Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    En dan even nog een vraagje. Kunnen bij reguliere planten ook stressballen ontstaan? Of is dat dan zoiezo een man? Ik weet dat ze ondertss wel al oud genoeg kunnen zijn om eventueel wat geslacht te tonen maar wil toch even zekerheid.

    natuurlijk ook een reg plant die je topt verstoor je meteen de hormonale balans in de plant. eens wat meer lezen over planthormonen of stuurstoffen en wat ze doen, een stressbal heeft nikst te maken met gefeminiseerd zaad. een stress bal komt door hormonale schommelingen in de plant en dan krijgt dat oksel meristeem verkeerde signalen, fem of regular maakt niks uit hoor, das extern toegebrachte stress. kortom je stressed je dames behoorlijk anders maken ze geen stressballen aan. Duw nu eens niet alles op het zaad maar kijk eens in je eigen hempt. die stress bezorgde jij ze niet de zaadbank.
    Last edited by FlintStoned; 19 December 2015, 06:26.

    Comment


      #92
      Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Hi flint, ik steek het zeker niet op de breeder! Ik kan wel denken van waar de stress balletjes dan van voorkomen ze zijn nogal mishandeld geweest namelijk knaken buigen toppen.

      Maar bedankt voor de bevstiging ik heb ze er nu af genomen.

      We zien dan wel of na de omschakeling welk geslacht ze hebben. Thx.

      Ook jij stemma thx.


      Thugz


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #93
        Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Mini update

        Overzichtje


        1 amnee was iets te hard aan het strekken dus



        En gelijk ook wat hoger geplaatst

        Latersz

        Thugz


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #94
          Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Vet die knoop in de amnee
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #95
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Inderdaad knap die Amnee ,je deed dit al eens eerder als test he of was jij dat niet ?

            Dacht wel he ?

            [emoji106]🏼


            Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

            Comment


              #96
              Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              He pothead nee die knoop was niet van mij. Maar heb het idee wel van die persoon dus daarom zelf ook maar eens doen.

              Thugz


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #97
                Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                21/12/15
                White Whidow groeidag 37
                K1 Amnee zo een kleine week oud.


                Hi all

                Vandaag weer een update.
                Heb vandaag de lampen verzet naar 12/12.

                Hopelijk hebben we bijna allemaal vrouwen. Daar waar ik deze week ballen heb afgeplukt heeft geen nieuwe meer aangemaakt dus konden wel eens stressballen geweest zijn ipv ouderdom verschijnselen.

                Deze week hebben ze ook 1 keer groeivoeding gekregen 1ml/l alga grow (plagron bio)

                1 plantje heeft het duidelijk wat moeilijker.
                Mg of calcium tekort vermoed ik.

                Maar moet er nog eens achter zoeken wat het precies is.

                Verder geen speciaalheden

                Foto's

                K1 Amnee



                White Whidow

















                Overzicht




                Latersz
                Thugz


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #98
                  Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Volgens mij is er een blokkade qua voedingsopname, ik meen een tekort aan Fosfor te zien (correct me if wrong)
                  wat is je pH waarde?
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment


                    #99
                    Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Hoi thugz kwam even bij je kijken eerste stukje van je verslag was schrikken en hoop ik niet mee temaken!! Tweede stuk staan je planten er mooi bij!!
                    Suc6 gr.ed

                    Comment


                      Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Gaat niet echt een oerwoud worden,beetje zonde
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        lokes thugs , vraagje , wat is de reden dat het derde zaadje ni is opgekomen ???

                        heb er net zelf 15 gepopt en alles was uitgekomen , vandaar deze vraag

                        mijne k1 amnee is nu 2 weekjes oud , als je wil post ik u wel is picje , ze staan nu nog onder de tneon , eind deze week gaan ze naar de grotere tent

                        ivm die knoop dat je legde , das iets van Flint

                        ivm die 1ne plant in de hoek links boven , zoals ik al eerder zei , die gaat de rest van de rit last hebben

                        voor de rest wens ik ej alvast nog fijne feestdagen toe , en spring binnen weekje nog wel is binnen !!

                        groetjes e hou ze groen he
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Als een regulier na wat stress balen maakt is het de sxhuld van de breeder.
                          Dan neem je die namelijk niet om te breeden.
                          Dan selecteer je niet streng genoeg.
                          Mooie plantjes Thugz maar kan idd wel wat voller.

                          Comment


                            Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Dus de stress die jij teweeg brengt bij je planten is de schuld van de breeder? knap verhaal.

                            Comment


                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Hangt af van de streefdoelen van de breeder veronderstel ik ?
                              De ene zal al wat sneller dan de andere vinden dat z'n zaad stabiel genoeg is ,of de ene strain tegenover de andere zal het beter kunnen hebben dat knakken en toppen en reageert daar dan op zijn manier op.

                              Ik weet/denk niet dat breeders er bewust kunnen voor kiezen om bepaalde factoren (zoals reacties op knakken) eruit te gaan krijgen ,zaden maken is niet iets waarmee ik bezig.

                              Correct me if am wrong?


                              Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                              Comment


                                Re: Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Natuurlijk hoort een breeder daar wel op te letten, en als er zo makkelijk herma's van komen heeft de breeder ergens een fout gemaakt met selecteren of onstabiele kruisingen (of zelfs fem.zaad) gebruikt bijv.
                                Als het streefdoel van een breeder is zo snel mogelijk geld te maken heb je niet zoveel tijd om te selecteren tot een stabiele F7 of F8.
                                Het hele breeden doe je juist om goede eigenschappen erin te houden en de slechte eruit te selecteren.

                                Een man en vrouw bij elkaar gooien kan iedereen, maar daarvan 100 zaadjes planten en zorgen dat er 95 identieke planten, met de eigenschappen die je wil, uit komen is waar het om gaat.

                                ((dit is niet op een persoon/zaadmaker gericht natuurlijk... Voor iemand zich weer aangesproken voelt...
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X