Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set
Collapse
X
-
Re: Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set
Je planten zien er zeer netjes uit voor de eerste kweek!!
Maar is dat een gewoon lichtpeertje dat hangt in je tent of wat is dit juist?
Je frame met je net dat je erbij gekregen hebt is wel super,heb dit nog bij geen enkel systeem gezien.Comment
-
Haha ja is gewoon klein lampje voor moest het iets te donker zijn als lampen uit zijn xd en dat net met die frame zatr gwn by toen ik de tent kocht
Grtz Assi!
It feels like heaven in a bag..Comment
-
Ja snap je punt.. ga deze als ik terug bij de plantjes ben meteen eruit gooien :p men vriendin komt toch niet aan dat lampje xd toch thx voor de reactie
dacht niet dat zo een plantje zo snel naar de zak kon gaan.. maar deze zijn AF dus eigenlijk boeit licht toch niet? of maakt dat niet uit wat voor soort het is? is bij beiden even slecht dan?
-
Beowulf heeft wel een punt......
De lichtperiode is dan wel niet bepalend voor het in bloei gaan van een AF.....maarrrrrr; je hanteert een bepaalde regelmaat met licht/donker.
Of dat nu 12/12 is of 18/6....regelmaat is regelmaat. Alle onderbrekingen, 5 minuten of bv 5 seconden, zijn "stress-momenten" ...en dus leveren dus vertraging op voor een AF.
De tijd van een AF staat echter al min of meer vast; vertraging inhalen gaat je dus niet lukken.......
GRTZ KAYA
verzonden met TapatalkHOME WEED HOMEComment
-
Eerste kweek ooit... 3x EasyRider 1x BigBangauto plagron voeding set
Damn niet gedacht dat die vrouwtjes zo snel gestressed kunnen worden :p Lijkt wel een echte vrouw !!Beowulf heeft wel een punt......
De lichtperiode is dan wel niet bepalend voor het in bloei gaan van een AF.....maarrrrrr; je hanteert een bepaalde regelmaat met licht/donker.
Of dat nu 12/12 is of 18/6....regelmaat is regelmaat. Alle onderbrekingen, 5 minuten of bv 5 seconden, zijn "stress-momenten" ...en dus leveren dus vertraging op voor een AF.
De tijd van een AF staat echter al min of meer vast; vertraging inhalen gaat je dus niet lukken.......
GRTZ KAYA
verzonden met Tapatalk
Maar bedankt Beowulf & Kaya.. will keep it in mind
Grts assi!
-
Dat ding is weggesmeten geld. Als je echt iets wilt dat werkt ga je voor een Blumat.
Ik heb er een aantal liggen van die groene. Allemaal zijn ze dikke brol.Comment
-
is ook maar tijdelijk voor deze kweek. was mr 14,50 dus geen geld joh
Grts Assi!
-
En voor 35 heb je een blumat die werkt
Comment
-
zal me daarover wel eens wat info opzoeken is ook men eerste kweek dus leer nog bij. bij elke kweek wat investeren en komt goed heb nog 25 zaadjes dus kan nog genoeg leren , bedankt voor de uitleg.. en die blumat is dat dan gewoon dat stokje in je aarde of?
Grts Assi!

en zag even over het hoofd dat het hier om AF betreft. Heb daar voor de rest niks aan toe te voegen mijn excuses Assi 

Comment