Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het begin van de groene vingers test!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Het begin van de groene vingers test!

    Update!

    Gaat lekker met de dames...


    De mystery dame gaat erg hard....de leafs groeien de pot voorbij!
    Zal ik deze al overpotten of gelijk alle drie??



    Ze staan nu weekje in de lightmix dus begin nu met de helft aan groei voeding te geven.

    Feedback is welkom


    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

    Comment


      #92
      Re: Het begin van de groene vingers test!



      De gehavende critical dame was/is nog niet gediend van groei voeding,of te scheutig geweest met water ???
      Heb ze overgeplaatst naar groter bedje en zit nu nieuwe lightmix bij....heb enkel de bodem van deze nieuwe bedjes water gegeven.

      Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

      Comment


        #93
        Re: Het begin van de groene vingers test!

        Ik kijk ff mee... altijd spannend zo'n eerste kweek en o zo leerzaam. En je helemaal suf lezen in topics over bladproblemen...

        Oef.... wat is daar aan de hand? Als je bladproblemen fotografeert is het op zich wel handig om dat onder normaal licht te doen, is nu vrij moeilijk te zien door het paarse licht. We kunnen niet zien hoe groen het groen is en hoe de kleur van die bladpunten is.

        Ik heb verfomfaaide/verdraaide/misvormde blaadjes wel eens gezien in eigen kweekjes. Ik verdenk de genetica en meestal kwam het helemaal goed. Ik heb het onder verschillende soorten licht gezien (tl, hps, led) en met en zonder fan op het plantje, dus denk persoonlijk niet dat dat de hoofdoorzaken zijn. Wel verdenk ik temperatuur en hoe (te) nat je grondje is. Als er andere oorzaken zijn zou ik het ook graag vernemen, want ik heb slecht een paar groene vingers.

        De bladpuntschade.... wellicht inderdaad ff teveel voeding voor zo'n kleine dame...

        wacht ff de mening af van mensen met groenere vingers dan ik
        succes!!

        Comment


          #94

          Comment


            #95
            Re: Het begin van de groene vingers test!

            Ben benieuwd, wat zegt elmo dan? Of kijk ik met mijn neus?
            Sommige kneusjes gaan opeens weer als een speer, anderen zullen nooit meer wat worden... zolang je plek hebt gewoon lekker proberen er nog wat van te maken.

            Comment


              #96
              Re: Het begin van de groene vingers test!

              Haha nee niks mis met je ogen [emoji57]
              Elmo zei dat ik ze ff met rust moet laten....

              Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

              Comment


                #97
                Re: Het begin van de groene vingers test!

                Lol, soms is niets doen beter inderdaad

                Comment


                  #98
                  Re: Het begin van de groene vingers test!

                  Iet mis met de ogen?[emoji6] Als je maar lang genoeg in die led lamp kijkt[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
                  Wel mooi dat paarse licht, nu maar hopen dat die gehavende critical snel bijtrekt.
                  En iid. soms is even niets doen beter.
                  En zit er light mix niet ongeveer voor 2 wkn mest?


                  I like it!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment


                    #99
                    Re: Het begin van de groene vingers test!

                    Nou ik dacht 1 week bemesting....ma ze krijgen nu twee weken van me. Het zal wel loslopen met de dame....heeft gewoon iets meer aandacht nodig. Te lang paars kijken is ook niet goed

                    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                    Comment


                      Re: Het begin van de groene vingers test!

                      Zo na twee dagen rust komt er toch al de nodige verandering bij de dames.
                      De mystery dame gaat nog steeds super,daar hoef ik me geen zorgen om te maken. En dat terwijl zei als allerlaatste nog boven de grond kwam....nadat ze al opgegeven was.


                      De critical dames zijn dan weer apart geval. De gehavende dame begint gelukkig weer bij te komen van haar stress probleem en de andere heb ik maar ff geleid via een sate prikker. Ze was helemaal scheef gaan groeien in de grote pot. Nu staat ze weer mooi rechtop.


                      De dames heb enkel nog water gehad met purezyme.
                      Kan powerroots kwaad als je die te vaak geeft of is 1 keer per week genoeg?
                      Feedback is welkom

                      Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Het begin van de groene vingers test!

                        Op enkele dames na vind ik ze er prachtig uitzien, nice

                        Comment


                          Re: Het begin van de groene vingers test!

                          Enkele dames? Ik heb er maar drie! Zijn twee of drie foto per dame [emoji57]
                          Maar bedankt Meglow

                          Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                          Comment


                            Re: Het begin van de groene vingers test!

                            het is de warmte van vandaag denk ik, ben niet op mijn scherpst. Loop de hele dag al te prutsen

                            Er is er dus eentje die wat opstartproblemen had... ??

                            Comment


                              Re: Het begin van de groene vingers test!

                              Haha kan met dit weer gebeuren. Nou heb vanaf dag 1 al niet zo'n beste start met de dames. Juist de critical dames(4,5,6,7,8) kwamen vrij goed uit de propagator en de mystery dame (foto1,2,3) kwam nog opzetten terwijl ze al was opgegeven. De dame op foto 4en5 heeft sinds een paar dagen dus die kleur. Maar daar is nu dus nieuw groen aant komen

                              Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                              Comment


                                Re: Het begin van de groene vingers test!

                                typisch vrouwen, onnavolgbaar.............

                                Comment

                                Bezig...
                                X