11x strawberry cough onder 2x 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #1

    11x strawberry cough onder 2x 600w

    Korting op 420shop
    Ze zijn getopt en verpot in bat-mix in 11l potten en in de bloei ruimte gezet.
    start dag 1op 12/12.
    20150718_221835.jpg20150718_221844.jpg20150718_221853.jpg
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #2
    Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

    dag 7 op 12/12
    2015-07-24 21.35.16.jpg2015-07-24 21.35.13.jpg

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

      Succes met de run.

      Comment

      • Greyvol
        Amazing Grower
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 4721

        #4
        Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

        Lekkere ruime tent,
        Kijk graag even mee,
        Succes met de kweek
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #5
          Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

          gl met je run
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #6
            Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • david2202
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2014
              • 34

              #7
              Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

              Veel succes, ik ga je volgen!!!!

              Comment

              • wiedewiet
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 329

                #8
                Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                2 weekjes op 12/12.
                bij het scroggen zijn er een paar takjes geknakt.
                ik heb er tape rond gedaan en ze zijn alweer hersteld.
                ze gaan goed !
                2015-08-03 17.05.21.jpg2015-08-03 17.06.28.jpg

                Comment

                • De Witte
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 2133

                  #9
                  Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                  Vet hok en mooie planten heb je daar.

                  Hoe is je temperatuur en je LV zoal?
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  • Dkuttekop
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 416

                    #10
                    Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                    Gaaf! Mooie setup, kun je inderdaad wat over de temperatuur vertellen en over je setup?
                    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                      Handig die groene werklamp.

                      Comment

                      • wiedewiet
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 329

                        #12
                        Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                        ik zit met een plant die niet in bloei geraakt. wat doe ik ermee?

                        1. afdoen zo dat de andere planten meer plaats en licht hebben

                        2.nog wat geduld en een kans geven

                        2015-08-14 21.13.19.jpg2015-08-14 21.13.35.jpg2015-08-14 21.12.48.jpg

                        Comment

                        • Greyvol
                          Amazing Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 4721

                          #13
                          Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                          Zou hem buiten zetten, zie niet goed of die aan het reveggen is. Maar lijkt er wel op. Heb dat ook pas geleden gedaan en toch even laten staan maar werd niks. Nu staat ze buiten

                          Had dit gelezen over reveggen in een andere post. En uit ervaring kan ik zeggen dat het nog veel langer als 10 weken kan duren dat reveggen, als het reveggen is.

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                          Welk soortje is het ?
                          Wat heb je precies met het licht gedaan en voor hoelang, en als het licht uit is, staat ze dan wel 100% donker ?
                          Na een paar weken licht halveren, heb je weer langer licht gegeven ?

                          Je komt wat nonchalant over, en daarmee kweek je geen goeie wiet.
                          Wil je antwoorden waar je wat aan hebt, geef dan ook alle info.

                          Lijkt idd te reveggen.
                          "Autoflowers" kunnen dat ook doen, ik heb eens een auto-haze gehad die ook zulke reveg-trekjes kreeg.
                          Dan zijn het niet echt autoflowers natuurlijk, maar als iets een hype is heb je er erg veel rommel tussen zitten en zo is het ook met autoflowers.
                          Iedere zaadmaker wil een graantje meepikken.

                          Als je ze eenmaal op 12/12 gezet hebt, laat ze dan op 12/12 staan.
                          Nu is de plant weer te ver met groeihormoon maken. Die top is geen nieuwe bloei, maar groei.

                          Opties:
                          1. Laat ze terug in groei komen, lamp op 18/6, dat duurt vijf tot tien weken (soms langer) en alle gevormde topjes moeten dan na een paar weken verwijderd worden ivm schimmel.
                          Daarna, als ze echt helemaal weer in groei is, kun je ze weer in bloei zetten.
                          Een week of 10 daarna kun je oogsten.

                          2. Zet ze weer op 12/12. Over een week of 6 kun je wat fluffy takjes oogsten. Kwaliteit en kwantiteit dicht bij nul. Waarschijnlijk ook schimmel.

                          3. De beste optie : Zet deze in de tuin en begin binnen overnieuw.

                          Succes.
                          Last edited by Greyvol; 17 August 2015, 18:12. Reden: Reveggen?
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment

                          • wiedewiet
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 329

                            #14
                            Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                            Staat voledig int donker.en het licht staat op 12/12.
                            Heb dat probleem nog gehad met zaad. Vooral met de zaadjes van greenhouse.zal gwn een slecht zaadje tussen gezetten hebben er staan er 10 in bloei en 1tje niet lijkt toch raar dat de rest het goed doet.
                            Ik ga hem er gwn van tussen knippen zo heeft derest meer plaats en licht dat lijkt me het beste.


                            Greetz Wiedewiet
                            Last edited by wiedewiet; 17 August 2015, 18:45.

                            Comment

                            • kishan007
                              Son of the Bong
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2015
                              • 447

                              #15
                              Re: 11x strawberry cough onder 2x 600w

                              Vette tent! watvoor koolstof filter gebruik je? ik moet er nog 1 gaan aanschaffen op den duur en ben wel beniewd wat voor moois jij hebt staan ziet er echt prof uit!

                              greetz Junky XxXxX-L
                              K-007
                              Kishan's kijkdoosje

                              Comment

                              Bezig...