Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 onderbekende planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8 onderbekende planten

    Korting op 420shop
    hallo allemaal
    een ongeveer een maand geleden heb ik van een vriend van mij een stuk of 10 zaadjes gekregen. de zaadje bleken al heel oud te zijn een jaar ofzo.
    heb momenteel niet heel veel te doen dus dacht planten die handel.
    heb de zaadjes laten ontkiemen. en na een dag of 2 3 kwamen ze te voorschijn.
    ze hebben de eerst paar dagen voor mijn raam gestaan, en toen had ik besloten om lang een growshop te gaan en wat apparatuur aan te schaffen.
    heb daar een 400watt lamp gekocht. en wat voedzame potgrond. ook heb ik daar 2 verschillende soorten groeimiddel gekocht.
    groeimiddel A en groeimiddel B, en ook nog een fles wortel versterker.

    hier onder is een foto 5 dagen na dat ze onder de lamp hebben gestaan
    (sorry voor de rare strepen op de foto maar de lamp reageert raar met mijn foto's)
    Attached Files

    #2
    Re: 8 onderbekende planten

    hier zijn nog meer foto's. dit zijn foto's nadat de planten 2 weken onder de lamp hebben gestaan
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: 8 onderbekende planten

      nog meer foto's na 3 weken
      nog maals sorry voor de rara strepen op de foto's
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: 8 onderbekende planten

        nadat de planten 2 weken in de groei hebben gezeten (18 uur licht 6 uur donker) heb ik ze over gezet in de bloei (12 uur licht 12 uur donker)
        na ongeveer 1,5 week was het te zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.
        helaas 4 mannetjes, en 2 vrouwtjes. de 2 andere geven symptomen van beide sexen conclusie hermafrodiet. maar heb het idee dat de vrouwlijke gen de overhand heeft, dus heb ze besloten om ze te houden.
        als iemand tips heeft hoe ik het beste de herma's bij mijn vrouwtjes kan houden, ik sta open voor suggesties.
        hier onder nog even wat foto's
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: 8 onderbekende planten

          ziet er goed uit maar wel naar de gestrekte kant toe

          Comment

          Bezig...
          X