Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Royal highness

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek Royal highness

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb dus geen ervaring in het kweken van cannabis, en dus zou ik graag van jullie expertise gebruik maken.
    Een paar dagen geleden ben ik voor het eerst begonnen met 4 zaadjes van royal highness.
    Ik heb ze laten ontkiemen in jiffy's, en de eerst is nu bijna 24 uur uitgekomen.
    en nu al de eerste vraagjes :

    de laatste heeft nog altijd het zaadje rond zijn blaadjes,komt dit goed?
    ik heb enkel een spaarlamp boven het bakje,dus wanneer mogen deze naar de kweektent onder 400w hps ?(ik ga ze dan wel verplanten in een potje met biobizz light mix, en dan uiteindelijk in 18l potten met allmix)
    Ik heb ook op het forum gelezen dat de lamp op 40 a 45 cm moet komen, maar moet je niet hoger beginnen?
    Ze zijn nu vier dagen geplant in de jiffy's, de coco's zijn er nog vrij donker uit maar moet ik nog water bij geven ?(ze hebben vandaag een paar druppels gehad met een pipetje)
    De eerste foto's :
    20160215_140537.jpg

    20160215_123729.jpg

    Gr,Kris.

    #2
    Re: Eerste kweek Royal highness

    Dat zaadkapje gaat er vanzelf afvallen naar mate ze groter word.
    Je kan der helpen door het wat nat te sproeien met een plantenspuit en erna voorzichtig met een pincet het eraf te halen.

    Maar in wezen in de natuur komt er ook niemand met een spuit en een pincet langs dus geduld hebben

    zaailingen en water geven (altijd met mate)

    Oja stel jezelf even voor in members sectie (dan komt hulp en vragen altijd goed)

    Suc6 met je kweekje verder
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek Royal highness

      hoi,
      We zijn nu een paar dagen verder,en ze staan nu 2 dagen onder een 400w philips green power hps.