Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

test led spectrum king 400

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    test led spectrum king 400

    Korting op 420shop
    IMG_4665.jpg

    #2
    Re: test led spectrum king 400

    Ha dat is een leuk armatuur. Kwam een paar dagen geleden al ter discussie. Ben benieuwd hoe die bevalt.

    Hoe groot is je tent?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: test led spectrum king 400

      dr 90 voor de vegetatie
      dr 150 voor de bloei anders geen plaats voor ontvochtiger - verwarming

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      info:
      kweek is puur voor mezelf, dus zo weinig mogelijk voeding om zo lang mogelijk te kunnen blowen

      goeie reports gelezen over spectrum, dus eentje besteld (scheur in de portefeuille)

      9xLK uit zaad

      grtz

      Comment


        #4
        Re: test led spectrum king 400

        En welke heb je precies, beetje meer info mag best ..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: test led spectrum king 400

          440 watt is wel heel erg weinig voor een 150x150 tent.

          Heb je die verwarming nodig voor als de lamp uit is?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            spectrum.jpgsp1.jpgsp2.jpg
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: test led spectrum king 400

              De lamp in een kleinere tent geeft een een hogere lichtdruk en dat zorgt juist voor compactere wiet (hogere kwaliteit). Dezelfde lamp in een grotere tent geeft een lage lichtdruk over een groter oppervlak voor meer wiet (hogere kwantiteit) met als nadeel minder compacte tot fluffy wiet.

              Anyway, ben benieuwd naar hoe deze lamp je gaat bevallen. Ben zelf ook erg blij met mijn zelfbouw led armatuur.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: test led spectrum king 400

                heb je verslag gelezen, ONGELOOFLIJK
                knap wat je zelf gemaakt hebt en een FANTASTISCH resultaat

                je hebt volledig gelijk ivm dr 90, maar heb teveel last van tpr daarom moet ontvochtiger er bij kunnen

                de leds schijnen hard, maar het geheel weegt wel iets (11kg) en het is redelijk groot. Dus ivm max hoogte is het ook aanpassen,
                de voorgeschreven minimumafstand tussen lamp en crop is 45cm

                Comment


                  #9
                  Re: test led spectrum king 400

                  Bedankt. Ik heb een paar keer een ontvochtiger aan gehad. Het was toen tijden lang regenachtig en de LV in huis was al 70-80% en daar komt de transpiratie van de planten dan nog bij. Ik had het ding er echter gewoon naast gezet bij de inlaat.

                  Als je het oppervlak vergroot zul je ook de afstand tot het gewas wel wat moeten vergroten om het geheel goed te belichten. Al begrijp ik dus dat je feitelijk op een kleiner oppervlak kweekt en er dan wat ruimte omheen vrij hebt voor de appraten.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: test led spectrum king 400

                    idd gebruik dan maar 1 vierkante meter, en heb 1,5 ter beschikking
                    heb hier altijd de pech dat het weer regenachtig is de laatste weken van de bloei, doet zooooo pijn als je in de vuilbak moet gooien..

                    en om betere kwaliteit de lv elke week afbouwen tot 40% voor de laatste weken, zal de kwaliteit ten goede komen.
                    omgeving is heel belangrijk

                    wietefras, denk dat jij een professor bent in het groene medicijn, kan jij me soms aanbevelen waar ik de echte og kush zou kunnen bestellen? alvast bedankt

                    1,38/W LED halen moet een gevoel geven zoals sex met je beste vriend zijn vrouw, UNFUCKING BELIEVEBLE

                    Comment


                      #11
                      Re: test led spectrum king 400

                      @Spectrumking, wat een apart vergelijk maak je ?

                      Ben wel benieuwd naar je lamp Heb je ook de wat minder voor toprot gevoelige strains geprobeerd ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: test led spectrum king 400

                        Ja balen als het gaat rotten op het eind. Hou ook altijd mijn hart vast als ze van die dikke toppen hebben en het is weken van dat natte pokkeweer. Al valt het in de winter wel mee, dan staat toch de verwarming aan en dan is het in huis een stuk droger.

                        Ik zou ook niet weten waar je de echte OG Kush krijgt, maar de zaden van Reserva Privada (DNA genetics) zijn toch wel een goeie? Eventueel zelf uit een stel planten de beste pheno uitselecteren.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: test led spectrum king 400

                          Ontvochtiger buiten de tent doet beter zijn werk dan in de tent. Buiten de tent is het dan doorgaans kouder, dus de lucht kan minder water aan. Binnen de tent is het warmer. Op een paar uur tijd haal je met een goeie ontvochtiger buiten de tent de LV van 80% naar 55%, die lucht zuig je dan in de tent waar die door de warmte nog wat verder daalt.
                          Vooral tijdens de nacht wordt de LV een probleem, dan daalt de temperatuur terug. Ik heb nu voor de tweede keer een snowfruit staan en voor de tweede keer heeft ze der last van. De rest niet of amper. Ken het probleem, niks lastiger dan toprot.

                          Comment


                            #14
                            Re: test led spectrum king 400

                            heb een vol automatische instelbare ontvochtiger, zal zien wat het geeft.

                            haat tpr, kan je run nooit afwerken dan, dus het volledige potentieel wordt dan niet bereikt...

                            thx voor tip wietefras, ga ze der eens bestellen bij DNA

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X