Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode
Prachtige toppen geworden inderdaad. Ze hebben me gisteren verleid een tientje Lemon Haze bij de shop te halen, maar die was lang niet zo mooi
(en ws. minder lekker)
Well done, zoals ik er tegenaan kijk (als leek, dat wel): Ontzettend geslaagd!
Prachtige toppen geworden inderdaad. Ze hebben me gisteren verleid een tientje Lemon Haze bij de shop te halen, maar die was lang niet zo mooi
Well done, zoals ik er tegenaan kijk (als leek, dat wel): Ontzettend geslaagd!

..met omwegen en akkefietjes ben ik toch een zeer gelukkig man met mijn alleereerste kweekje ooit!!!!!!! vandaag ga ik de laatste twee doen..amai wat een werk manman haha..maar goed dat ik hanschoenen had want twas net alsof er lijm opzat
..nu nog wachten op het resultaat van smaak en gewicht!!! ik dacht al eens even wat fotos te posten van de slachtpartij gisteren ...straks meer fotos vant totaalplaatje als ik alles om heb...op het blad papier is de opbrengst van het eerste plantje... ik doe ze een voor een om en hang plant bij plant bij elkaar omdat sommige er beetje beter/witter uitzagen...ga deze nu laten drogen dage of tien en dan ontstengelen/wegen en dan kunnen ze lekker doorijpen in de homemade potten hehe
ik heb nog enkele fotos genomen..wel geen superkwaliteit maar alleen maar om een beeld te geven van de situatie hier..ik denk een gr of 3 minitopjes voor de rest allemaal mooi compakte toppen die staan te popelen om de poten in te gaan om te curen
ps.eens ze goed droog zijn regel ik wel een goede camera voor wat fatsoenlijke fotos

Comment