FOTO'S KOMEN NOG, EVENALS VERVOLGEN
Jooow da manne! het is weer zover, weed is in the air! Kvoelme helemaal vrolijk
(en das niet door de wiet maar door het feit datk n nieuw kweekje ben begonnen :p ).
Dit zou eigenlijk bij de micro kweek moeten staan, maar ik zet het lekker toch hier:p. Of één vd mods verplaatst het wel
.
Ik had dus een aquarium, 40 op 20cm, en ik dacht: als ik dat nu eens ombouw tot een kweekkastje, dan in een verhuisdoos zet (we zijn al een tijdje geleden verhuisd maar desondanks staat het hier nog vol :p ) en zie dat er stroom naartoe gaat en ik de lucht afgevoerd krijg? Prachtig toch?
Er zitten 3 spaarlampen in (3x 16watt kleurcode 840 --> 820 in bloei). Een klein computerfannetje dat (op het moment) belachelijk veel lawaai maakt, maar dat wordt in ordde gebracht. Zijwanden zijn bekleed met zilverfolie, ik heb gewoon heel de bodem volgepleurd met grond en euh, dat is t zo'n beetje
.
Iedereen zit nu te roepen van: 3plantjes?!? In zo een klein kasje!?! Ik weet het ik weet het, het is eigenlijk te klein maar toch zet ik kòppig door. Ik ben van plan mn meisjes direct intensief te toppen en daarna te scroggen, dan lukt het me wel
. En als ik in hoogte tekort schiet, wel dan breid ik toch gewoon uit?
Ik haal het deksel van m'n aquarium, plaats er een zelfgeknutselt tussenstuk op en zet het deksel dan daar op, simpel niet?
Ik heb royal queen seeds gekocht, 5, en effe 3 laten voorkiemen. Daar kwam er maar eentje van uit, maar toch heb ik ze alledrie geplant:p.
Eentje is dus daadwerkelijk uit de grond gekomen (maar ik had toch echt het idee dat dat niet het zaadje was dat voorontkiemd was :s ...). En nu maar afwachten hé!
Ik sluit jullie een fototje bij zodra ik kan, t' is echt mooi
FOTO'S KOMEN NOG, EVENALS Verslag VERVOLGEN
Jooow da manne! het is weer zover, weed is in the air! Kvoelme helemaal vrolijk
Dit zou eigenlijk bij de micro kweek moeten staan, maar ik zet het lekker toch hier:p. Of één vd mods verplaatst het wel
Ik had dus een aquarium, 40 op 20cm, en ik dacht: als ik dat nu eens ombouw tot een kweekkastje, dan in een verhuisdoos zet (we zijn al een tijdje geleden verhuisd maar desondanks staat het hier nog vol :p ) en zie dat er stroom naartoe gaat en ik de lucht afgevoerd krijg? Prachtig toch?
Iedereen zit nu te roepen van: 3plantjes?!? In zo een klein kasje!?! Ik weet het ik weet het, het is eigenlijk te klein maar toch zet ik kòppig door. Ik ben van plan mn meisjes direct intensief te toppen en daarna te scroggen, dan lukt het me wel
Ik heb royal queen seeds gekocht, 5, en effe 3 laten voorkiemen. Daar kwam er maar eentje van uit, maar toch heb ik ze alledrie geplant:p.
Eentje is dus daadwerkelijk uit de grond gekomen (maar ik had toch echt het idee dat dat niet het zaadje was dat voorontkiemd was :s ...). En nu maar afwachten hé!
Ik sluit jullie een fototje bij zodra ik kan, t' is echt mooi
FOTO'S KOMEN NOG, EVENALS Verslag VERVOLGEN

Comment