Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:) )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:) )

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Allereerst zal ik me even voorstellen. ik ben dejan132, en ik kijk al een paar jaar hier mee op het forum naar voornamelijk kweekverslagen

    Sinds kort begin ik aan me eigen kweek.
    dit is mijn setup:
    150x150x200 tent
    Gavita Pro 1000 watt met booster naar 1150
    Afzuiger 1500m3
    Koolstoffilter volgens mij ook 1500m3 maar hij is iniedergeval heel groot (huisbaas woont naast me) Je leeft maar een keer
    16x 25 liter potten
    Voeding van Dutchpro
    en als laatst maar niet als minst. 20 WW zaadjes. zal er 16 van houden uiteindelijk

    Over het ontkiemen heb ik wat vraagjes... Ik had eerst 10 zaadjes van Vision Seeds. Die heb ik 4 dagen tussen vochtig toiletpapier gezet in een schaaltje en ongeveer 4 a 5 zijn ontkiemd. Ik heb de potten gevuld met lightmix en de zaadjes alvast daarin geplaatst. Ze staan nu ongeveer 12 uur in de potgrond. Kan het ze kwaad dat ik ze nu al in de aarde heb gestoken. Daarna heb ik nog 10 WW zaadjes van Canna gekocht en die ontkiem ik nu momenteel in een glas water en die zullen spoedig ook de aarde ingaan. De lamp die staat uit maar de afzuiger laat ik alvast minimaal draaien... Doe ik hier iets fout of heeft een van jullie wat tips voor me ?


    Ik zal vanaf het moment dat de zaaielingen de aarde uitsteken tot het moment dat de oogst is gedroogd dit topic updaten met foto's en ik kan denk ik alle tips gebruiken haha !

    #2
    Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

    Lamp aan 24/0 tot ze allemaal boven zijn.

    Kan zeker geen kwaad dat ze al in de aarde zitten ik steek meestal het zaad je er gewoon direct in zonder voor te weken.

    Mooie setup ik kijk al zeker mee

    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

      ivm je huisbaas , er moet een beetje spanning inzitten he

      bij deze alvast veel geluk met je run , spring af en toe wel is binnen !!

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

        Mooi zeg,
        Kijk graag even mee
        Succes
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

          1000 watt? Ik hoop voor je dat je huisbaas jouw elektriciteit verbruik niet kan zien.....
          Ik kijk graag ff mee.

          Gr, Ron

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

            Hoi mensen bedankt voor het meekijken alle adviezen zijn ook welkom! Alle potten zijn gevuld met reguliere potgrond van onder en lightmix bovenop voor wanneer ze nog jong zijn! De zaadjes zijn erin gegaan heb van de 20 er 16 gekozen lamp staat 24 uur aan op net onder 600 watt, zal het geleidelijk opbouwen en hem in de bloei op boost zetten wat 1150 watt is Hier wat fotos!

            IMG-20150812-WA0001.jpg
            IMG-20150812-WA0000.jpg
            IMG-20150812-WA0002.jpg

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

              Ik zou mega nerveus worden van die doorhangende buizen.
              Zo'n filter weegt een kilootje of 40 toch ?
              Dan zou ik de bovenste buizen van de tent versterken met houten balken ofzo.

              Hou de lamp op de juiste hoogte.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                Mooi man!

                Succes ermee, ik ga meekijken met je.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...600W-90x90x180

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                  Dankjulliewel allemaal!
                  Ja qnq dat ding weegt wel tegen een kilotje of 4 denk ik. De lamp die gaat vandaag zakken naar ongeveer 60 cm van de planten af. Ze hebben allemaal voordat de zaadjes erin gingen een half litertje water gekregen. Daarna zaadjes erin. Wanneer zal ik ze weer water geven?

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                    60 cm afstand is voor een 600w
                    Dus als ik dan even verder tel is het voor een 1000w 1m afstand. Maar wacht nog even wat andere reacties af ben het niet zekerder wel dat 60 cm er te dicht op is.

                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                      De lamp staat nu op onder de 600 watt en zal hem dan ook vanavond op ongeveer 60 a 70 cm van de top van de pot laten hangen. Aarde is nog redelijk vochtig maar het zijn 25 l potten dus ik denk dat ik wat meer water moet geven om ze structueel vochtig te houden

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                        heb het licht maar even uitgezet, ondanks de afzuiger met temperatuurregeling werd de aarde mij te snel droog, moisture meter gaf ook richting de droge kant aan. hebben 24 uur onder licht gestaan, even 6 uurtjes zonder licht dan maar

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                          denk dat 11 liter goed was geweest in dat tentje
                          ik heb ook van dat merk 1 gehad en vind de constructie maar wat mager.. zoals q zegt het hangt wat hard door ik zou er ook iets versteveging aan maken nog ..

                          waarom heb je geen 24 potten van 11 liter gepakt? nu heb je 16 grote potten die planten gaan super groot worden dus goed knakken en buigen geblazen denk ik

                          veel succes alvast

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                            Eerste plantje heeft haarzelf laten zien! De rest zit er aan te komen lamp staat 24 uur aan op ongeveer 80 cm hoogte! Plantje steekt zo een 4 a 5 cm boven de grond uit!Screenshot_2015-08-14-00-55-47.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek ooit. 16x WW onder Gavita Pro 1000 150x150x200 ( met wat beginnersvragen:

                              Ik merk dat nu ze boven zijn dat meeste bladeren hebben die naar beneden krullen... Is dit normaal of wijst dit op iets?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Iemand...?

                              Comment

                              Bezig...
                              X