Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is er nou met mijn plantje? help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

    Je zegt dat ze er sterk van worden, ik ben het daar niet mee eens. Ze kunnen tegen een bui en het is niet altijd de moeite om ze te gaan verplaatsen, maar afschermen van regen en wind zal altijd beter zijn dan ze er te laten in staan. Zeker een dag als vandaag, regen regen en nog is regen. Toch over heel Belgie en de zuidelijke helft van Nederland volgens buienradar.

    Comment


      #17
      Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

      Daar heb je gelijk in had even wat gekregen zaad (slecht zaad) toch "mooie" planten uitgekomen even als proeftest van wat kan zo'n wietplant nou aan nou ik kan je zeggen ze houden een hoop vol maar op een gegeven moment zijn ze toch echt aan het einde van hun latijn...maar goed iemand enig idee hoe lang nog?

      Comment


        #18
        Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

        Zo is het Pablo, je moet kweken op de manier die jij prettig vind.
        Wat ik prettig vind kan voor jou slapeloze nachten betekenen, dat moet je dan ook niet doen

        Je plantje staat er mooi bij, als ze net 3 weken bloeit dan moet ze nog zeker week of 3, 4. Als je plant al bloeit kan je ook beter niets op de toppen spuiten. En aangezien het je eerste plantje is, niet steeds in de top knijpen, daarmee riskeer je ook toprot.

        Ik zou je pas ontkiemde plantjes wat beschut houden, zowel voor de regen als felle zon die ze van de week weer even verwachten.

        Heb je geen mogelijkheid om buiten iets van beschutting te maken zodat je niet steeds met 4 potten hoeft te slepen?

        Edit: Als een stengel buiten wat heen en weer gaat door de wind zal de stengel altijd wat steviger worden, zo bedoelde ik het sterker worden.
        Last edited by Stemma; 2 August 2016, 13:00. Reden: Edit
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

          Oh fijn om te horen, nee ik heb de buds nog amper aangeraakt alleen lichtjes om een vuiltje te verwijderen en op de buds heb ik express niks gespoten met mijn hand afgeschermt en alleen de bladeren bespoten, alleen de onderste ''popcornbuds'' zijn misschien lichtjes geraaks door de mistspray maar er is dus geen spraken van een vroege nood oogst? en buiten kan ik denk ik wel een transpirerend zeil over mijn schutting en schuur vestigen maarja dan hebben ze alleen van boven licht dus dat wordt em niet.

          Comment


            #20
            Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

            Je moet eens kijken bij greenspan folie.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #22
                Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                Good work, maar heb al maanden lang lopen slepen en zweten met kloten zaad nu perfect zaad besteld en woon nog bij mijn ma en die wil niet dat er steeds 5 planten voor de schuifpui staan snap je? Heb ze nu ook boven naar mijn kamer verplaatst daar ga ik veder kweken, Heb lekker mijn tuin aan het zuiden de schuifpui aan het zuiden en mijn kamer aan het zuiden dus ze krijgen altyd de goede zuidelijke licht. Is bijna het zelfde toch of je nou buiten in een kas kweekt of voor een grote raam binnen?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Ik zie geen beestjes meer elkel kleine dode zwarte verdort blad wel verwijderd voor dat daar nog meer ongedierte of af komt maar moet ik mij nu veder zorgen maken? In die 10 dagen dat ik op vakantie was hebben die beesten mijn vrouwtje flink aangevreten dat is nu over, maar wel die lelijke dingen op het blad.
                Last edited by Pablo Escobar; 2 August 2016, 17:13.

                Comment


                  #23
                  Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  Zo is het Pablo, je moet kweken op de manier die jij prettig vind.
                  Wat ik prettig vind kan voor jou slapeloze nachten betekenen, dat moet je dan ook niet doen

                  Je plantje staat er mooi bij, als ze net 3 weken bloeit dan moet ze nog zeker week of 3, 4. Als je plant al bloeit kan je ook beter niets op de toppen spuiten. En aangezien het je eerste plantje is, niet steeds in de top knijpen, daarmee riskeer je ook toprot.

                  Ik zou je pas ontkiemde plantjes wat beschut houden, zowel voor de regen als felle zon die ze van de week weer even verwachten.

                  Heb je geen mogelijkheid om buiten iets van beschutting te maken zodat je niet steeds met 4 potten hoeft te slepen?

                  Edit: Als een stengel buiten wat heen en weer gaat door de wind zal de stengel altijd wat steviger worden, zo bedoelde ik het sterker worden.
                  Hoi Stemma, sorry als ik stoor of een stomme vraag stel maar als ik haar laat af bloeien nog 3 a 4 weken hoeveel gram kan ik dan verwachten ongeveer als je nu zo naar de foto kijkt? een paar bladeren beginnen nu langzamer hand van buiten naar binnen geel te worden (Met de beestjes gaat het goed? denk ik? want ik heb ze niet meer... )

                  Groeten,
                  Last edited by Pablo Escobar; 5 August 2016, 23:53.

                  Comment


                    #24
                    Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Escobar View Post
                    ...Is bijna het zelfde toch of je nou buiten in een kas kweekt of voor een grote raam binnen?...
                    Nee.
                    Het glas van een kas (serre voor de Belgen) is vaak anders dan het glas wat je in huis hebt, en het klimaat in huis is beter geschikt voor mensen dan voor planten.
                    Zeker dubbel glas, wat meestal ook een coating heeft, beperkt het buitenlicht wel 20-30%
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                      Daarnaast is een kas geheel van glas, ook het dak (op het frame na dan). De planten in een kas staan dus van zon op tot zon onder in de zon. Achter een zuidraam heb je enkel gedurende de middaguren volle zon door het raam. In de ochtend en avond staat de zon erg schuin op een zuidraam en dan verlies je zelfs wel meer dan 30 % door reflectie.

                      Comment


                        #26
                        Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                        Kan wel kloppen ja, maar als we nou eens kijken naar de foto's van de toppen heeft een van jullie een schatting hoeveel gram ik er van af ga halen als ik haar nog zo'n 3 a 4 weken laat afbloeien?

                        Comment


                          #27
                          Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                          Ergens tussen de 0 en 20 gram droog ?
                          Er kan nog vanalles fout gaan.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                            0-20 klinkt leuk alleen 0 klinkt eigenlijk niet zo leuk...maar het is toch wel normaal dat de bladeren langzamerhand geel worden zal zo met een even kijken of ik wat foto's kan uploaden.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            IMG_20160806_114718[1].jpgIMG_20160806_114631[1].jpgIMG_20160806_114554[1].jpgIMG_20160806_114623[1].jpg De foto's! (plantje was flink aangerand door de insecten gelukkig zyn die nu weg.)
                            Last edited by Pablo Escobar; 6 August 2016, 10:57.

                            Comment


                              #29
                              Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                              veel te kleine pot!
                              Smoke weed every day!

                              Comment


                                #30
                                Re: Wat is er nou met mijn plantje? help

                                normaal is het niet dat je plant zo fuckup is das enkel door toedoen van de mens, jij dus.

                                Comment

                                Bezig...
                                X