Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

    ze gaan toch al een beetje de breedte in,effe geduld.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

      Ik heb ook geen haast jorem!
      Ben vorlopig voorzien dus deze kan lekker lang groeien en bloeien! Dan zal er best weer wat lekkers van afkomen!
      Goed weekend!

      Comment


        Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

        Zo plantjes verhuisd naar groote pot en over op de allmix van bio bizz!! Dus die kunnen nu echt gaan groeien!! Staan allemaal onder me rek dat zal een vole boel worden!! Weer wat plaatjes!!20160319_092544.jpg20160319_092620.jpg20160319_092629.jpg
        20160319_092654.jpg20160319_092647.jpg20160319_100004.jpg20160319_100013.jpg
        20160319_100021.jpg
        Nouw maar weer hopen op wat mooi's!

        Comment


          Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

          YOYOOO wts up??? jij kent me net maar ik u wel..alle u eerste verslag toch hehe die heb ik zeker gevolgd en twee x gelezen ..mooie ronde trouwens die chocolopo!!!heb veel bijgeleerd door u en andere verslagen en zo beslist ook een scrog te doen als mij allereerste kweek ooit...af he!! ik ga u volgen hier en ben er zeker van dat het goed komt...succes nog kerel grtsss from belgium

          Comment


            Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

            Thanx man
            Nooit verwacht dat ik met me verslag een voorbeeld zou zijn, das leuk om te horen!! Hoop voor je dat het bij jouw ook zo goed gaat!! Alle info is hier wel te vinden! Zo ben ik ook verder gekomen!
            Bedankt voor het mee lezen van me verslagen!!
            Fijne avondt sorensens83!!

            Comment


              Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

              Hoppa heb wat gewonnen in de loterij!! Leuke aktie van dit forum, ik win nooit wat dus nouw zat ik de uitslag te bekijken en de eerste prijs ook nog! Die bong gaan we zeker lekker laten roken!! De zaden zullen zeker keer de tent in gaan en de rest is goed tegebruiken als fanatieke blowert!! Fijne zondag!!
              Last edited by Ed on grow tour; 20 March 2016, 10:49.

              Comment


                Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                Hey Ed ik heb ff globaal jouw verslag terug gelezen vind dat je goed werk doet met je scrogs man ik ga hem nog eens helemaal op mijn gemak nalezen maar heb toch even een vraagje als je niet erg vind?

                Heb je problemen ondervonden door met verschillende soortjes te scroggen of is het niet anders dan gewoon met 1 soort?

                Zelf heb ik nu in mijn 150 tent een scrog lopen met 6 planten die zijn 6 weken gegroeid in de tent maar zit erover te denken ook met 8 of 9 planten te gaan scroggen zal wel enige groeitijd inkorten neem ik aan he?

                Btw gefeliciteerd met je prijs geniet ervan man.
                Zal de rest van je verslag volgen en nog eens op mijn gemak alles nalezen heel interessant allemaal!

                Comment


                  Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                  He pitu420 thanx voor de reaktie!
                  Op je vraag over 2 sorten in een scrog zou ik zelf niet nog keer doen of je moet het heel goed kunnen plannen!!maar t zijn plantjes dus lukt dat niet echt! Ik heb heel veel mazzel gehad en het liep bij mij bijna perfect!! maar als je aan nieuwe scrog begindt zou ik voor een soort gaan!! Meschien al ben je wat scrogs verder dat je het altijd kan proberen!! Bij mij kwam het om dat het ontkiemen niet lekker ging en toen moest ik snel planten bij zetten dus me voorkeur heeft het niet! Deze keer staan er wat meer omdat ik er geen weg kon gooie ze waren te goed om de prullebak in tegaan dus nu maar zo!! Ik ben ook geen pro ik wing het maar een beetje en lees hier veel!

                  Vraag 2 als je meer planten neer zet is je scrog sneller vol, maar betekent niet meteen dat je veel meer op brengst heb,dat heb weer met je lamp temaken met 400 wat kan je 400 g trekken als t goed gaat!! en met een 600 ongeveer 600 g enz.enz.

                  Comment


                    Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                    Hey Ed top bedankt voor je antwoorden man het ging mij meer inderdaad als je meer planten zet of het echt zoveel scheelt qua groeitijd .
                    Dat is wel vervelend inderdaad als ze niet goed willen kiemen heb dat ook gehad deze ronde je merkt wel wat verschil in de oudere en jongere planten zeg maar.
                    Ga het gewoon proberen straks ik kweek momenteel onder een dimlux set dus die knalt wel moet ik zeggen haha.
                    Wat betreft die verschillende soorten ga ik nog maar even over nadenken dan hahaha.
                    thanks man

                    Comment


                      Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                      mooie ronde ED , mooie scrog

                      zelf ontkiem ik tussen schminkwatjes op 21 graden 48u en steek ze dan in pot voorbemeste grond (potgrond aveve) lamp 80 cm (600w) tot ze boven komen , je fout zal geweest zijn dat je te weinig water gegeven hebt aan je sterveling. of 1 druppel op het net bovenkomende stukje. als je het zo doet vind ik het goed om dan voor de eerste 7 dagen ,, 3 x daags water te geven.
                      3x 15ml bvb....

                      nu terug goed bezig mooie wortels aangemaakt.
                      ik zal je kweekje volgen
                      succses

                      hoeveel dagen voorgroei heb je gegeven in vorige ronde ?
                      hoeveel dagen geef je ze nu voorgroei ?

                      Grts Amazing

                      Comment


                        Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                        He amazing thanx voor mee lezen!! ik had van de 6 zaden van de chocolope en waren er 3 niet ontkiemdt, na aantal dagen! toen 3 pp er bij gezet! Nu was me kiem 10 op 10 dus zit verbetering in

                        Comment


                          Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                          Had de onderste vragen gemist!
                          Ik denk zo +-6 weken in de eerste kweek
                          En nu zit ik op week 3 of 4 week!! laat ze nog wel ff groeien dus deze zal ook denk rond 6e week zitten als de klok op 12/12 gaat!!

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Weer wat plaatjes hier en daar wat vergeling in nieuw blad is wel bij een van de slechter plantjes!! Er zit ook nog wat verkleuring in onderste bladeren maar dat komt door de slechte start in de stek aarde van intratuin! Maar das niet verergert meschien zelfs wel wat herstelt!
                          Ik geef nog geen voeding en me water is afgezuurt naar 6.5!
                          Tempratuur is 25/19!
                          Geef ze om de 2 dagen zo'n beetje 700ml water!
                          De dagen dat geen water geef, doe ik als lamp uit is ff benevelen met plantenspuit!
                          20160322_200139.jpg20160322_200201.jpg20160323_202117.jpg
                          20160323_202120.jpg
                          Fijne avond!

                          Comment


                            Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                            Hallo iemand ervaring met deze ledgrowshop en toevallig met deze led het is een cobled en vervangt 400 hps!20160325_170414.jpg20160325_170426.jpg20160325_170506.jpg20160325_170559.jpg20160325_170607.jpg
                            20160325_170546.jpg
                            Wat zeggen jullie er van,ik vindt wel wat!! maar ben geen kenner,iemandt die hier wat over kan zeggen!

                            Comment


                              Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                              Die led verkopers roepen doorgaans maar wat. Als ze niet zeggen welke leds/cobs er in zitten of een verklaring geven van de geproduceerde hoeveelheid licht dan heb je er niets aan.

                              Al kan ik me best voorstellen dat je met zo'n 800W COB/led armatuur een 400W HPS kan vervangen.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                                @wietefras
                                Jij vindt het niks dus?
                                Kan ik van jou zeker aannemen je ben de man van de ledvelichting op dit forum!!
                                Dan heb je die van spectrumking ook wel gezien wat vind je daar van? Wel stukie duurder!
                                Maar zelf bouwen gaat t niet worden!!dus zit te kijken wat de beste koop is voor me geld? Heb jij een idee,van nouw dat zou ik ook nog wel in me tent hangen?

                                Comment

                                Bezig...
                                X