Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 10 x Sweet Seeds - Mohan Ram

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek 10 x Sweet Seeds - Mohan Ram

    Moham Ram!
    Dat is een soortje waar ik mijn oogjes al lang op heb, en nu heb ik ze eindelijk eens mogen zien in volle bloei op haar laatste dag(en).
    Echt mega bedankt om uw soortje hier te tonen.... kzou het op prijs stellen dat je dat smokereport he?

    Ik heb echt mijn ogen op die kortebloeiers van Sweet Seeds. Ik denk dat die Green Poison ook wel snel klaar moet zijn.

    Mooi gedaan, jammer dat er weinig info bij staat. Maarja Dat is maar bijzaak he.
    Het eindresultaat is wat telt en uw eindresultaat mag er meer dan wezen e
    All heil the queen

    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek 10 x Sweet Seeds - Mohan Ram

      ik heb er al een testertje van gesmoord, gedroogd op de stoof. Het is een lekker wietje, zeer sterk en zoet (denk dat dat door green sensation komt, zeer tevreden van dat product), je wordt er ook heel erg stoned van...

      Ik heb ze laten bloeien tot ong. 80% van de haartjes bruin waren (ong. 8.5 weken sinds eerste bloeiverschijnselen). het is een goed wietje dat bovendien rap afgebloeid is.

      Voor de rest heb ik het schema van plagron gevolgd (buiten eerste 4 weken omdat ik batmix gebruikt heb) met kraantjeswater (geen ph of ec gemeten, dit ga ik volgende keer wel doen). Ik denk wel dat het beter is om ze niet zo lang voor te groeien want ze zijn allemaal ong. 1.3-1.4m geworden.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek 10 x Sweet Seeds - Mohan Ram

          ziet er heel nice uit man laat het je smaken

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek 10 x Sweet Seeds - Mohan Ram

            organic:
            ik ben gestopt met voeding ongeveer 3 weken voor het oogsten omdat mijn alga bloom op was. voor de rest heb ik het schema van plagron gevolgd buiten de eerste 4 weken omdat ik bat mix had.
            darkiess:
            tx, dat zal het zeker doen ik post wel een smoke report later

            Comment

            Bezig...
            X