Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hat is makkelijk commentaar geven op een forum, ik negeer dat en denk laat de lamp het tegendeel maar bewijzen
Plantos is een tevreden man, met de lamp er 40 cm boven doen ze het prima (lamp zit tegen Softbox aan een kan dus niet hoger) Toppen blijven zichzelf lekker oppompen en binnen heel de kast mooie toppen. Nog een paar weken en we weten hoe deze bad boy het gedaan heeft, ik ben zeer hoopvol... Hoop rond de 1 gram per watt te eindigen, zou mooi zijn gezien de strain en voor het eerst onder led
Ze moeten nog wel ff, ik oogst niet na bepaalde tijd maar nav trichomes kleur.
De dames bepalen wanneer ik stop met voeden en ze bijna om gaan. Denk nog week of 4.
De 8 dames lekker verwend met 30 gram Biogreen Lime+ per plant. Dit voor extra kalk en magnesium om aarde te pimpen, Bio style
Daar bij gaat een sauslepel Bacto Force, gunstige bacteriën voor het bodemleven. Dit goed mengen en rond plant verdelen.
Dan enkel water er bij en je dames zijn happy en de aarde is beter dan ooit
Voordeel van zoeken met de metaaldetector, tijden het graven vind ik veel mooie dikke wormen, deze gaan net als de muntjes mee naar huis Zo paar dagen terug circa 100 wormen aan de aardebak toegevoegd. Bemesten de boel en houden door hun gegraaf de bodem lekker luchtig!
Weer een heel druk weekend voor de boeg dus al op vrijdag een update...
Ze gaan lekker, blijven super donker en beginnen al lekker te rijpen (zie microscoop foto's, vergroting 45x)
Moet nog eens sterker loepje kopen die ik op telefoon kan klikken....
Een klein topje met wat rot moeten verwijderen, de rest ziet er nog onschuldig uit gelukkig.
Om vragen mbt oogten te beantwoorden; voorbloei vanaf 4 september, echte bloei 12 september. Soortje is 50 á 55 dagen ongeveer. Op zijn vroegst oogten vanaf 23 oktober ongeveer. Hou ze goed in de gaten en mijn loepje is mijn vriend.
Laatste keer water met voeding gegeven, vanaf nu spoelen met enkel water en rustig aan met de watergift ivm LV. Softbox op max.
Comment