Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Hier even mijn set-up voor mijn volgende kweekje..
    Ik ga drekt achter mijn kweekje een nieuwe starten nu het nog lekker warm is buiten in het schuurtje
    1Ste keer was het mislukt en trok het op niets
    2De kweek-----> Top kwaliteit maar de opbrengst is nog wat mager.
    Dus nu mijn 3de en nu wil ik gaan voor kwaliteit maar ook wat opbrengst deze keer als ik de winter graag wil doorkomen

    Daarvoor deze keer gaat het als volgt.

    -9x smartpot 22.5 liter
    -Ik gebruik de voedingslijn van plagron
    -Potgrond : high quality potting soil van no mercy
    -Mamout 120 tentje
    -s-vent buisafzuiger 355m
    -in de groei lamp 400w hps en de bloei 600w hps (vanaf week 7 bloei boosten tot 660w)
    -clipfan plus waaier
    -ph meter ADWA 12
    -c02 tabs no mercy
    -luchtbevochtiger
    -Rhino filter pro
    -Hamerslag lampenkap



    Zaden:

    4x Liberty haze barney's farm (thc 25)
    3x shinning silver haze Rqs ( deze had ik nog liggen en ben er benieuwd naar ookal weet ik dat ze niet zo best zijn ivm herma) (thc 21)
    1x pineapple chunk barney's farm (thc 25)
    1x super lemon haze green house seeds (thc 21.5)

    Alles ligt nu te ontkiemen en alles word rond eind van de maand terug gestart in men tentje.
    Natuurlijk eerst nog de lemon die er nu instaat oogsten en dan kunnen we weer verder

    Als er tips zijn om mijn oogst te verbeteren ... ALTIJD welkom!

    Ik ga nu mijn ph ook steeds meten en afzuren dit had ik vorig kweekje niet gedaan.. daarom mss dat mijn hoeveelheid wat tegensloeg..

    Ik ben vanplan te toppen maar niet 1 keer deze keer maar 2 x ..

    Heb me wel laten vertellen dat je hazekes beter niet topt?
    Is dit zo of maakt het niet uit ?

    Nu haal ik gemiddeld zo een 20a25 gr droog van 1 plantje in een 10 liter pot.
    Nu ga ik voor 22.5 liter dus hoop dat mijn opbrengst ook zo wat verdubbeld

    Maar dat is nog allemaal af te wachten.

    Bedankt dat jullie volgen en alle tips en vragen welkom!

    HAVE A NICE SUMMER
    Last edited by dieseltj; 19 June 2015, 02:48.

    #2
    Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

    Er zijn ook nog 2 x exodus cheeskes bijgekomen maar die gaan in een 6.5 liter pot

    Comment


      #3
      Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

      Ik kom bij je meekijken.
      Mooi soorten en wat een hoge thc gehalte, ik ben benieuwd naar de airpot of het zoveel fijner/beter is.

      Comment


        #4
        Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

        Ik kijk graag mee
        Succes!
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #5
          Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

          Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
          Ik kom bij je meekijken.
          Mooi soorten en wat een hoge thc gehalte, ik ben benieuwd naar de airpot of het zoveel fijner/beter is.
          ja ik hou van die hoge thc gehalte's ja de airpot ik ook heb er veel goeds over gehoord dus daarom ik dacht waarom ook eens niet proberen .
          leuk dat je komt mee volgen

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
          Ik kijk graag mee
          Succes!
          leuk dat je meekijkt greyvol
          bedankt!

          Comment


            #6
            Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

            En we zijn gestart op 18/6/2015 we gaan voorgroeien de eerste week onder 24/24 licht dit heb ik vorige keer ook gedaan en is beetje vals spelen maar geen problemen ondervonden toen.
            ze staan nu allemaal in hun pot van 22.5 liter
            Groei maar dames , laat maar zien wat jullie te bieden hebben deze keer

            pafi.jpgpafi1.jpg

            grtz Dieseltje
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

              Kom er ook even bij zitten
              Succes!!

              Comment


                #8
                Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                Kom er ook even bij zitten
                Succes!!
                welkom en bedankt

                Comment


                  #9
                  Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                  Wat zijn dat eigelijk voor zakken/potten? Is dat speciaal voor te kweken?
                  ok, airpot zie ik net staan
                  Wat kosten die dinges? Zou je het eventueel ook met van die grote supermarkt zakken kunnen doen?
                  En hoe gebeurt de drainage?

                  Comment


                    #10
                    Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                    Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                    Wat zijn dat eigelijk voor zakken/potten? Is dat speciaal voor te kweken?
                    ok, airpot zie ik net staan
                    Wat kosten die dinges? Zou je het eventueel ook met van die grote supermarkt zakken kunnen doen?
                    En hoe gebeurt de drainage?
                    Dat zijn geen airpot's hier maar smartpots. Heb eigenlijk meer nadeel ondervonden met deze ze drogen veel te snel uit en worden ook goed warm aangezien het stof is. Heb ze al eens gehad en zou eerlijk gezegd ze niet meer gebruiken.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                      Dat zijn geen airpot's hier maar smartpots. Heb eigenlijk meer nadeel ondervonden met deze ze drogen veel te snel uit en worden ook goed warm aangezien het stof is. Heb ze al eens gehad en zou eerlijk gezegd ze niet meer gebruiken.
                      heb er vorige keer ook 2 planten in gehad en heb er geen probs mee ondervonden.. khoop dat het goed komt en ja das juist het zijn smartpots sorry foutje

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                      Wat zijn dat eigelijk voor zakken/potten? Is dat speciaal voor te kweken?
                      ok, airpot zie ik net staan
                      Wat kosten die dinges? Zou je het eventueel ook met van die grote supermarkt zakken kunnen doen?
                      En hoe gebeurt de drainage?
                      ik heb deze bij no mercy shop bestelt voor 1.80 het stuk.
                      ik denk niet dat dat met supermakt zakken kan mate

                      Comment


                        #12
                        Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                        ok, ik dacht aan deze zakken, niet de plastieken voor even te verduidelijken.
                        vanaf minuut 2:20 zie je de zakken die ik bedoel
                        https://www.youtube.com/watch?v=ptgJn15TmRM

                        Comment


                          #13
                          Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                          Had je beter niet wat kleiner van smartpot genomen diesel ik denk 9x 22liter net ietsje teveel van het goede gaat zijn in een 1.20 tent,hoe groter de pot hoe groter de plant,gaat nog een bos worden dan in je tentje alvast veel s6, op naar de kilos

                          Comment


                            #14
                            Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

                            Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                            ok, ik dacht aan deze zakken, niet de plastieken voor even te verduidelijken.
                            vanaf minuut 2:20 zie je de zakken die ik bedoel
                            https://www.youtube.com/watch?v=ptgJn15TmRM
                            ja ik zie ze haha nee nee dat zijn ze niet

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                            Had je beter niet wat kleiner van smartpot genomen diesel ik denk 9x 22liter net ietsje teveel van het goede gaat zijn in een 1.20 tent,hoe groter de pot hoe groter de plant,gaat nog een bos worden dan in je tentje alvast veel s6, op naar de kilos
                            hahahaha jaa dat is wel Soul... ik dacht ik had 10l potten eerst en ik kreeg er een 25 gr af per plant nu wou ik wat meer en dacht ja dan gaan we voor groter potten
                            Ja ik denk dat ik maar beter een weekje of 2 voorgroei en ze dan op 12/12 zet omdat ze anders door mijn dak gaan schieten denk van mijn tentje...

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            ik ga er een paar omzetten naar 12 liter en 18 liter want ik wil niet dat ze door het dak gaan :s grtzzzz

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X