Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

    Zit je nouw op me vrouwtje te geilen hahahahahahahah!!

    Comment


      #92
      Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

      Wat wietefras zij,zet me weer aan het denken!!staan me plantjes er wel of niet goed bij!!!??? het geleblad heb ik wel verklaring voor maar is die wel juist en er zijn hoop vergelings problemen maar kan deze ff niet duidelijk krijgen? Het hangende blad wat zou dat kunnen zijn? En dan het klauw verhaal,dat plantje zie ik maar als verloren!!of loop nu weer te hard van stapel en moet ik door gaan met wat ik doe?

      Comment


        #93
        Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

        Dat afhangend blad zou een teken kunnen zijn dat ze te nat of te droog staan. Op zich geen probleem, maar als het daardoor komt wel iets om te veranderen. Zoals je zegt, het kan ook helemaal niets zijn en gewoon de stand van de tijd van de dag ofzo.

        Dat klauw plantje zou ik wel proberen uit te vogelen wat haar probleem is. Anders heb je het wellicht een volgende ronde weer. Staat ze niet op de kou/tocht? Of wellicht in te zwaar bemeste grond? Er zijn vast nog veel meer mogelijke oorzaken. Misschien even googlen en kijken of iets je bekend voor komt. Desnoods in het engels op "claw leaves".

        Hopelijk komt FlintStoned nog even langs, want die is toch beter in het herkennen van plant problemen.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #94
          Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

          Die is volgens mij heer en meester daar in!!
          Het zijn me eigen plantjes kijk je toch anders naar als dat een ander dat doet!! Dus als iemand wat aan geeft schiet gelijk in de denk modus! Of paniek hahahaha hoe je het noemen wil

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          En was al aan het lezen geweest heb wel het ene en ander kunnen vinden maar nog niet echt duidelijk hoe op te lossen daar moet ik even wat tijd in steken!van het weekend ff goed lezen!

          Comment


            #95
            Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

            20151211_184223.jpg
            Maak me nu toch wel beetje zorgen!!
            Staan ze nu te nat?zo te voelen niet!!
            Overschot aan voeding? Kan maar blijf ver onder t schema van biobizz
            Zoek wel,maar echt duidelijk krijg ik het niet voor me zelf!!
            En wel het graag tegen gaan of inidergeval begrijpen!!maar ja daar draait helen kweken om

            Comment


              #96
              Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

              Van morgen hingen me planten slap gauw water gegeven!! Te nat staan was niet het probleem!hopen dat ze bij trekken!! dacht dat het redelijk ging maar valt toch tegen helaas!!

              Comment


                #97
                Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                Ja, de benodigde hoeveelheid water bepalen is niet makkelijk. Of de plant echt droog of zeiknat staat zou je overigens wel moeten kunnen merken als je de pot optilt. Ik heb de eerste paar kweken de potten ook wel gewogen om te zien hoeveel water er verdwenen was.

                Een tensiometer kan ook helpen (Blumat Digital Tensiometer). Die steek je in de grond en dat geeft dan aan in hoeverre er water er beschikbaar is voor de wortels.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #98
                  Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                  Grote potten slurpen wel wat ,ik had ook enkele 65L staan ,en nu met de knip te hebben en de aarde eruit te halen
                  om wat opkuis te doen merk ik dat heel goed ,kregen om de dag 1,5L water ,soms met voeding ,soms niet ,wel steeds
                  op ph ,maar dat doet er niet toe ,ik dwaal af ...,feit is dat grote potten slurpen ,mijn grond was zeker niet vochtig ,en dat
                  ondanks om de paar dagen de nodige liters te geven ,de potten zitten wel vol ,vol wortels ,dus denk dat die plantjes wel
                  serieus zuipen als ze in zo potten staan. Had het ook niet gedacht ,...zo een tensio meter zo in dat geval zeker niet slecht
                  zijn.
                  Had ook soms da ik binnen kwam en dat er wat blaadjes hingen ,dus ik gaf dan water en binnen het uur terug gelukkig.
                  Ik heb volgens mij dus te weinig water gegeven ,aangezien dat niet vochtig was ,tis wikken en wegen het water geven.
                  En met jouw potten zal het zeker nog vlugger verdampen denk ik ...

                  Comment


                    #99
                    Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                    He zijn juist de gesloten potten waar ze hingen de airpots kan je inderdaat slokkie meer geven!!ben nu aan het werk hoop dat ze straks weer beetje beter bijstaan!

                    Comment


                      20151212_184311.jpg20151212_184321.jpg20151212_184338.jpg
                      20151212_184350.jpg
                      Prettige avond mensen!!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      En ga ik zo'n tensionmeter zekker halen!! En denk toch ook dat ec meter ga aan schaffen om dat ook maar te gaan meten!!want meten is weten!! Hoop zo dat het geleblad probeem weg krijg met voeding doe ik kalm aan en water met beleidt, me potten voelen nu licht!! En het wateren elkedag of om de dag beetje wat de plant aan geef!!

                      Comment


                        Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                        Avondt ik heb het plantje met claw!!! de nek om gedraait,dat ging um niet meer worden!! De rest staad er nog redelijk bij ze staan onder me rek en raken het zo wat aan dus de leuke tijd,komt er aan!!kan bijna gaan binden, dan naar 12/12 duurt ff maar dan heb je ook wat!!hoop ik!
                        Hier wat fotos
                        20151214_184802.jpg20151214_184810.jpg20151214_191953.jpg20151214_192031.jpg20151214_192247.jpg20151214_192311.jpg

                        Comment


                          Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                          De rest doet het uitstekend. Vreemd van die ene dan want claw ligt meestal aan het klimaat.

                          Aan de views te zien krijgt uw vriendin hier meer aandacht dan uw planten

                          Comment


                            Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                            De rest ziet er mooi uit.

                            Wellicht dat die claw ook een ander phenotype was. Ik heb uit zaad ook wel gehad dat ik compleet verschillende planten kreeg. Zag duidelijk de genetica van de verschillende voorouders terug. Dan kan het dus ook gebeuren dat ze andere behoeften hebben.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                              Thanx mannen
                              @beowulf of ik heb mazzel dat de rest ook niet zo is geworden!!heb problemen gehad met temp. Waar ik beetje telaat achter kwam dus heb geluk dat het er maar 1 is !!
                              @wietefras van de 3 zaden die goedingen waren ze alle drie anders was niet echt een pijl op te treken!!uit eindelijk vindt ik dat ik maar 1 echt goed gelukte chocolope heb!!20151214_184802.jpg

                              Comment


                                Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

                                Mooi topwerk. Staat er best goed op vind ik.

                                Comment

                                Bezig...
                                X