Dag 9 van kweekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweekvijver
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 129

    #46
    Re: Dag 9 van kweekje

    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
    Ze krullen wel heel erg de bladranden,.. je lamp staat er net te kort op!

    Heb de lamp inderdaad even een 5 cm hoger gehangen gisteren. Luchtvochtigheid gaat ook vrij hard omhoog een uurtje na het water geven. Dus regelmatig even de afzuiger wat harder om alles onder controle te houden.

    Aandikken van de toppen gaat toch vrij lekker. Had niet zoveel toppen verwacht in de autoflowers, maar bij 4 van de 6 hangt het toch echt goed vol.
    Een andere maakt iets minder aan, en de ene plant met de bladproblemen doet het 't minst van allemaal, maar toch ook zeker niet slecht.

    Voor zover vrij tevreden.
    Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
    Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

    Comment

    • Dkuttekop
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 416

      #47
      Re: Dag 9 van kweekje

      Zo, dit wordt een lange dag, maar slapen is toch niet mijn hobby. Ik schuif even bij!
      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

      Comment

      Bezig...