Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ripabrucy
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 139

    #136
    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

    Zijn ook nog maar twee dagen extreem weer,mooi in de midden overgeschakeld dan. Nu nog paar weken doorgroei en dan kan het beginnen met bewonderen

    Comment

    • Hoeloes
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 1051

      #137
      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

      Zo daar ben ik weer met een update:[emoji851]
      Vandaag m'n Webit 90 die bij m'n tent zat omgetoverd tot een scrognet en die geïnstalleerd op een hoogte van 45cm. M'n grootste dame is nu 45cm en de andere twee rond de 42cm.
      Ik zit nu in de laatste week pot voeding.
      Ik geef nu alleen nog maar water en soms met bio-heaven 1ml/l.
      Per dag per pot 300ml.
      Volgende week of misschien wat later ga ik beginnen met de rest van de voeding.
      Doordat ik zelf growmix(3wkn voeding) met batmix(6wkn voeding) en extra wormenmest heb gemengd weet ik niet zo goed wanneer ik precies moet beginnen met bijvoeden.
      Ik zal ze de komende tijd goed in de gaten moeten houden en zodra ik iets van tekorten zie zal ik gaan starten met bio-grow en de rest.



      Graag op en of aanmerkingen[emoji1360]


      I like it!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment

      • ripabrucy
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2016
        • 139

        #138
        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

        Gewerkt tijdens de slaap periode van de dames?

        Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

        Comment

        • Hoeloes
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2016
          • 1051

          #139
          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

          Nee, begonnen met licht aan en toen het licht net uit ging nog wat foto's gemaakt.
          Anders moest ik wachten tot 24.00u. [emoji23][emoji23][emoji23]


          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment

          • ripabrucy
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2016
            • 139

            #140
            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

            Staat je schema op 12 tot 24 uur dan? Net ziet er wel sjiek uit zo maar ben je niet bang dat je de plant eerder beschadigd zo met die kleine gaten?

            Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

            Comment

            • Hoeloes
              Advanced Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2016
              • 1051

              #141
              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

              De mazen zijn 5cm bij 5cm wat gebruikelijk is bij een scrognet.
              Als de mazen groter zijn wordt het al snel een steunnet.
              Verder hoop ik m'n dames niet te beschadigen.
              12.00u lamp uit 00.00u lamp aan.


              I like it!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment

              • ripabrucy
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2016
                • 139

                #142
                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                Ik zal gewoon gaan scrogge op 10 bij 10...heb ik een veiliger gevoel bij qua leiden en buigen. Met een reden zo de tijd staan? Zo heb je altijd de halve dag je tent aan......lastig als er bezoek komt?!

                Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                Comment

                • Hoeloes
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2016
                  • 1051

                  #143
                  Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                  In de nacht is het koeler om de lamp aan te hebben zomers.
                  Als het een warme zomerse dag is en de lamp staat aan dan worden de temperaturen zo hoog.
                  Bezoek is geen probleem en ik heb de hele ochtend de tijd om m'n dagelijkse bezigheden in de tent te doen. Dus ik kan bezoek ontvangen van 12 tot 00.00u.
                  Ik snap het probleem niet helemaal.
                  M'n tent is fluister stil en staat niet in de woonkamer.



                  I like it!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment

                  • ripabrucy
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2016
                    • 139

                    #144
                    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                    Oké ieder zijn indeling uiteraar,ik ga dadelijk voor de 20-08 uur.
                    En geen problemen,gewoon interesse!

                    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                    Comment

                    • Hoeloes
                      Advanced Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2016
                      • 1051

                      #145
                      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                      Ooh ik dacht dat van 12.00u/00.00u het beste was ivm. de warmte overdag. Maar 20-08u is natuurlijk ook goed, als ze maar 12/12 staan.
                      Die problemen daarmee doelde op dat ik de link met het bezoek en de tijden van lamp aan/uit niet begreep.



                      I like it!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment

                      • ripabrucy
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2016
                        • 139

                        #146
                        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                        Misverstand is snel gemaakt met het typen [emoji6] Ik kies voor de daguren donker,vanwege kans op bezoek. Als ik dan de stekker eruit moet trekken,is het niet zo erg. Ook is mijn tent absoluut niet fluisterstil....al zeker niet met de leds aan.

                        Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                        Comment

                        • Hoeloes
                          Advanced Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2016
                          • 1051

                          #147
                          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                          Ik wist niet dat die fans van die leds zo'n lawaai maakte, maar dat is wel goed om te weten. Ik slaap op een meter afstand van m'n tent. [emoji99][emoji42]
                          Wat betreft dat scrognet, mocht het te moeilijk gaan kan ik altijd een lijntje verwijderen hier en daar.
                          De mazen van dit net zijn orgineel 10x10 en ik heb ze zelf verkleint naar 5x5.



                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #148
                            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                            ik zou er zoveel over kunnen zegge maar tjah,...

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #149
                              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                              Ik heb liever een metalen net van een omheining. 5 op 10, zoiets. Werkt voor mij het makkelijkst en ik kan het net buigen voor een half pipe. Heb je nog een iets groter rendement.

                              Comment

                              • Hoeloes
                                Advanced Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2016
                                • 1051

                                #150
                                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                                Thx Beowulf, mooie tip voor m'n volgende kweek.


                                I like it!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                                Comment

                                Bezig...