na uren op het internet gezocht en gevonden te hebben denk ik dat scroggen de beste methode voor mijn ruimte is.
ik ben een beginnend kweker uut t hoge noorden, al jaren hobbymatig vrij amateuristisch aan het kweken.
nu wat geïnvesteerd en 2x 600 watt ergens opgehangen
mijn eerste ronde 500 gram silver haze van 40 stekjes die meteen op 12/12 gezet zijn, deze methode beviel me helemaal niet, iele lange planten
mijn ruimte zit onder een schuin dak is 3 meter lang 2 meter breed en 1,70 hoog in de punt, dus de hoogte is een probleem!
Daarom lijkt mij scroggen ideaal en plaats ik mijn kweekverslag om hopelijk enige feedback te krijgen van mensen met ervaring.
beschrijving van mijn ruimte:
2x 600 watt met zelfgemaakte adjust a wing kap van 2 meter lang en max 90 cm breed
1500m3 afzuiging met 2500m3 koolstoffilter
inblaas fan 550m3
buisventilator onder de lampen door
2 zwenkentilatoren
aardebak 1.80 lang 1.20 breed met 20 cm potgrond en perliet
ik wil scrogrek 2 meter lang en 1.50 breed maken en op 60 m hoogte plaatsen
met een paar dagen komen er 20 haze stekjes te staan, is dit teveel, te min, of een goeie keus?
zo gauw de kleintjes dr zijn zal ik foto's plaatsen.
ik hoop hier een leuk verslag te kunnen plaatsen met super eindresultaat!
laat snel weer van me horen
ik ben een beginnend kweker uut t hoge noorden, al jaren hobbymatig vrij amateuristisch aan het kweken.
nu wat geïnvesteerd en 2x 600 watt ergens opgehangen
mijn eerste ronde 500 gram silver haze van 40 stekjes die meteen op 12/12 gezet zijn, deze methode beviel me helemaal niet, iele lange planten
mijn ruimte zit onder een schuin dak is 3 meter lang 2 meter breed en 1,70 hoog in de punt, dus de hoogte is een probleem!
Daarom lijkt mij scroggen ideaal en plaats ik mijn kweekverslag om hopelijk enige feedback te krijgen van mensen met ervaring.
beschrijving van mijn ruimte:
2x 600 watt met zelfgemaakte adjust a wing kap van 2 meter lang en max 90 cm breed
1500m3 afzuiging met 2500m3 koolstoffilter
inblaas fan 550m3
buisventilator onder de lampen door
2 zwenkentilatoren
aardebak 1.80 lang 1.20 breed met 20 cm potgrond en perliet
ik wil scrogrek 2 meter lang en 1.50 breed maken en op 60 m hoogte plaatsen
met een paar dagen komen er 20 haze stekjes te staan, is dit teveel, te min, of een goeie keus?
zo gauw de kleintjes dr zijn zal ik foto's plaatsen.
ik hoop hier een leuk verslag te kunnen plaatsen met super eindresultaat!
laat snel weer van me horen

Comment