Hallo iedereen,
Sinds woensdag verblijven er 4 jonge dames ten huize Skywalker
Eerst kwamen de tweelingzusjes DNA hun kopje binnensteken, gevolgd door KAMMABIA.
De jongste dame luistert naar de naam FARM.
De komende 3 maanden bivakkeren de dames in mijn kweektent.
Gelukkig hebben ze de badkamer niet nodig anders ging het elke morgen aanschuiven worden
Ze kunnen in elk geval genieten van mijn gastvrijheid, ik probeer hen alles te geven wat ze nodig hebben zodat ze het maximaal naar hun zin krijgen.
Zelf hoop ik na hun verblijf er een mooie souvenir aan over te houden.
Het is de bedoeling dat ik hier wekelijks een stand van zaken geef.
Dit is mijn eerste ronde, tips of suggesties zijn altijd welkom.
Kijkers en volgers ook.
Dit is mijn set-up:
tent 1m x 1m x 2m
Thermo- en vochtigheidsmeter
400 watt lamp
Buisventilator 350 m3/h
Koolstoffilter 425m3
Fan controller + thermostaat
Clip ventilator (19 cm)
PLANGRON batmix potgrond
PLANGRON terra grow, terra bloom en green sensation als bemesting (de bemesting wordt pas binnen ongeveer 6 weken opgestart)
4 kweekpotten met onderschaal
Vorige week zaterdag gingen de 4 zaadjes 2 x DNA, 1 x KAMMABIA en 1 x FARM in Plangron Batmix potgrond in een cocospotje en de aarde werd vochtig gehouden met ongeveer 25ml water / dag. Vanaf woensdag kwamen ze één voor een uit.
Deze morgen heb ik met hulp van odyssee alles geïnstalleerd in de kweektent en de cocospotjes ontdaan van de bodem en overgeplant in grote kweekpotten met batmix.
Vanvond krijgen ze nog 100 ml water.
De hulp en de know-how van odyssee werd zeer geapprecieerd
Bedankt man !
Hier enkele foto's van de dames en hun omgeving.
Sinds woensdag verblijven er 4 jonge dames ten huize Skywalker
Eerst kwamen de tweelingzusjes DNA hun kopje binnensteken, gevolgd door KAMMABIA.
De jongste dame luistert naar de naam FARM.
De komende 3 maanden bivakkeren de dames in mijn kweektent.
Gelukkig hebben ze de badkamer niet nodig anders ging het elke morgen aanschuiven worden
Ze kunnen in elk geval genieten van mijn gastvrijheid, ik probeer hen alles te geven wat ze nodig hebben zodat ze het maximaal naar hun zin krijgen.
Zelf hoop ik na hun verblijf er een mooie souvenir aan over te houden.
Het is de bedoeling dat ik hier wekelijks een stand van zaken geef.
Dit is mijn eerste ronde, tips of suggesties zijn altijd welkom.
Kijkers en volgers ook.
Dit is mijn set-up:
tent 1m x 1m x 2m
Thermo- en vochtigheidsmeter
400 watt lamp
Buisventilator 350 m3/h
Koolstoffilter 425m3
Fan controller + thermostaat
Clip ventilator (19 cm)
PLANGRON batmix potgrond
PLANGRON terra grow, terra bloom en green sensation als bemesting (de bemesting wordt pas binnen ongeveer 6 weken opgestart)
4 kweekpotten met onderschaal
Vorige week zaterdag gingen de 4 zaadjes 2 x DNA, 1 x KAMMABIA en 1 x FARM in Plangron Batmix potgrond in een cocospotje en de aarde werd vochtig gehouden met ongeveer 25ml water / dag. Vanaf woensdag kwamen ze één voor een uit.
Deze morgen heb ik met hulp van odyssee alles geïnstalleerd in de kweektent en de cocospotjes ontdaan van de bodem en overgeplant in grote kweekpotten met batmix.
Vanvond krijgen ze nog 100 ml water.
De hulp en de know-how van odyssee werd zeer geapprecieerd
Hier enkele foto's van de dames en hun omgeving.

Comment