Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste kweekverslag 1x blueberry 1x White Castle 1xnortherlights en vanilla kush
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Mijn eerste kweekverslag 1x blueberry 1x White Castle 1xnortherlights en vanilla kush
Jup, staan er goed bij. Maar als je scrogt, waarom ze niet allemaal toppen? Bladeren weghalen is niet zo verstandig, kan je de tak beter knakken. Die blaadjes doen aan fotosynthese en sturen energie door naar de topjes. Het is juist het blad dat volop zon moet pakken, niet de topjes. Ik zie dat bij mijn scrog, de topjes die onder een fanleave zitten die zijn gewoon even groot dan de rest.
Onder het net is iets anders, maar heeft meer te maken met de structuur van zo'n plant. Onderste node wordt ook nooit iets.
Comment
-
Re: Mijn eerste kweekverslag 1x blueberry 1x White Castle 1xnortherlights en vanilla kush
Tanks voor de positive reacties guys! En indd beowulf je hebt gelijk ik heb hun te laat getopt dus ik moest een paar takken knakken om door de heele net te kunnen krijgen. als ik terug kon gaan zou ik ook betere lst training geven voor dat ik het scrog. verder ziet alles goed uit maar een beetje vergeeling aan de onderkant maar dat Is normaal gezien dat geen licht daar beneden komt
Bedankt voor de tip
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Comment
-
Hey guys Lang geen update gedaan was bezig geweest met werk. iig ze zijn best Dick geworden ze zijn nu in de 4de week bloei krijgen nog biobizz top max en bloei samen in een liter water ik geef ze dit 2x in de week van elke 3 ml, elke keer 0.25 ml erbij volgende dag 1l kraan water en dan laat ik het een dag of 2 droog of wanneer ik zie dat ze dorst hebben. Ph is 6.5 wat hoog dus volgende water ga ik Ph down gebruiken. Misschien kunnen zelf zeggen aan de hand van de foto of er nog ruimte voor verbetering is..

Mvg
Comment
-
Hoe bedoel je knip afval? Alle vallende bladeren worden dagelijks weggehaald, Het Wit balance staat op incandescent light.. Weet niet hoe je dat in het Nederlands zegt... [emoji14] maar daar stond het op
Comment

28 dagen in de bloei. De hps lamp is gevallen omdat ik het lamp wou verplaatsen gelukkig Is er niks gebeurt 
Comment