Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet seeds onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Sweet seeds onder 600 watt

    Ja, dark devil. Die ruikt verdacht veel naar de Killing fields van sannie. Nuja, zoveel te beter.

    Comment


      Re: Sweet seeds onder 600 watt

      Toch nog 52 gram dons overgehouden van de frisian. Maakt een totaal van 511 gram onder 500 watt, waarmee ik voor het eerst sinds 2008 naar 1 op 1 ga. Dan heb ik zeker nog 15 gram toprot moeten wegknippen, dus al bij al meer dan tevreden. Zo tevreden dat ik twijfel om de volgende ronde af te maken. Ik had vooraf op een 350 gram gerekend. Ben ze nu ook wat aan het verwaarlozen, decompressie heet dat dan in de sport

      Ik ben het meest onder de indruk van de sweet cheese. Zelfde lichaamelijke stony gevoel als de black jack, maar beter van smaak. Kruidiger.
      De wild rose was de tweede soort die ik zette en dat blijft een topper. Ik kan ze eigenlijk allemaal aanraden, buiten die duck. Waren dan nog is de duurste en kleinste zaadjes.
      De weckpotten zijn ondertussen dicht. Haal het glas er niet meer vanaf. Zo kunnen ze nog langzaam verbeteren. Het scherpe moet er nog vanaf.

      Comment


        Re: Sweet seeds onder 600 watt

        1 oo 1 ! Wow, dat is zeker nog een felicitatie waard



        Mooi gedaan, opbrengst Duck viel toch nog mee.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: Sweet seeds onder 600 watt

          Da's een fijn smakenkabinet wat je hieraan overgehouden hebt.
          Ik denk dat een plant niet "weet" wat die kan dragen maar zich gaandeweg aanpast als dat mogelijk/nodig is.
          Leuk om wat resultaat van de red family te zien, ik heb ze allemaal nog in de koeling liggen.
          Als ik zie hoe klein ze blijven ga ik ze half juni fijn buiten zaaien, onder het gratis zonnetje.
          Binnen hebben ze veel en lang licht nodig, zo te zien, en dan moet ik er teveel tegelijk zetten naar m'n zin.
          Good job, het scrognet in paraboolvorm heeft het resultaat net over de 1:1 geduwd denk ik. thumbs-up.jpg
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Sweet seeds onder 600 watt

            Qua gewicht valt het mee Stemma, maar al de rest valt tegen. Fluffy toppen. Weinig trichomen, weinig geur, weinig smaak. Lichte high dat wel, dat is mss het enige voordeel. Dat je nog volledig lichamelijk functioneel bent, het is geen bankhanger. Zelfs niet nadat die 11 weken gestaan heeft ipv 8 op het pakje...

            Die autoflowers zullen wel groter worden als je ze direct in volle grond zet. Die red poison had in het begin wat achterstand en dat halen ze nooit meer in. De grootste is de cream mandarine. Ik wou ze gewoon eens proeven met zo weinig mogelijk extra verbruik en dat is gelukt. Maar ook niet meer en niet minder
            Waar ik wel van overtuigd ben, die foto's die jij had die zijn gemaakt onder ideale omstandigheden. Wsl direct in hun eindpot en onder 600 watt minstens. Maar dan worden het dure plantjes. Dus bevestiging van wat we allemaal al wisten. Autoflowers zijn voor buiten.

            Comment


              Re: Sweet seeds onder 600 watt

              Toch nog even dit: de cream mandarine zou ik zo opnieuw zetten. Je proeft lichtjes de citrus en wat een knaller. Dat is dus ook de reden waarom mijn laatste ronde twee keer geen water gekregen heeft. En ik heb ze eigenlijk vroeg geoogst en niet erg veel aandacht aan besteed. Het is een kruising met een ice cool die ik nu ook staan heb. Beschrijving van de icecool: "De resulterende high is psychedelisch en langdurig". No shit. Gevolgd door een zware body stoned. Dat psychedilische is wel iets om mee op te letten want dat neigt soms naar paranoia en dan ist niemeer plezant.

              Comment


                Re: Sweet seeds onder 600 watt

                De cream mandarine was toch een autoflower of heb ik dat verkeerd begrepen ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: Sweet seeds onder 600 watt

                  Cream mandarine is jammer genoeg een autoflower ja. Kruising van een auto cream caramel met een ice cool. Ice cool hebben ze als fem zaad.

                  Comment


                    Testing

                    Comment

                    Bezig...
                    X