eerste binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kleine kers
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 104

    #16
    Re: eerste binnenkweek

    Oorspronkelijk geplaatst door Canna_Loop
    ik geef atijd stadswater aangezien ik niet echt zin heb iedere avond de regenput open te leggen... welke ph-waarde heeft regenwater dan?

    Hoi, het is niet altijd gezegd dat regenwater beter is, soms is stadwater beter. Het is te zien waar je woont. ik heb regenwater van 7.0 PH en ik heb stadswater van 6.2. dus bij mij is stadsw het best.

    Greeetttzzzz
    Why drink & drive i'f you can smoke & fly

    Comment

    • Canna_Loop
      Expert Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 92

      #17
      Re: eerste binnenkweek

      Oorspronkelijk geplaatst door kleine kers
      ik heb regenwater van 7.0 PH en ik heb stadswater van 6.2. dus bij mij is stadsw het best.

      Greeetttzzzz
      bij ons is het stadwater met een ph-waarde van 6.5 dus kdenk wel dat ik goed zit...
      ______Grtz______
      ---Canna_Loop---
      _______________

      Comment

      • kleine kers
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 104

        #18
        Re: eerste binnenkweek

        Oorspronkelijk geplaatst door Canna_Loop
        bij ons is het stadwater met een ph-waarde van 6.5 dus kdenk wel dat ik goed zit...
        Ja das juist kantje boortje, heb hier eens gelezen 5.7 is ideaal tot 6.2 ergens. greetzzzzz
        Why drink & drive i'f you can smoke & fly

        Comment

        • Canna_Loop
          Expert Stoner
          Member
          • Mar 2009
          • 92

          #19
          Re: eerste binnenkweek

          @Kleine kers - kdenk nie dat dit schadelijk is voor men spruitjes,anders ph- of ph+ gaan gebruiken zeker.

          thx voor reactie.

          en terwijl ik hier dan toch ben kan ik zowel een kleine fotoupdate doen

          ze doen het echt goed volgens mij,nog altijd zo wel 2achterkomers onderandere de tweeling...

          Geeft het nx dat ik ze in bloei ga zetten?
          kwil met kweekje voor de eerste keer beetje overzichtelijk houden en dus niet TE grote planten verkrijgen.
          Attached Files
          Last edited by Canna_Loop; 30 April 2009, 21:40.
          ______Grtz______
          ---Canna_Loop---
          _______________

          Comment

          • Canna_Loop
            Expert Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 92

            #20
            Re: eerste binnenkweek

            kleine update...
            ze doen het goed denk ik.de 4 getopte hun 2 nieuwe hoofdstammen zijn echt wel dik aan het worden volgens de grote ze hebben. zoveel te beter denk ik.
            Attached Files
            ______Grtz______
            ---Canna_Loop---
            _______________

            Comment

            • ijscoman1
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 1768

              #21
              Re: eerste binnenkweek

              Mooie foto's Canna Loop, je planten zien er netjes uit. Lekker kort en veel blad. Wanneer ga je ze in de bloei zetten denk je?

              Greetzz

              Comment

              • haze'o'lator
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 1273

                #22
                Re: eerste binnenkweek

                jep ze zien er goed uit...

                gaat nog een lekker veldje worden!

                grtzzz

                Comment

                • Canna_Loop
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Mar 2009
                  • 92

                  #23
                  Re: eerste binnenkweek

                  @ ijscoman- ze staan reeds in bloei van vorige week donderdag...

                  @ haze'o'lator- thx ej maat,kdoe men best :-p

                  UPDATE 08/05/09

                  ze staan nu een weekje in bloei en bij 1van9 beginnen de witte haartjes al te schieten...
                  kgeef ze nu om de 2 dagen BN-grond en wortelstimulator afwisselend.
                  de bladeren worden niet rost of krullen niet dus denk dat ik daarmee goed zit.
                  ook heb ik ze behandeling tegen bladluizen en ander klein venijn gegeven.
                  Attached Files
                  ______Grtz______
                  ---Canna_Loop---
                  _______________

                  Comment

                  • Canna_Loop
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Mar 2009
                    • 92

                    #24
                    Re: eerste binnenkweek

                    update...12/05/09

                    De laatste foto ergert me...
                    Volgens mij hermafrodiet,kzal zien... Khoop dat men oogt er niet me bestuifd word...
                    Moet die er direct uit of niet?
                    Of is dit toch een vrouwtje?
                    Kheb een post geplaatst in "Binnenkweek vragen"
                    Khoop op een snelle reactie...
                    Attached Files
                    Last edited by Canna_Loop; 13 May 2009, 22:07.
                    ______Grtz______
                    ---Canna_Loop---
                    _______________

                    Comment

                    • kleine kers
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2009
                      • 104

                      #25
                      Re: eerste binnenkweek

                      hoi, je plantjes gaan wel lekker
                      het is iets te vervan getrokken, heb je geen closeup stand op je camera?
                      maar volgens ik kan zien, denk ik het wel.
                      ik heb dit ook gehad bij 1 plant, en heb dit gezien rond de 3 week bloei, kan komen door stress zeggen ze. Als er teveel balletjes aanhangen kan je ze voorzichtig wegknippen of plant wegdoen. Maar het is tezien wlk soort balletje het is.

                      greetzzz
                      Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                      Comment

                      • pothoofd
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Mar 2009
                        • 61

                        #26
                        Re: eerste binnenkweek

                        ziet er zeer goed uit, gezonde plantjes !
                        when u feel bad cuz of the wine
                        just smoke a joint and u'll feel fine

                        Comment

                        • Canna_Loop
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Mar 2009
                          • 92

                          #27
                          Re: eerste binnenkweek

                          Oorspronkelijk geplaatst door kleine kers
                          hoi, je plantjes gaan wel lekker
                          het is iets te vervan getrokken, heb je geen closeup stand op je camera?
                          maar volgens ik kan zien, denk ik het wel.
                          ik heb dit ook gehad bij 1 plant, en heb dit gezien rond de 3 week bloei, kan komen door stress zeggen ze. Als er teveel balletjes aanhangen kan je ze voorzichtig wegknippen of plant wegdoen. Maar het is tezien wlk soort balletje het is.
                          kheb het dan maar verwijderd...ze hangden echt overal.khoop dat de rest er niet van hoeft meegenieten. en nee kheb geen close-up stand,maar kprobeer zo duidelijk mogelijk

                          Oorspronkelijk geplaatst door pothoofd
                          ziet er zeer goed uit, gezonde plantjes !
                          thx,we doen ons best he.

                          de witte haartjes beginnen mooi te schieten, maar spijtig genoeg zat er dan toch een hermafrodiet tussen men vrouwelijke spruitjes...
                          er hangden al teveel balletjes om ze allemaal weg te snijden dus heb ik "het" mooi verwijderd.
                          en toen waren ze nog met 8...

                          de tweeling zal oon niet zo'n ferme worden,het ene kleine achterkomende gedeelte zit helemaal weggestoken onder de andere dus kan die niet voldoende groeien mijn gedacht.maar kan die ene toch niet platrekken om 1 topje te krijgen aan het kleintje?

                          aangezien die hermafrodiet eruit is houd ik nu nog 3 getopte over.

                          so i dont wurry,... about a thing,....
                          Attached Files
                          ______Grtz______
                          ---Canna_Loop---
                          _______________

                          Comment

                          • Canna_Loop
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Mar 2009
                            • 92

                            #28
                            Re: eerste binnenkweek

                            update 20/05/09

                            ze doen het goed denk ik... hun groei is in de rem gegaan,en de bloei in volle gas!!...
                            kheb me ook een davin fancontroller aangeschaft,scheel een hoop werk.
                            meer heb ik infeite niet te melden,en anders wist je het wel...
                            Attached Files
                            Last edited by Canna_Loop; 20 May 2009, 21:18.
                            ______Grtz______
                            ---Canna_Loop---
                            _______________

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #29
                              Re: eerste binnenkweek

                              je hebt t goed voor elkaar!je dames zien dr gelukkig uit,je krijgt strax alle liefde weer terug

                              Comment

                              • Flip Hasjkip
                                Wicked Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Sep 2008
                                • 3595

                                #30
                                Re: eerste binnenkweek

                                Oorspronkelijk geplaatst door Canna_Loop
                                so i dont wurry,... about a thing,....
                                Cause every little thing..... will gonna be allright.....


                                Leuke bloempjes heb je daar !! Netjes, voor 3 weken bloei !
                                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                                Comment

                                Bezig...