Eerste keer binnen...tl en Led.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ScoobyPorsche
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2016
    • 155

    #16
    Re: Eerste keer binnen...tl en Led.

    "Dames" gaan lekker.





    Nu mij het één en ander wat duidelijker is met betrekking tot scroggen, meteen maar eens een "screen of green" toepassen bij m'n White Thunder stekken.
    Toeval wil dat een aannemer op m'n werk bezig is met de vloer, zodoende een paar vierkante meter "scrog-net" kunnen regelen.
    Het net (55x55 mm) gemonteerd en de klok op 12/12 gezet.



    verstuurd vanuit mijn kweekruimte

    Comment

    • ScoobyPorsche
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2016
      • 155

      #17
      Re: Eerste keer binnen...tl en Led.

      De dames gaan nog steeds lekker hun gang.
      Vanaf gisteren Green Sensation bij hun drinken gegeven, ben benieuwd.

      Straks even wat nieuwe foto's maken van de huidige "situatie".

      Sroggen lijkt te lukken met de drie White Thunder stekken, staan nu ruim een week op 12/12.

      Alvast een beetje de goede kant op begeleiden.


      Lijkt te werken.



      verstuurd vanuit mijn kweekruimte

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: Eerste keer binnen...tl en Led.

        Snel die cobs bestellen want dat paars zegt echt niks

        Comment

        • Colldor500
          Junior Stoner
          • May 2016
          • 19

          #19
          nice kweekje, raad je wel aan om eens met scrog te experimenteren

          Comment

          • ScoobyPorsche
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2016
            • 155

            #20
            Cobs zijn nog niet binnen....
            De bouw van de armatuur schiet in ieder geval lekker op.
            De gaten voor de fans was een hele uitdaging, plaatje is slechts 0,8 mm dik.





            Plantjes gaan lekker, de drie zelfgemaakte White Thunder stekken staan al met hun kopjes boven het gaas.

            verstuurd vanuit mijn kweekruimte

            Comment

            • mafferd
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2010
              • 1709

              #21
              Ziet er mooi uit je bouwsel! ben je niet bang dat je straks de warmte onder het armatuur vast houd?

              Comment

              • joremkrank
                Cronic Grower
                Lucky Member
                • Oct 2015
                • 3260

                #22
                tering handig ben je zeker,aanwinst voor het forum.je heb er echt een mooie kast van gemaakt.
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment

                • ScoobyPorsche
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2016
                  • 155

                  #23
                  Aan de zijkant komen nog "uitblaasopeningen"...(Of gaten, het is maar net hoe je het noemt. )

                  Het is maar een prototype met 20 cobjes van 10 watt dus zoveel hitte zal dat niet genereren met 8 fans erboven.

                  Plannen voor een cob-unit met 9 x 50 watt en eentje met 10 x 20 watt liggen al op de tekentafel.

                  Ben inderdaad best wel een beetje handig.

                  Edit: M'n eerste Screen of green poging.
                  (White Thunder stekken)

                  (Lamp brandt voor de foto maar op 1/3 van vol vermogen)
                  Een update over de drie soorten in volle bloei in de grote kast volgt.

                  verstuurd vanuit mijn kweekruimte





                  Last edited by ScoobyPorsche; 19 January 2017, 19:46.

                  Comment

                  • ScoobyPorsche
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2016
                    • 155

                    #24
                    Dames net verwend met wat Green Sensation en Terra Bloom....
                    White Thunder


                    Pepermint Kush


                    Buble Gum



                    WT stekken laten zich aardig scroggen.
                    (Denk ik als kweek-noob)



                    verstuurd vanuit mijn kweekruimte

                    Comment

                    • BackYardPlant
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2016
                      • 1260

                      #25
                      Ziet er mooi uit!

                      Comment

                      • Hoeloes
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2016
                        • 1051

                        #26
                        Wat een gave pica's zeg


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment

                        • ScoobyPorsche
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2016
                          • 155

                          #27
                          Laatste loodjes, alleen nog water voor de dames.
                          Zwaartekracht lijkt het te winnen bij sommige toppen.



                          Bloei in kast 2 heeft de afgelopen dagen goed doorgezet.




                          verstuurd vanuit mijn kweekruimte

                          Comment

                          • ScoobyPorsche
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2016
                            • 155

                            #28
                            1 dame krijgt alleen vers water.
                            Twee andere mogen nog wel even.

                            De White Thunder stekken gaan vanavond onder hun nieuwe zonnetje..
                            De eerste Cob-led groeilamp is klaar voor de testfase.









                            De 220 v kabel nog even fatsoenlijk aansluiten en dan kan die de kast in.

                            (20 x 10 watt Epistar 3500k)

                            Edit: foto verwijderd.
                            Bedankt voor de tip.




                            verstuurd vanuit mijn kweekruimte



                            Last edited by ScoobyPorsche; 3 February 2017, 20:27.

                            Comment

                            • ganjafarmer741
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2016
                              • 134

                              #29
                              leuk , dit ga ik volgen Die laatste foto van je tuin misschien wel eventjes verwijderen. onbekende bezoekers zijn niet welkom neem ik aan.

                              Comment

                              • ScoobyPorsche
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2016
                                • 155

                                #30
                                Poppetje gezien, deksel erop.



                                Extra openingen/gaten aan de zijkant om de warmte af te voeren bleek niet nodig, de gleuven rondom en de 8 fans kunnen het makkelijk aan.

                                Inmiddels opgehangen in de kast met de White Thunders....
                                Wat een ongelooflijke bak met licht !
                                Jammer dat het op de foto's niet echt tot z'n recht komt.
                                Armatuur is 60 x 50 cm, plantjes lijken wel Bonsai-struikjes.











                                verstuurd vanuit mijn kweekruimte

                                Comment

                                Bezig...