eerste binnenkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Comment
-
Re: eerste binnenkweek
@Kleine kers - kdenk nie dat dit schadelijk is voor men spruitjes,anders ph- of ph+ gaan gebruiken zeker.
thx voor reactie.
en terwijl ik hier dan toch ben kan ik zowel een kleine fotoupdate doen
ze doen het echt goed volgens mij,nog altijd zo wel 2achterkomers onderandere de tweeling...
Geeft het nx dat ik ze in bloei ga zetten?
kwil met kweekje voor de eerste keer beetje overzichtelijk houden en dus niet TE grote planten verkrijgen.Last edited by Canna_Loop; 30 April 2009, 21:40.______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Re: eerste binnenkweek
kleine update...
ze doen het goed denk ik.de 4 getopte hun 2 nieuwe hoofdstammen zijn echt wel dik aan het worden volgens de grote ze hebben. zoveel te beter denk ik.______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Comment
-
Re: eerste binnenkweek
@ ijscoman- ze staan reeds in bloei van vorige week donderdag...
@ haze'o'lator- thx ej maat,kdoe men best :-p
UPDATE 08/05/09
ze staan nu een weekje in bloei en bij 1van9 beginnen de witte haartjes al te schieten...
kgeef ze nu om de 2 dagen BN-grond en wortelstimulator afwisselend.
de bladeren worden niet rost of krullen niet dus denk dat ik daarmee goed zit.
ook heb ik ze behandeling tegen bladluizen en ander klein venijn gegeven.______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Re: eerste binnenkweek
update...12/05/09
De laatste foto ergert me...

Volgens mij hermafrodiet,kzal zien... Khoop dat men oogt er niet me bestuifd word...
Moet die er direct uit of niet?
Of is dit toch een vrouwtje?
Kheb een post geplaatst in "Binnenkweek vragen"
Khoop op een snelle reactie...Last edited by Canna_Loop; 13 May 2009, 22:07.______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Re: eerste binnenkweek
hoi, je plantjes gaan wel lekker
het is iets te vervan getrokken, heb je geen closeup stand op je camera?
maar volgens ik kan zien, denk ik het wel.
ik heb dit ook gehad bij 1 plant, en heb dit gezien rond de 3 week bloei, kan komen door stress zeggen ze. Als er teveel balletjes aanhangen kan je ze voorzichtig wegknippen of plant wegdoen. Maar het is tezien wlk soort balletje het is.
greetzzzWhy drink & drive i'f you can smoke & flyComment
-
Re: eerste binnenkweek
kheb het dan maar verwijderd...ze hangden echt overal.khoop dat de rest er niet van hoeft meegenieten. en nee kheb geen close-up stand,maar kprobeer zo duidelijk mogelijkhoi, je plantjes gaan wel lekker
het is iets te vervan getrokken, heb je geen closeup stand op je camera?
maar volgens ik kan zien, denk ik het wel.
ik heb dit ook gehad bij 1 plant, en heb dit gezien rond de 3 week bloei, kan komen door stress zeggen ze. Als er teveel balletjes aanhangen kan je ze voorzichtig wegknippen of plant wegdoen. Maar het is tezien wlk soort balletje het is.
thx,we doen ons best he.
de witte haartjes beginnen mooi te schieten, maar spijtig genoeg zat er dan toch een hermafrodiet tussen men vrouwelijke spruitjes...
er hangden al teveel balletjes om ze allemaal weg te snijden dus heb ik "het" mooi verwijderd.
en toen waren ze nog met 8...
de tweeling zal oon niet zo'n ferme worden,het ene kleine achterkomende gedeelte zit helemaal weggestoken onder de andere dus kan die niet voldoende groeien mijn gedacht.maar kan die ene toch niet platrekken om 1 topje te krijgen aan het kleintje?
aangezien die hermafrodiet eruit is houd ik nu nog 3 getopte over.
so i dont wurry,... about a thing,....Attached Files______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Re: eerste binnenkweek
update 20/05/09
ze doen het goed denk ik... hun groei is in de rem gegaan,en de bloei in volle gas!!...
kheb me ook een davin fancontroller aangeschaft,scheel een hoop werk.
meer heb ik infeite niet te melden,en anders wist je het wel...
Last edited by Canna_Loop; 20 May 2009, 21:18.______Grtz______
---Canna_Loop---
_______________Comment
-
Comment




Comment