Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x northenlight AF! Raad is zeker welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x northenlight AF! Raad is zeker welkom!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ga voor het eerst paar plantjes op mijn balkon proberen te kweken. Ik heb er helemaal geen verstand van hoe alles werkt, wel vele veeeele verslagen gelezen! Dus iedere Hulp is geweldig.

    Dit is wat ik heb ;

    2x AF northenlight van het merk Magicseeds

    Potgrond
    PH meter(analoog)
    Ontkiemt in wcpapier

    Na het ontkiemen 2dagen in een potje/beker gepot

    1 staat nog in het potje (dag3)en gaat in een 40L badkuip.
    Andere staat in een 10L pot(hoop dat dat kan?)
    Attached Files

    #2
    Re: 2x northenlight AF! Raad is zeker welkom!

    in een 40 liter badkuip ist moelijk wassen gvd das wel krab aan.
    vertel eens wat mer mschien dat me interesse word gewekt
    .

    Comment


      #3
      Re: 2x northenlight AF! Raad is zeker welkom!

      Bedank voor je reactie flintstoned,

      Ik heb normale potgrond van de AH gekocht en een handje kalk van de gamma erdoorheen gemixt.
      Na het ontkiemen heb ik haar in een 10L emmer overgepot. (1) .. (2) wou ik gaan potten in een
      40L maar maak er maar een 20L van denk dan maar?

      Even voor de gemakkelijkheid plantje (1)en(2)

      Het andere plantje heb ik nog niet overgepot ik dacht als ik al wat verkeerds heb gedaan met plantje(1) kan ik met plantje(2) me fouten leren.

      Ik heb een phmeter van de gamma een analoog voor 10,- gekocht. Alleen valt my op waar ik het ook instopt hy op ph7 blyft staan. Heb een testje gedaan in azijn en dan springt ti na 5-6ph maar dat is onmogelyk? Heb veel over calibreren gelezen alleen dit een analoog zonder knopjes... dus valt niks te calibreren tog? Ik zal zo even wat fotos uploaden van me plantjes (1) en (2)