Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1ste Kweek

Korting op 420shop
    Bij deze mijn eerste kweekverslagje van mijn eerste kweek. Ik heb al heel veel rond gesnuffeld op het forum en al heel wat nuttige tips gelezen.

Ik heb een 600 watt hps en 790m3 afzuiging + koolstoffilter. Hok is 65cm breed, 130cm lang en 290cm hoog. Verder heb ik een ph meter (zuur af naar 6.0 ph) en een tensiometer. Ec meter heb ik nog niet. De planten staan in 18l potten met universele potgrond gemengd met perliet. Ik gebruik voeding van advanced hydroponics of holland dutch formula (halve sterkte zoals aangegeven voor kweken op aarde) ik heb ook supervit van hesi. Dat is zowat alles wat ik tot hiertoe aangeschaft heb.
    Het zijn 5 plantjes uit feminised zaad die ik 4 weken heb laten voorgroeien. Ondertussen staan ze 17 dagen op 12/12. Na 10 dagen had ik de eerste bloei verschijnselen. Hierbij enkele fotos.

Attached Files

Re: 1ste Kweek

Mooie planten.
    Welk soortje is het?

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@Thugz Het zijn 3x amnesia haze, 1x jack herrer en 1x earley skunk. Volgende run zullen het 5 dezelfde zijn. Ik had geen rekening gehouden met de verschillende bloei periodes. Wist ik veel haha. Ondertussen weet ik dat ik daar moet op letten

Rippert

Comment

een paar nieuwe fotos na 2 weken bloei. volgens mij gaat alles goed

27_07_2015 (1).jpg27_07_2015 (2).jpg27_07_2015 (3).jpg27_07_2015 (4).jpg

Comment

mooi mooi ziet er goed uit

Comment

Ziet er goed uit, maar het lijkt er op dat ze het een beetje warm hebben. Je blad puntjes krullen namelijk een beetje omhoog.
            Wanneer blaadjes zo omhoog krullen is dat vaak een teken van stres door oververhitting.

Wat is de afstand van je lamp en de temp in je ruimte? (ideal is een temperatuur van ongeveer 25C)
            Je afstand van lamp naar plant moet ongeveer 60cm zijn.
            Één of meerdere ventilatoren die de warmte verspreiden helpt ook goed tegen warmte en zorgt er iig voor dat je geen hotspots krijgt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Of iets te weinig water waardoor ze niet goed kunnen verdampen waardoor ze hun warmte niet goed kwijt kunnen.
            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
            Verslag:
            1e n00b binnen kweek...
            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

Het is meestal tussen 26 en 28 graden. alleen op heel warme dagen soms tegen de 30. De lamp hangt op 60cm (600 watt hps). ik heb 1 zwenkventilator die tussen de lamp en de toppen van de planten blaast
              Ik gaf idd wel iets te weinig water denk ik maar de laatste 5 dagen geef ik ze meer dan ervoor.
              Last edited by Rippert; 27 July 2015, 18:18.

Comment

Beter iets te weinig dan te veel hebben ze nu niet meer die opstaande puntjes?

Ik heb gelezen/gehoord adat je je ventilator NIET op je toppen moet richten maar tussen je lamp en toppen in.
                Waarom eigenlijk niet op je toppen weet ik niet... (Iemand?)
                Heb er zelf nog een kleine toren fan instaan die de onderkant netjes in beweging houd.
                Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                Verslag:
                1e n00b binnen kweek...
                Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

ben zojuist gaan kijken en ze hebben het nog steeds. het is nu 26.2 graden. ik heb men lamp is 5cm hoger gehangen mischien dat dat helpt.

Comment

Bezig...
                  X