Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

    @Vapoman:
    Haha, jij spookt hier ook nog rond! Da's leuk, een oude bekende
    @Meglow & Ronthebudman:
    Bedankt voor de stichtende woorden. Ik was nog niet op de hoogte van de evolutie in automatische brandblussers en die snellere werking van de knock-out boxen. Wat kosten die dingen gemiddeld?
    Sinds het cheap-spiegelkapsyndroom loop ik systematisch alle kabels na, controle of alle verbindingen intact zijn en tijdens kweek 'voelen' of er geen warmtegeleiding is door slechte contacten.
    @Smoker2002:
    Ik heb geen nachttarief, maar een enkelvoudige teller. In m'n vorige stulp had ik tweevoudig tarief en draaide het boeltje ook 's nachts. Maar daarmee en uit veiligheidsoverwegingen draai ik nu overdag van 's morgens 8u tot 's avonds 20u

    3 vingers ver, morgen kweekverslagje

    Comment


      #17
      Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

      Een kleine 'fire knock out' is rond de 60-70euro. Bestaat ook al een tijdje, maar bij growshops verkopen ze om de een of andere (goede?) reden vnl. Mabo's. Ik heb ooit twee boxen opgehangen, omdat ik oorspronkelijk begonnen ben met HPS en doodzenuwachtig werd van die hete lamp en VSA... overgegaan op LED, voelt net ff wat (schijn)veiliger

      Comment


        #18
        Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

        zet ook een stoeltje en leuk dat je weer terug bent

        Comment


          #19
          Knipsel.jpg

          Ik heb me wat ingelezen hierover en blijkbaar zorgen deze niet voor echte problemen tenzij ze beginnen te kweken en de larven in je grond zitten en de wortels aanvreten. Ik lees iets van wit zand bovenop je aarde te leggen of je vochtige aarde afdekken met schijven zodat ze niet deftig hun larfjes in je natte aarde kunnen leggen. Wat is jullie ervaring?
          Sinds vandaag geef ik ook Pure Zym van Plagron mee aan de plantjes, samen met de Roots wortelstimulator, aangezuurd pH 6.3.

          Fotootje van de dames in wording:

          P1110480.jpg

          Tot de volgende

          Comment


            #20
            Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

            Dat zijn varenrouwmuggen.... geen fruitvliegjes... die larven kunnen de ontwikkeling van kleine, jonge plantjes behoorlijk in de weg zitten.

            Je kunt nematoden bestellen, bijvoorbeeld bij Ecostyle, of een kaneelaftrekseltje maken en deze over de aarde gieten. Dat laatste heb ik vorige week gemaakt en toeval of niet, geen muggen meer....... (edit: er vloog er net toch weer eentje rond....)

            Kom net bij een tante vandaan die Sexbud heeft staan als buitenkweek, holy shit wat ruikt die lekker naar fruit...
            Last edited by Meglow; 18 September 2016, 19:58.

            Comment


              #21
              P1110542.jpg

              SexBud
              P1110543.jpg

              Ice
              P1110544.jpgP1110546.jpg

              Tot de volgende

              Comment


                #22
                Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

                Tentje mooi gevuld zo...... Verrie nice


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                  #23
                  Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

                  Ziet er keurig uit.

                  Comment


                    #24
                    Re: Sexbud, Mazar en Ice in een DR120 400-600 Watt 12/12

                    Wat zal het lekker ruiken straks in die tent.... fruit en kaneel recht zo die gaat...

                    Comment


                      #25
                      P1110690.jpgP1110691.jpgP1110692.jpg

                      Groeten,

                      DJ Felix

                      Comment

                      Bezig...
                      X