Terug van weg geweest

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Spacehaas
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2015
    • 63

    #1

    Terug van weg geweest

    Korting op 420shop


    dag beste mede hobbyisten

    Ik dacht bij mijn zelf laat ik weer is gezellig een verslagje maken aangezien het de laaste keer er niet van is gekomen om het verslag af te maken.

    Waar kijken we naar


    : 6x Rdwc
    : 5x aarde

    5x Bubblicious - Resin Seeds <<< RDWC
    1x Turbo Bud Auto - Heavyweight Seeds <<< RDWC
    2x West Coast OG - FastBuds <<< AARDE
    3x Turbo Bud Auto - Heavyweight Seeds <<< AARDE

    Opstelling kweekruimte


    Secret jardin 240x120x200
    RDWC Systeem Alien 6 potten 30 ltr
    2x 600 watt Gravita Triple stars
    1x 400 watt lumatek
    Softbox 1500 \ filter 1500 kb
    Inblaas Softbox 750 kb


    Temperatuur lampen uit 19graden
    Lv 40-60

    Temperatuur lampen aan 28,6
    Lv 30-40

    Temperatuur Water Lampen uit
    18

    Temperatuur water lampen aan
    22


    Voedings lijn

    Pro XXL

    Pro xxl Groei A/B
    Pro xxl Bloei A/BPro xxl Start Booster
    Pro xxl Quik Booster
    Pro xxl Flora Exploder
    Pro xxl Ph -



    Waar zijn we nu

    We zitten in week 2 Bloei

    Ph 6.2
    Ec 2.1

    20161222_103551.jpg20161222_104036.jpg20161222_103639.jpg20161222_103632.jpg20161222_103959.jpg20161222_104011.jpg20161222_104018.jpg20161222_104030.jpg










    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20161222_104138.jpg20161222_121247.jpg

    Small OG Kush Lady`s 11ltr Aarde
    week 4 bloei
    Ec 1,8 ph 6.5


    Gravita Tripple stars
    Geweldige kappen helaas worden ze niet meer gemaakt

    20161222_121308.jpg
    Attached Files
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #2
    Re: Terug van weg geweest

    mooi groen is niet lelijk he
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #3
      Re: Terug van weg geweest

      mja zelf kweek ik ook ni op aarde , ben daar wel op gestart toen ik net begon , maar snel van afgestapt

      zou zeggen doe zo verder

      dan komt het helemaal goed :p

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Terug van weg geweest

        ik kweek op coco

        en denk dat ik volgend jaar is op slabs ge testen

        daar zie ik ook wel mooie resultaatjes op

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #5
          Re: Terug van weg geweest

          en hoe gaat het hier ?
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #6
            Re: Terug van weg geweest

            gaat lekker hier goedbezig
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #7
              Re: Terug van weg geweest

              die plant ivm dat filmpje , had ik persoonlijk wel iets platter gelegd , dan was ej net nu al vol

              voor de rest kan ik enkel melden , knallen met die handel m8
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • Nonsense
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 1724

                #8
                Re: Terug van weg geweest

                volle bak in de tent je ben lekker bezig

                Comment

                • ganjafarmer741
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 134

                  #9
                  Re: Terug van weg geweest

                  ik zet me erbij ! succes !

                  Comment

                  • k1
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 3660

                    #10
                    Re: Terug van weg geweest

                    mooi wortel kluitje

                    en ivm je tentjes , daar staan wel paar mooie boompjes in , vermoed sommige rond de 120 cm a 140 cm precies

                    mss al beginnen denken aan extra potjes om te curen je zal er wel wat nodig hebben
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment

                    • Haze smoker
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 871

                      #11
                      Re: Terug van weg geweest

                      Mooie jungle daar
                      ik zet me stoeltje ook effe bij hoor

                      Comment

                      • Spacehaas
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Nov 2015
                        • 63

                        #12
                        Re: Terug van weg geweest

                        Welcome Ganja Farmer & Haze Smoker

                        Enjoy the view and keep

                        Comment

                        • Greyvol
                          Amazing Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 4721

                          #13
                          Re: Terug van weg geweest

                          Mooi zeg!
                          Die wortels zien er top uit
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment

                          • ganjafarmer741
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2016
                            • 134

                            #14
                            Re: Terug van weg geweest

                            die jungle van jou wil ik wel eens betreden hehe grote investering gedaan met die alien potten van je . tevreden mee ?

                            Comment

                            • Spacehaas
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Nov 2015
                              • 63

                              #15
                              Re: Terug van weg geweest

                              hehehe over 4 weken wil je hem pas echt betreden GanjaFarmer Dan is het op zijn top nu in het alleen nog dromen wat er aan gaat komen

                              Comment

                              Bezig...