Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x white widow (fem) onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 8x white widow (fem) onder 600 watt

    hoi,

    de update zal nog even op zich laten wachten ik heb namelijk een nieuw mobieltje maar ik krijg langs geen kanten die foto's op mijn pc

    ik zorg dat er zo rap mogelijk een update komnt

    greetz,

    Comment


      #47
      Re: 8x white widow (fem) onder 600 watt

      hoi allemaal, sorry voor mijn late update , de planten zijn ondertussen 14 dagen om en de wiet is mooi droog , echt veel knipwerk was het niet de meeste bladeren waren er al afgevallen, de ene plant die het meest last had van de spint was een echte tegenvaller ze was redelijk compact en de toppen van de zijstengels groeiden dicht bij de stam aan waardoor er een soort holte is ontstaan , daarin kon de spint gewoon blijven doorkloten bij het knippen trok ik de toppen uit elkaar en wat bleek het was net witte zuikerspin, en vol van de spinnen , na het verwijderen van de spinwebben nog eens een flinke portie toprot die al doorgegaan was naar de hoofttop kwam mss 5 gr droog af , de andere 6 waren gelukkig rot vrij en er kwam in totaal 105 gram droog af


      om mijn topic nu toch een mooi einde te geven plaats ik hier nog een rookverslag en wat fotos


      het is een lekker wietje geworden met een zachte smaak , hoe langer het drogen hoe meer de echte ww geur naar boven komt, de toppjes zijn echt keihard . veel fluf zat er ook niet echt bij , 5gram droog ongeveer
      bij het verkruimelen ruik je de wiet nog beter. bij het opsteken proefde ik al een bekende smaak na een trekje of 3 kwam er een lichte high op op in mn hoofd . toen ik half weg zat aan mijn joint werd het toch een stevige lichamelijke stoned ik ben er erg tevreden van van die 5gr fluf maak ik deze namiddag een cake ben benieuwd , zal ook hier een proefverslag plaatsen van de cake .

      ik heb mijn tent nu opgevouwen en laat ik aan iemand anders over spijtig genoeg stond het ding erg in de weg op mijn slaapkamer, erg ambetant slapen met dat lawaai, kan hem ook nergens anders kwijt


      nu foto's
      Attached Files
      Last edited by mr.blueberry; 4 July 2009, 16:04.

      Comment

      Bezig...
      X