens mij ziet het er allemaal heel normaal uit.

          Zou lekker zo doorgaan komt helemaal goed, zou wel ff da onkruid uit je pot halen

          Comment


            #6
            Re: Critical Kweekverslag 1

            Wordt dat dan helemaal geen 2de plantje ??

            Comment


              #7
              Re: Critical Kweekverslag 1

              Waar moet een 2e plantje komen haha? Ik zie niks.. of bedoel je dat plantje wat links van het blad zit (onkruid?).

              Comment


                #8
                Re: Critical Kweekverslag 1

                Ik ga het dan meteen verwijderen.. Had gewoon GEEN idee dat er zomaar wat onkruid uit die pot zou komen groeien
                Had ek gewoon nog nergens over gelezen,, daarom,, was misschien wishefull thinking ofzo

                Comment


                  #9
                  Re: Critical Kweekverslag 1

                  Die tweelingen zie je volgens mij altijd meteen als het plantje boven de grond komt, en zitten aan dezelfde stam vast.

                  Dit plantje zit een heel stuk van je stam weg en ziet er niet als een wietplant uit.
                  Onkruid plant je ook niet in je tuin he komt gewoon met de wind mee en valt in je aarde.

                  Comment


                    #10
                    Last edited by Critical88; 4 June 2015, 17:38. Reden: schrijffout

                    Comment


                      #11
                      Re: Critical Kweekverslag 1

                      Je gaat ze onder de lamp zetten? Waarom niet buiten afbloeien.
                      Is het een autoflower of fem/reg?

                      Zoveel verstand heb ik er ook weer niet van hoor haha doe ook pas net mn 1e kweekje
                      Maargoed heb erg veel gelezen al een half jaartje ofzo en vind in de tuin bezig zijn erg leuk

                      Heb je een kweektent binnen met lamp/afzuiger/filter etc...?

                      Comment


                        #12
                        Re: Critical Kweekverslag 1

                        Zou ni weten of het een autoflower is of niet..

                        Maar in ieder geval doe ik het binnen hoor heb geen kweektent maar een hele slaapkamer die anders toch leegstond..
                        Die der bij ook nog is, "al zeg ik het zelf" goed ingericht is.. Momenteel zit ze nog in de voorgroei onder koud blauw licht speciaal voor deze planten (85 watt)
                        Heb ernaast al de installatie hangen met 400 watt Hps.. Ventilators afzuigsysteem en al.. Heb alle soorten spiegels in alle maten om op te hangen of onderaan de pot te zetten..
                        Weet ni of dit ideaal is ?? Maar slecht denk ik niet. Anyway, bij eenders welke zonneschijn die er is zet ik ze altijd buiten, en zolang mogelijk..

                        Enigste voordeel aan net ontslaan te zijn

                        Comment


                          #13
                          Re: Critical Kweekverslag 1

                          Binnenkweken weet ik niet zoveel van, maar als je een lamp zomaar in een kamer ophangt gaat er niet veel licht bij je plant aankomen... zou dan toch een klein hokje bouwen en de binnenkant of wit schilderen of folie tegen de zijkanten doen, heb je die zaden besteld? Waar? Je kan zo terug kijken wat het is lijkt me...

                          Autoflower is het best 18/6 hele kweek houden, fem/reg 18/6 tot je wilt bloeien dan 12/12.

                          Zou even een admin pm sturen of je topic naar de binnnen kweekverslagen kan worden verplaatst, krijg je wat meer reactie van mensen met ervaring

                          Dacht dat je plantje buiten stond :$

                          Comment


                            #14
                            Re: Critical Kweekverslag 1

                            Oeps sorry daarvoor.. Is mijn eerste verslagje daarmee wss een fout gemaakt maja.. K'stuur de admin dan wel es een berichtje om het te laten verplaatsen zoals ge zei..

                            Maar dat hokje enzo staat er allemaal al dat is zowat 100% in orde.. Met zilverpapier (schijnende kant naar binne :p), voor de zijkanten en 2 grote spiegels van 1 meter op 2 tegen de muur der tegen over.. 2 meter verder 2 ventilators op 2/3 van hun kracht in verschillende richtingen.. Zit in dat opzicht wel bijna goed denk ik..
                            Toch bedankt m8 Zie je nog wel!

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            En op je andere vraag: mijn Critical, Ice & Bubblegum XL komen van Royal Queen Seeds..
                            De Super silver haze's voor in de toekomst van Greenhousseeds

                            Comment


                              #15
                              Re: Critical Kweekverslag 1

                              http://www.royalqueenseeds.nl/content/16-prijslijst-rqs
                              Hier zou je ff kunnen kijken of het auto's zijn of niet maar volgens mij heb je er geen 1 auto tussen zitten.

                              Comment

                              Bezig...
                              X